Scaun Supape 1.2 16 Valve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Razvan.B View Post
    ...si cred ca au ascultat muzica in masina ca toate posturile mele(sport total, rockfm etc.) au fost inlocuite( de zu, kiss radio 21 etc. ).
    Probabil au deconectat plusul de pe baterie pe perioada interventiei, s-au resetat setarile radioului, dupa care au incercat ei sa bage repede ceva.

    Comment


    • #17
      Dacă deconecta bateria le trebuia codul secret al radioului. Ca sa umbli la motor este suficient sa deconectezi toate firele și senzorii și umbli liniștit apoi.

      Comment


      • #18
        Stai linistit ca se afla codul de la radio, nu-i problema, mai ales ca-i reprezentanta si te are in baza Dacia.

        Bine ca s-a rezolvat.

        Tot mai multi cu probleme la petarda asta de 1.2 , cand va scriam concluziile mele legate de D4F imi sarise cativa in cap ca nu stiu eu ce scriu!!

        D4F = mizerie.

        Cum sesizez consum de ulei,imediat il schimb.
        Last edited by prometheus; 28 April 2017, 19:32.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #19
          Sa nu ajungi sa regreti mizeria D4F.....ca involutia continua la Dacia/Renault. Gura lumii spune ca si la concurenta trendul este acelasi. Asa ca nu mai ai de unde alege, sa nu patesti ca mine, sa ajungi sa cumperi o "imprimanta din 2001, de pe OLX", atunci se mai faceau lucruri durabile.
          Last edited by Oti; 28 April 2017, 19:37.
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • #20
            Nu o sa regret nimic...barem la altele ai ceva putere chiar daca consuma ulei by default.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #21
              Originally posted by Razvan.B View Post
              Da, pana la urma cu interventia unui prieten care e inginer la fabrica si alte interventii divine mi-au inlocuit chiulasa, distributie, auxiliara si schimb de ulei cu filtru etc. Pe banii lor. Nu am dat nici un leu. Dar sincer daca nu aveam pe cineva la fabrica ma futeau grav. Oricum nu sunt sigur ca mi-au pus chiulasa noua. E posibil sa o fii pus tot pe aia veche si aia noua sa o fii trimis la fabrica sa zica ca chiulasa nu avea nici pe dracu. Experienta asta mi-a lasat un gust foarte amar vizavi de dacia. Nu stiu daca urmatoarea masina tot dacia o sa fie. Avand in considerare banii dati pe ea. Ca la 11200 de euro imi puteam luam masina zdravana sh sau o skoda noua. Feriti-va de serus chiajna ca de dracu. A... si colac peste pupaza masina are si 2 zgarieturi nou noute...si cred ca au ascultat muzica in masina ca toate posturile mele(sport total, rockfm etc.) au fost inlocuite( de zu, kiss radio 21 etc. ).

              Asta-i culmea ! Asa zici tu, ca au pus chiulasa veche pe masina si pe cea noua au trimis-o la fabrica inapoi ?! Permite-mi pentru ca sa rad copios.

              E asa greu sa arunci un ochi si sa vezi ca e noua? Roaga un prieten, daca tu nu te pricepi.

              Radioul : serios????!?? Te deranjeaza faptul ca sunt alte posturi? Te doare mana sa le reglezi? Da, ca sa umbli la un motor (implica deconectare de senzori, mase, etc), este nevoie sa decuplezi bateria. Nu spun eu (un nepriceput de altfel) ci o spune manualul de reparatie.
              Codul? Nici o problema, doar ai fost la un reprezentant, e normal sa-l afle.


              Eu zic ca pur si simplu nu ai stiut sa comunici cu reprezentantii service-ului.

              Nu lucrez la ... si nu iau apararea service-ului in cauza.

              Te plangi ca ai dat 11000 pe un morman de fiare?

              Stai sa-i vezi pe ai mei clienti cu masini de 40 000 euro la achizitie, cu turbine stricate la 5000 km, cu arbore cotit rupt, samd.
              Chestiunile astea se rezolva, insa totul tine de profesionalism si de comunicare.
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • #22
                Dacă consuma 1 litru de ulei la 1000 km, nu prea mai contează puterea

                @dsign, nu contează suma care o plătești la o mașină, omul este dezamăgit de serviciile post-vanzare la dacia, lucru pe care îl reclam și eu. Sunt conștient ca este o mașină slaba, dar atât timp cât se afla în garanție, nu încerca să duci clientul de nas sau sa-l faci vinovat ca "a ruginit masina ca ai tinut-o afara" și închei citatul. Multe reprezentante nu reclama probleme majore la dacia și încearcă sa le rezolve în particular sau sa le mușamalizeze, părerea mea.
                Last edited by aris86; 28 April 2017, 22:56. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Aveti idee cam ce cantitate de ulei este intre max si min pe joja la 1.2 16v PH2?

                  Daca reprezentantele nu ar reclama problemele la Dacia ar plati ele acele reparatii ceea ce sigur nu fac.

                  Comment


                  • #24
                    Are dreptate Aris, relatia client-reprezentante este relatia stapan-sclav (sclav este clientul). Ele comunica cu fabrica problemele numai cand este cazul, cand trebuie sa sch piese in garantie si asta numai dupa ce clientul face "spume" (analog cu turbarea). Nu stiu de ce este asa. Posibil sa fie penalizate reprez care repara in garantie, cele care reclama mai des neconformitati. Clientul si el este trecut pe o lista neagra, chiar daca sunt binevoitori cand calci pe acolo.
                    Intre min si max cred ca este 1L, nu mai tin minte, aveam prin PC datele, caut si comunic.
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • #25
                      relatia client-reprezentante este relatia stapan-sclav (sclav este clientul)
                      Adica este relatia sclav-stapan.
                      Posibil sa fie penalizate reprez care repara in garantie, cele care reclama mai des neconformitati. Clientul si el este trecut pe o lista neagra,
                      Nu cred ca e asa.

                      Comment


                      • #26
                        Clientul e sigur trecut pe lista neagra, căruia i se acorda o atenție mai mare, ca sa nu mai riște încă o sesizare/reclamatie cum doriți voi sa-i spuneti.

                        Comment


                        • #27
                          Salut, ca posesor de 1.2 cu aproape 170.000 km pot sa afirm ca motorasu' asta mic nici nu se compara cu fostele 1.4 sau 1.6. Acum regret ca nu am ales 1.4 sau un Logan Story de 1.6 (2012). Parerea mea e ca alergatura il termina repede, mai ales daca ai si gpl cum e si cazul meu. Eu am rectificat chiuloasa la 140.000, dar in reprezentanta erau cateva intrari cu 1.2 fara gpl, chiar si pana in 100.000(norocu' lor, le-au facut pe garanatie) tot cu chiuoasa pt rectificat sau inlocuit. Cel mai putini km au fost ~70.000.
                          Am crezut ca motorul va fi excelent pentru naveta ca si costuri, dar de fapt e cam o petarda . Aaa, ca mi-a zis cineva ca e excelent, pai da frate da tu ai 30.000km in 5 ani si eu am de 3 ori mai mult. Pentru cine nu merge mult e perfect .Asa e cand te zgarcesti si cauti sa te "transporti" cat mai ieftin, mai degraba pierzi
                          Chiar ma gandeam la un Golan nou, imi place mult, dar am abandonat ideea, diesel-ul nu imi place, iar pe benzina chiar ca nu mai iau din ce au ei .
                          sigpic
                          !

                          Comment


                          • #28
                            Alergatura cu forje il termina foarte rapid. D4F este un motor de mers cu maxim 100-110 km/h daca vreti sa va tina un respectabil 200k si evident schimburi de ulei pana in 10.000 de km.
                            Last edited by prometheus; 29 April 2017, 22:03.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #29
                              Pe cand 1.4 / 1.6 sunt in elementul lor la forje.
                              Hai cu 6000rpm+ !

                              Comment


                              • #30
                                Norocosule

                                Societatea de consum , la ora actuala se fac motoare doar sa tina cat sunt in garantie .

                                Am in parcare un vecin cu un Symbol cu pertarda asta de 1.2 , este si el foarte dezamagit de motor , a avut x probleme cu el incepand de la celebra garnitura de la capac chiulasa pana la porniri ratate la rece , chiar se mira cum de al meu pleaca fara sa moara la prima cheie dimineata
                                Deci probleme la D4F sunt si la Renault , eu care banuiam ca poate doar pe Dacie pun vreun lot mai slab calitativ...nope "same shit".

                                Partea cea mai nasoala e ca cedeaza repede mizeria de chiulasa si chiar daca se repara la scaune n-ai garantia ca va tine mai mult dupa reparatie.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google