Scartait Virare Pe Loc Sau Viteza Mica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartait Virare Pe Loc Sau Viteza Mica

    Salutare tuturor

    Logan 1.6 8v Laureate, 65.000km, 2005

    Am 2 probleme de fapt, dar nu voi face 2 thread-uri, imi cer scuze moderatorilor daca considera nepotrivit.

    1. la virare rapida dinspre stanga spre dreapta se aude un scartait similar unei frecari de cauciuc pe metal
    banuiesc 2 lucruri pivotul de la bascula sau rulmentul de la amortizor stanga (se aude in partea stanga)
    - inlocuit capete de bara + geometrie roti zgomotul este inca prezent
    Daca aveti alte idei referitoare la problema va rog sa le postati

    2. la decelerare spre relanti are o cadere de 50-100 turatii, dar si o usoara trepidatie in momentul de cadere a turatiei
    ce am incercat pana acum:
    - curatat mpp si corp clapeta
    - inlocuit filtru aer
    - verificat traseu vacuum
    - verificat tensiune incarcare:
    fara consumatori 14.44 cu avarie, faruri si proiectoare 14.3~14.4
    - pus pe tester nu am nici un cod de defect
    Ca, cauze ma gandesc la injectoare, unul sau mai multe partial infundate, sau a venit vremea de un reglaj termic
    De asemenea astept sugestii.

  • #2
    la primul punct cred ca esta flansa amortizor,1.6 am si eu din 2006 si aceeasi problema am avut-o si eu .

    la punctul doi incearca cu alta bobina si fise si vezi daca intrerupe cand e calda

    Comment


    • #3
      1. Probabil flansa amortizor.
      2. MPP; nu e suficient faptul ca l-ai curatat, dupa cum vezi.
      PS. Ai atins cam tot ce poate intra in discutie, in speta ta; am postat doar sa-ti intaresc presupunerile, care sunt foarte pertinente dealtfel.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Multumesc frumos pentru raspunsuri.
        Imi vor fi de ajutor, fiindca sincer va spun ca sunt satul de mecanici, care nici macar nu au idee ce fac, iar noi platim pentru nestiinta lor. Eu personal nu mai calc in service decat daca am nevoie de elevator sau nu am sculele necesare.
        Maine seara o ridic pe cric si verific pivotii pe fata, iar flansele cred ca le schimb pe ambele parti oricum
        Cat despre blocul de bobine, nu am de unde sa pun altul de proba. Problema asta ramane in stand by deocamdata.
        O seara placuta!

        Comment


        • #5
          bieleta directie face asa sau cum spun unii cap bara

          Comment


          • #6
            Originally posted by lucianskyes View Post
            - inlocuit capete de bara + geometrie roti zgomotul este inca prezent
            A spus clar, ca le-a inlocuit.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              De curiozitate, inainte de a face alte operatiuni, mergi la spalatorie si roaga-i sa spele cu jet pe dedesubt.
              Nisipul asta de pe drum ajunge peste tot, pivoti, bucse...
              Capetele de bara le excludem, daca zici ca le-ai schimbat.

              Comment


              • #8
                Eu acum un an, am dat jos bieletele de directie, nu capetele de bara, si am gresat cremaliera casetei. De atunci s-a lasat liniste...

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  Este pivotul de la bascula stanga, momentan i-am bagat ulei de transmisie cu o seringa sa nu mai scartaie, am sa inlocuiesc bascula cu totul.
                  Multumesc pentru ajutor.

                  Comment


                  • #10
                    La mine era un capat de bara ce acumulase mizerie la rotula. Daca e vorba de pivot, zic sa nu il lasi prea mult timp pana faci schimbarea.

                    Comment


                    • #11
                      Salut,sambata schimb ambele bascule, si din pacate refac si geometria...ca altfel nu prea se poate. Pe viitor daca gasesc o presa hidraulica pe la cineva imi echipez basculele vechi cu pivoti noi sa le am de rezerva.

                      Comment


                      • #12
                        Salut

                        Originally posted by lucianskyes View Post
                        Salutare tuturor

                        Logan 1.6 8v Laureate, 65.000km, 2005

                        Am 2 probleme de fapt, dar nu voi face 2 thread-uri, imi cer scuze moderatorilor daca considera nepotrivit.

                        1. la virare rapida dinspre stanga spre dreapta se aude un scartait similar unei frecari de cauciuc pe metal
                        banuiesc 2 lucruri pivotul de la bascula sau rulmentul de la amortizor stanga (se aude in partea stanga)
                        - inlocuit capete de bara + geometrie roti zgomotul este inca prezent
                        Daca aveti alte idei referitoare la problema va rog sa le postati

                        2. la decelerare spre relanti are o cadere de 50-100 turatii, dar si o usoara trepidatie in momentul de cadere a turatiei
                        ce am incercat pana acum:
                        - curatat mpp si corp clapeta
                        - inlocuit filtru aer
                        - verificat traseu vacuum
                        - verificat tensiune incarcare:
                        fara consumatori 14.44 cu avarie, faruri si proiectoare 14.3~14.4
                        - pus pe tester nu am nici un cod de defect
                        Ca, cauze ma gandesc la injectoare, unul sau mai multe partial infundate, sau a venit vremea de un reglaj termic
                        De asemenea astept sugestii.
                        Am avut acelasi simptom la masina ca si tine si no sa stau sa ti indrug pe la cate service -uri am fost si cate pareri de ingineri de service-uri am auzit.Pe scurt,am schimbat flansele am dat burdufurile de la caseta am uns caseta am facut cam tot ce se putea face pana cand un prieten m-a intrebat daca am lichid de servo in bazin,rasuns: cine domne eu? sigur ca am .I-am si aratat intradevar lichid era dar foarte putin si numai lichid nu mai era ,era un fel de namol,deci am schimbat lichidul si dupa vreo 2-3 zile de mers nu s- a mai auzit delok.Pe moment a mai facut si dupa ce am schimbat lichidul.

                        Comment


                        • #13
                          Salut, la mine era de la pivot, am schimbat ambele bascule fiindca nu am gasit pe nicaieri presa pt. pivoti si ca pret (nu vreau sa fac reclama) 1 pivot bun = 65 lei iar bascula completa am luat cu 110 lei eu zic ca economia facuta nu se merita stiind ca un maestru ii aplica un ciocan in pivot...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google