Scaune logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • poze scaune

    Poze pentru 30_VLD am sa intru diseara sa iti pun ceva poze cu scaunele mele de BMW e46 coupe cu adaptarile facute pentru logan

    Comment


    • Originally posted by Kojak View Post
      Intrebare:

      Merg sucite intre ele stanga - dreapta scaunele stock de logan 1 (cu reglaj lombar nefunctional)?

      S-a lasat ala de la sofer si ma gandeam sa le sucesc daca nu implica nici o adaptare speciala.

      Nu merge

      Diferenta de 6 cm este preluata de armatura scaunului

      Scaunele sunt diferite intre ele, chiar si cele simple, fara reglaj lombar/pe inaltime


      @VLD, problema a fost in tonul monologului tau.

      Consider ca e mult mai potrivit pt tine sa vezi pe viu. Nimeni, dar NIMENI dintre cei care m-au intrebat personal ceva legat de scaune/sine/adaptari n-a plecat nedumerit de langa masina mea. Si crede-ma, au fost MULTI!

      Asa ca, oricand ai chef, poti vedea pe viu "minunea" . Iti garantez ca pun poze pana maine si nu reusesti sa deslusesti, desi sunt 3 fiare si doojdesuruburi.
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • Dsign dar scaunele cred ca merg inversate intre ele, daca se desfac piulitele de pe suportii sinelor care raman fixati in podea dar atunci reglajul (rozeta) scaunului o sa vina in stalpul central si nu poti sa mai umblii la el.Scaunul este prins de sine in 4 suruburi nu cele din podea, daca desfaci cele 4 piulite raman fixate sinele de podea impreuna cu tija de tragere a sinelor.Sigur ma intelegi ce zic e cam greu de explicat in vorbe ...dar hai sa ajutam "colegii"

        Comment


        • au acea diferenta ... e imposibil sa inversezi scaunul cu totu, doar spatarul se poate inversa

          Comment


          • Design, daca faci poza masinii per total, clar nu deslusesc nimic. Da' acu' o dai ca-i simplitate, acu' nu-mi dau seama ca o tabla e indoita in Z (treapta) si prinsa acolo prin sudare/surub. Oricum, eu nu am folosit nici un ton, da' vezi ca 10 oameni cer o poza cu prinderea si toti o dau cotita : "ba, prinderea nu-i la fel la toate". Da' cum e la al tau, ca altfel nu intrebam. Din pacate, nu am cum sa o vad live, ca ne impacam la o bere si-mi bagai si niste leduri prin bord, cu discount, ca-s baiat bun de felul meu. Oricum, pe langa tine, au mai trimis inca niste oameni niste poze, asa ca am deslusit in mare cum sta treaba. Acu', iti dau si dreptate, ca nu stiu daca in cazul scaunelor mele o sa functioneze, ca deh, asa cap am avut ca mi-am luat scaune si dupaia am masurat...va urma!

            @ 64tzu - mersi. Mare om, mare caracter!

            Comment


            • Treaba e simpla : scaunul a fost asezat pe un cadru metalic, de care am atasat flapsurile laterale, scaunul fiind din acela cu prinderi pe lateral

              Cadrul metalic a fost construit din profil patrat de 20mm
              Acest cadru a fost prins de sina de interior, direct in cele 2 sau 3 suruburi.

              Intre sina de exterior si cadrul de sub scaun a trebuit sa compensez acei 6 cm. Am folosit profil U de dimensiunea asta, 6 cm.

              Cadrul metalic de sub scaun are latime fix cat distanta dintre sine, lungimea este fix cat sinele.

              Simplu de zis? DA
              Simplu de facut? NU
              Evident ca masina de gaurit are bataie, spiralul se rupe, panza flexului nu taie, aparatul de sudura nu face ce trebuie, mi-e sete, mi-e foame, suna telefonul, e cald, etc... Ne-a luat 2 zile in 3 insi )))

              Acum am niste suporti care cantaresc mai mult decat un scaun original.
              La vara ii paste operatiuni de usurare
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • Originally posted by dsign View Post
                Nu merge

                Diferenta de 6 cm este preluata de armatura scaunului

                Scaunele sunt diferite intre ele, chiar si cele simple, fara reglaj lombar/pe inaltime
                Mersi.
                ...........

                Comment


                • Mersi, Design. Dau o cola..sau cico...sau ce o fi!

                  Comment


                  • poze scaune bmw pe logan

                    poze prindere scaune bmw e 46 pe logan
                    Attached Files

                    Comment


                    • Șinele și scaunele originale, atenție că cel din dreapta mașinii nu e în oglindă în poză
                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Pentru bancheta din spate are cineva schita (seat frame-ul ) ?
                        Multam

                        Comment


                        • Intreb si eu, voi stiti ca ancorajul centurii de siguranta (aka rama scaunului) trebuie sa tina la vreo 2 tone forta aplicate pe centura timp de 10 secunde (incercarea de omologare)?
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • toata rama sau doar sufa care se prinde de rama? adica se testeaza rama cu totul, montata intr-un suport sau pe o caroserie? sau doar pedunculul?
                            cele doua tone cum se aplica? pe ce directie/axa?
                            stii cum se face testul ala?
                            (nu pun la indoiala cele spuse de tine, doar sunt foarte curios)

                            Comment


                            • Exact. Deci, sfatul tau e sa nu schimbam scaunele? Sau sa sudam sanatos? Hai, glumesc. Oricine face asemenea schimbari, isi asuma si riscurile aferente, cred..Da' ce ai spus tu, chiar m-a pus pe ganduri.

                              Comment


                              • Ozenele, scaun complet cu sine prins pe o caroserie fara parbriz, se trage cu 2 tone in fata (ca si cum un manechin ar sta pe scaun la impact frontal. )
                                ECE 16 e regulamentul de centuri, ECE 17 e de scaune http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs1-20.html daca vrei detalii.
                                Nu se duc 2 tone in rama ca se duce si spre stalp tensiunea din chinga insa...
                                Nu zic eu sa va omologati masinile, dar daca modificati si scaunul din dreapta trebuie sa aveti grija si de cei care stau acolo.
                                Daca pui scaun complet cu penduncul de centura, trebuie sa ai grija sa se potriveasca cu pana centurii din masina (Autoliv K12F e destul de raspandit).
                                Last edited by einstein1984; 22 January 2015, 11:53.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google