Salut Baieti! - probleme multe Dci -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut Baieti! - probleme multe Dci -

    In primul rand vreau sa va multumesc pt timpul acordat si imi cer scz daca am postat unde nu trebuie , dar cateodata disperarea te impinge la lucruri de necontrolat!Detin un logan 1.5 dci 85 cp achizitionat in 2007.La 60000 km i-am facut distributia, la 90000 de km mi s-a rupt distributia prin Germania ( Bucurie imensa si lacrimi in cur), ajunsa acasa masina s-au schimbat urmt : tot in afara de chiuloasa si injectoare ( axa, pinion,supape,semering etc), chiuloasa a fost planata la timpuri noi ( oamenii de acolo au 462462842 de chiuloase dci de logan ca doar sunt bune), pusa distributie noua ca la carte in service super ok.piese originale tot.am 1 jumate de cand am facut-o merge ceas si "fortza" masina sunt super incantat, nu bate nu troncane doar ca o problema zic eu minora dar ma macina de cand am facut-o PIERD ANTIGEL .La 2 sapt tre sa ii completez. ma disperat , ma terorizat, no mai suport, cu toti mecaniciii ne-am uitat , am desfacut la distribut am zis ca o fi de la pompa dar nimic, pe la radiator, nimic, am schimbat pompa din nou, tot la fel .daca stiti vreu lucru pe care l-am omis il accept cu cea mai mare placere.Nu ma trimiteti la zdrentele de la Dacia. Va rog , risc sa le scot dintii.
    Va multumesc mult!

  • #2
    Am patit si eu asta, uita-te sub mocheta la sofer si pasager si vezi sa nu ai vreo surpriza! La mine mi s-a spart acel calorifer de caldura de sub bord si curgea grav de tot! Si la fel cautam si eu ca pierdeam mult , adik la 200 300 de km parcursi era jos nivelul. Si cand am ridicat mocheta, mare balta si mirosea in ultimul hal. Apropo cand dai pe caldura nu vine un miros oribil?

    Comment


    • #3
      Asa am patit si eu. Vezi sa nu fie fisurat caloriferul de caldura! La fel pierdea si a mea si nu intelegeam pe unde caci in compartimentul motor nu era umed pe nicaieri. In schimb vedeam cum picura pe la lonjeronul dreapta fata. In masina era umed sub consola centrala si mirosea a antigel in ea + ca mi se abureau geamurile grupa mare si nu intelegeam de ce. De cand am schimbat caloriferul de caldura nu mai am nicio problema.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #4
        Mai baga un ochi si la carcasa de termostat . Si a mea face la fel si pe la termostat pierde(carcasa crapata) ...Am luat alt termostat nou...

        Comment


        • #5
          Originally posted by marius08 View Post
          Am patit si eu asta, uita-te sub mocheta la sofer si pasager si vezi sa nu ai vreo surpriza! La mine mi s-a spart acel calorifer de caldura de sub bord si curgea grav de tot! Si la fel cautam si eu ca pierdeam mult , adik la 200 300 de km parcursi era jos nivelul. Si cand am ridicat mocheta, mare balta si mirosea in ultimul hal. Apropo cand dai pe caldura nu vine un miros oribil?
          absolut deloc....e uscata mocheta miroase ff curat in masina nici decum antigel.

          o poza ? sa imi fac o idee?merci frms
          Last edited by djtiesto; 1 December 2013, 11:51. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            poze nu mai am,k a fost demult, dar oricum doar cu bordul dat jos se poate ajunge la acel calorifer unde intra acele 2 conducte, dar daca zici ca nu miroase...La mine mirosea ingrozitor, dar acum cand s-a racit afara, iese abur la esapament asa mai mult, am inteles ca s-ar putea duce si pe evacuare, imi zicea un prieten, el asa a patit?

            Comment


            • #7
              Stiu ca exista solutii care se pun odata cu antigelul si ar trebui sa astupe...asta daca nu ai gaura mare.

              Comment


              • #8
                nu se schimba caloriferul doar cu bordul jos. De la sofer cu putina chinuiala reusesti sa desfaci.

                Comment


                • #9
                  Uite ce am patit eu...link

                  Ca idee, aceasta pierdere pe care o ai, trebuie sa lase urme. Trebuie cautate acele urme pentru a identifica sursa pierderilor.
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #10
                    sincer eu nu vreau sa ma dau destept, toata operatiunea am facut-o singur dupa o mica documentare pe net, insa nu prea vad cum poti sa-l scotii pentru ca are o protectie de metal destul de groasa, si are o prindere destul de serioasa. deci nu prea vad cum as putut sa sa-l scot. insa e bine de stiut daca se poate...:P

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 77sky View Post
                      Uite ce am patit eu...link

                      Ca idee, aceasta pierdere pe care o ai, trebuie sa lase urme. Trebuie cautate acele urme pentru a identifica sursa pierderilor.
                      Am patit-o si eu asa. E nasol acolo ca daca e motorul cald lichidul se evapora repede si nu vezi scurgerea.

                      Comment


                      • #12
                        marius are in lateral o placuta de metal pe care o desfaci din 4 suruburi, dupa scoti cele 2 tevi si mai sunt 2 suruburi cu torx ce il tin. Dupa aceea are un clips si se trage de el si iese.

                        Este greu dar se poate fara a se demonta bordul.

                        Comment


                        • #13
                          O poza unde as putea gasi termostau ala? Si am mai auzit ca mai exista un buson in afara de cel de la vas.?

                          Comment


                          • #14
                            in partea opusa distributiei,pe chiulasa,o sa vezi o chestie de plastic in care intra cateva furtune si o sonda cu o mufa pe ia
                            uite cum arata
                            Termostat in carcasa pentru motoarele 1,5 dci euro 4 Dacia-Renault

                            Comment


                            • #15
                              Si ce face ala?
                              Last edited by marius08; 21 December 2013, 00:04.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google