Scartaie volanul !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    proaspat revenit din service ...2 la numar,. intr-adevar caseta de directie busita, curge din ea ca la nebuni ..... aveti idee de unde pot obtine un la un pretz mai bun, ..... cand mi-au facut devizul cei de la service am cazut pe spate, ....nu mai e in garantie.
    mersi

    Comment


    • #32
      am si eu o problema la volan.cand semnalizez stanga sau dreapta nu conteaza si incep sa virez, tacane ceva ori la semnalizator ori nu stiu. Imi poate spune cineva de la ce e acest tacanit?

      Comment


      • #33
        asa am mers si eu cu scirtiitul ala la volan pina sa dus axul volan cu totul.problema era ca de la montare din fabrica uita sa puna vaselina la rulmentii de la ax si merg pe uscat
        pina se duc cu totul.eu a trebuit sa schimb axul volan cu totul pentru ca n-am stiut de la inceput ce-i cu scirtiitul ala.

        Comment


        • #34
          cum ajung la rulmentii de la ax sa le pun vaselina?

          Comment


          • #35
            eu am la masina, 1,4 benzină laureat +, un ţăcănit continuu. Cum pot reyolva aceasta problemă?

            Comment


            • #36
              loganu are multi greieri))

              Comment


              • #37
                scartait axul volan,scartait pe viraje,in mers sau pe locby AGENTUL

                1.-pt o mai buna manevrare a directiei si a fi sugur ca scapati de un usor scartait desfaceti burduful casetei de directie si bagati vaselina la greu
                2.-pt a scapa de scartaitul de pe axul coloanei de directie,aveti pe ax un mic cardan cat si o tija cu caneluri care intra in tija ce duce spre caseta,crucea cardanica ori trebuie schimbata ori unsa,pe tija dat cu vaselina(partea cu caneluri) desfacuta plasticaraia si verificat cu ochiul de unde ar veni,gasit locul uns cu vaselina(cel negru e ambreiajui si in fata e tija de directie)
                3.-daca e zgomot ca de plastic atunci problema poate fi cauzata si de la plasticul care face ca maneta de semnalizare sa revina pe 0 dupa ce a-ti indreptat rotile si semnalul e pus,merge si acolo pusa vaselina dar in proportii foarte mici
                4.-acolo e flansa unde trebuie pusa vaselina la greu,sau daca nu ai chef de dat amortizorul jos baga cu o seringa ulei ars,cel schimbat din motor intre saiba si tabla unde vine prin amortizorul prin compartimentul motor
                daca nu e sange de taur si curaj de barbar sau rabdare de fier si mina de chirurg,sfatul meu e sa mergi in service,sunt foarte fragile plasticaraiele,iar ca sa umbli pe ax trebuie dat volanul jos,iar daca nu te pricepi si ai sansa sa faci scurt pe firul airbagului,te mai dai jos de la volan si cu mecla sparta sau degete rupte
                eu am procedat asa de noua ca sa evit pe mai tarziu problemele,plus ca nu am servo si la mine merge directia giugiuc dupa 4 ani
                ambele stiluri de masini au burduf la bratul de directie care are in capat pivotul pipa sau capatul de bara(fie servodirectie sau mecanodirectie),deci poti baga vaselina grupa mare
                Attached Files
                Last edited by AGENTUL NYT; 14 March 2010, 10:33.
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #38
                  "eu am la masina, 1,4 benzină laureat +, un ţăcănit continuu. Cum pot reyolva aceasta problemă?"
                  A fost o gluma!! Tacanitul eram eu!

                  Comment


                  • #39
                    Servo]

                    Diferente intre logan cu servodirectie si fara LA MERS
                    E MARE DIFERENTA LA CONDUS

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by 78dsf View Post
                      Diferente intre logan cu servodirectie si fara LA MERS
                      E MARE DIFERENTA LA CONDUS
                      pai cine a zis ca nu exista diferenta,normal ca exista,eu m-am referit la anumite componente si pe unde si cat sa bagi vaselina
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • #41
                        la ce anume te referi cand spui "pe unde si cat sa bagi vaselina "?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by loribob View Post
                          la ce anume te referi cand spui "pe unde si cat sa bagi vaselina "?
                          citeste postul de mai sus cel cu cifre si vezi ca ai specificat unde se baga vaselina
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #43
                            cu bieletele nu ai treaba fiindca alea nu se gripeaza de rgula(doar isi fac joc)la axu volanului sub nici o forma,la amortizoare intradevar,fac zgomot mai rar dar si cand fac....iti vine sa te sui pe pereti,la fel si cu capetele de bara

                            Comment


                            • #44
                              Este posibil cumva sa scartaie volanul de la un capat de bara stricat ? De scaratait nu scartaie tot timpul , cateodata cand plec de pe loc sau cand opresc dar scaratitul se aude mai mult la rotirea volanului stangfa /dreapta dar numai cu cateva grade (un sfert de tura). Am patit prima data sa scartaie, asta iarna la un viraj la stanga , aproape maxim , dar a doua zii nu mai scartaia . Acum am un capat bara drapta care are joc si cateodata pe drum denivelat sau piatra cubica la viteza mica(viraj dreapta) se aude acel scartait, de asta intreb este cumva de la capatul de bara sau sa se fii stricat si altceva .

                              PS: lichidul de servo este la maxim , masina are 23.500 km .
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                problema ta este la rulmenti conici de pe coloana volanului . dute la cineva priceput . pentru colegul de mai sus care te pune sa andesi vasilina an burduful de la bieleta ai scris un roman , dar nu-l ajuta cu nimic .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google