Scaun Supape 1.2 16 Valve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scaun Supape 1.2 16 Valve

    Salut, am un logan mcv din 2015, gpl din fabrica

    acum 3 saptamani mi s-a aprins martorul de emisii (ala cu forma de robinet)

    Am dus-o in service la serus chiajna.

    Mi s-a zis ca e supapa de admisie imbacsita. 120 lei curatarea vroiau sa imi ceara, dar au zis ca e din partea casei. Mi-au curatat clapeta, mi-au sters eroarea am mers o seara si martorul a revenit. Am dus-o inapoi a doua zi, ma suna, cica e jocul la culbutori, fac reglajul dupa care iar ma suna ca au lasat-o mergand si martorul e revenit. Desfac motorul si surpriza supapa evacuare pe cilindrul nr. 4 nu inchide. Ma duc, vorbesc, cica or sa schimbe supapele, care vin in 10-12 zile lucratoare! La care ii intreb daca e afectata si chiulasa se schimba imi zic ca nu e afectata sub nici o forma. Ii las in pace si intreb stanga dreapta si ajung la concluzia ca nu avea cum sa nu fie afectata ma duc din nou azi sa ii intreb ma asigura ca asupra chiulasei nu se face nici o interventie, la care eu cer sa vad obiectul, cand ajung in serus bdul timisoara si vb cu strungarul si vad obiectul, surpriza, chiulasa rectificata si rectificata destul de urat, ca omul nu avut scule. Fac reclamatie la vocea clientului si explic ca vreau chiulasa noua (masina e in garantie 26500km) dupa multe telefoane si nervi, ma suna ca cica servisul decide ce piese se inlocuiesc si nu. Intrebarea mea este in felul urmator, se poate rectifica scaunul de supapa(conform manualului de reparatii), ca am inteles ca el nu se poate schimba la motorul asta.

  • #2
    Asa repede s-a stricat motorul? Fa o reclamație la OPC.

    Comment


    • #3
      Am zis ca poate sunt oameni seriosi. Maine daca nu ma suna sa imi zica ca se schimba chiulasa cu totul. O sa fac reclamatie la opc.

      Comment


      • #4
        Nasol , la rulajul asta se se duca scaunul de supapa e cam ciudat.

        Prima revizie cand ai facut-o ? la ce rulaj?

        Ajung la concluzia ca nici in 2015 n-au rezolvat problema cu scaunele de supapa pentru D4F si are gpl din fabrica ,culmea.

        Ameninta cu reclamatie la OPC nu te lasa!

        Au mai fost cazuri in trecut cu probleme la D4F tot de la gpl dar la peste 100k, chiulasa s-a rectificat fara probleme , dar trebuie un atelir dotat si oameni competenti.
        Last edited by prometheus; 1 February 2017, 21:53. Reason: Automerged Doublepost
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #5
          @razvan :

          Da, se poare rectifica...dealtfel nu prea exista chiulase la care sa se schimbe....

          Daca tot umbla as zice sa se uite macar si la ghid....si supapa...

          Ideea e alta, cred ca chiulasa ta e rebut tehnologic, in mod normal la km aia daca se arde scaunul inseamna ca are defect de turnare deci ar cam trebui alta chiulasa

          De aia se face test de compresie....

          Buey dar voi la D4f chiar aveti probleme cu alinierea planetelor....ba spume la ulei, ba chiulasa arsa, ba timonerie inghetata...ba fisura etc....ce naiba se intampla?

          Comment


          • #6
            Pai ce sa se intampla Hirayama , ce se intampla in ultimul timp mai la toti constructorii auto , nu se mai fac piese ca acu` 10-15 ani!! acum e societate de consum , sa te tina cat este in garantie si gata ! asta vor toti constructorii auto.

            Chiulasa care sa nu tina nici 30.000 de km e jalnic!
            Last edited by prometheus; 1 February 2017, 22:17.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #7
              Asta deja e bataie de joc pe fata....

              Adica pui rebut tehnologic- eu asa cred, in 30 000 asta e- chiulasa tocmai pe gpl din fabrica cand stii bine ca uzina ca la gpl punctul nevralgic e chiulasa, recte supape/simeringuri....

              Macar nu te duce capu sa o pui pe benzina normala si daca clientu pune gpl si se strica ai un motiv sa iti bati joc....

              Dar asa.....asta e prostie, controlul tehnic doarme....

              La mine are 200 000 km numai cu gpl, chiulasa normala....si nu menajez masina, cate si mai cate a avut.....

              Nu are voie in 30000 km sa pice oricum ar merge cu ea....

              Comment


              • #8
                Dialogys zice coduri diferite/chiulase diferite732/734(gpl) cu prețuri în euro, pe măsură și evident no replacement
                Attached Files
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #9
                  Auci, pana la urma se dovedeste ca masinile cu gpl din fabrica au alta garnitura de chiulasa si mai este si la pret dublu.

                  Comment


                  • #10
                    Garnitura de chiulasa cred ca e la fel...

                    Difera chiulasa, dupa cum am scris in urma, de la vechile k7...

                    Mai exact, totul sta in ghiduri insa si ceva tratament termic al chiulasei in general, daca l-or mai face....

                    Deci la gpl ar trebui o chiulasa gpl....

                    Offtopic : @ torquemada : dialog in romana? Il ai full?....

                    Comment


                    • #11
                      Chiulasa pentru 732 sau 734 e doar echipată(cu supape, arcuri, etc), piesele separate nu au coduri
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by t0rquemada View Post
                        Dialogys zice coduri diferite/chiulase diferite732/734(gpl) cu prețuri în euro, pe măsură și evident no replacement
                        nu stiam ca o chiulasa noua este 1400 de euro, probabil ca de aia nu vor sa o schimbe. nesimtire curata.

                        Bun, asa ca rezolvare, dupa nenumarate telefoane, amenintari cu ANPC, discutii cu fabrica si interventii ale diversilor cunoscuti (sunt inginer) la fabrica. M-au sunat de la service ca imi inlocuiesc chiulasa cu totul. Doar ca sunt lasat fara masina inca 10-12 zile lucratoare. Recomandarea mea evitati serus chiajna, isi bat joc de masini si oameni.
                        Last edited by Razvan.B; 2 February 2017, 13:31. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Ai rezolvat pana la urma?

                          Comment


                          • #14
                            Da, pana la urma cu interventia unui prieten care e inginer la fabrica si alte interventii divine mi-au inlocuit chiulasa, distributie, auxiliara si schimb de ulei cu filtru etc. Pe banii lor. Nu am dat nici un leu. Dar sincer daca nu aveam pe cineva la fabrica ma futeau grav. Oricum nu sunt sigur ca mi-au pus chiulasa noua. E posibil sa o fii pus tot pe aia veche si aia noua sa o fii trimis la fabrica sa zica ca chiulasa nu avea nici pe dracu. Experienta asta mi-a lasat un gust foarte amar vizavi de dacia. Nu stiu daca urmatoarea masina tot dacia o sa fie. Avand in considerare banii dati pe ea. Ca la 11200 de euro imi puteam luam masina zdravana sh sau o skoda noua. Feriti-va de serus chiajna ca de dracu. A... si colac peste pupaza masina are si 2 zgarieturi nou noute...si cred ca au ascultat muzica in masina ca toate posturile mele(sport total, rockfm etc.) au fost inlocuite( de zu, kiss radio 21 etc. ).
                            Last edited by Seba; 28 April 2017, 16:21.

                            Comment


                            • #15
                              Asa fac toti mecanicii, lasi masina fara zgarieturi si mai pleci bonus cu cateva apoi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google