Schimbare arcuri şi amortizoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    mai pune o fixa de 16 si una de 6 (franceza,pantent mare) pentru amortizor spate si vreo 2 surubelnite sau ceva cu care sa te ajuti cand bagi suruburile amortizorului fata.

    Spor la treaba.
    sigpic

    Comment


    • #32
      "mai pune o fixa de 16 si una de 6 (franceza,pantent mare) pentru amortizor spate" nu sunt necesare ... desfaci amortizorul de jos ,e mult mai simplu

      Comment


      • #33
        eu schimb si amortizoare si arcuri..astept pachetul...mersik mult baieti unde nu stiu mai intreb vad ca sariti..multumesc mult sunteti de mare ajutor, nu ca as fi prea planta dar nu stiam cum sta treaba..

        Comment


        • #34
          Dap..treaba realiza cam in 4 ore de mine tinand cont ca din greseala am scos planetara stanga din cutie si m-am trezit cu uleiul pe jos..mare grija la planetara stange fiind mai scurta riscati sa va treziti ca mine..este usor de schimbat urmati tutorialul numai cu grija si rabdare..puntea spate pentru arcuri fara amrtizoare doar desfaceti amortizoarele desus si slabiti-le de jos si ies singure..mersik Cristi frumos tutorial ;)

          Comment


          • #35
            Scuze ca reinvii un subiect vechi tare de tot, dar am o problema. Am fost la service sa-mi schimb amortizoarele pe fata (si discul de ambreiaj cu tot cu rulment) si acum cu amortizoare si flanse noi am un spatiu cam de 1-1,5 cm intre oala amortizorului si capacul ala care se pune deasupra oalei si-l strangi cu a doua piulita. Tipul de acolo mi-a spus ca asa e normal, dar nu prea cred. Asa o fi, e normal sa apara spatiul ala acolo, avnd in vedere ca masina sta pe un loc drept (verificat cu nivela, de curiozitate)?? Ce se poate face pentru a reduce spatiul ala, ca la trecerea peste denivelari presupun ca masina va „cadea” cam nasol daca telescopul nu sta prins fix de caroserie?

            Comment


            • #36
              Salut,
              Te referi la flansa aceea care este fixata cu piulita aia de 21 de pe oala? Daca da, sa stii ca este normal, dar nu stiu daca e normal sa aibe spatiu ala atat de mare. Sa ridici capota si sa virezi de roata st sau dr, sa vezi cum unu se "ridica" si altu "coboara" e normal. Si eu m-am panicat prima oara cand mi-am schimbat arcurile, stateau alea prea sus. Dar nu e panica
              My turbo lag, give your MPI, a chance

              Comment


              • #37
                Da, exact la aia ma refer. O sa fac si faza cu viratul, dar problema e ca ma deranjeaza cand trec peste denivelari, face ca o caruta masina... ma refer la zgomot. Si uneori in viraje mi se pare ca se cam clatina ca barca. Si n-am schimbat arcurile, am schimbat doar amortizoarele. O sa ma duc zilele astea la un prieten care are un Logan Black Line sau cum se cheama ala, si o sa vad si la el, ca zicea ca si le schimba si el.

                Comment


                • #38
                  Cu 4 ani in urma am filmat o simulare de schimbare a amortizoarelor pe spate iar acum le-a venit randul si evident, am filmat sa vedeti si voi.
                  Se pare ca am facut doua greseli, doar una una din ele fiind grava.
                  1. Strangerea suruburilor din partea de jos se face cu rotile jos. nu neaparat sa stea complet pe roti, macar sa se sprijine putin, fix cat telescopul sa fie putin comprimat.
                  2. Nu am facut amorsarea amortizoarelor. Nici nu stiam de asa ceva pana in acest moment. Amorsarea amortizoarelor presupune comprimarea si decomprimarea completa de vre-o 10-12 ori, la fiecare amortizor in parte. Aceasta operatiune se face la amortizoarele bitbulare gaz-ulei pentru egalizarea presiunii intre supape.
                  Am efectuat ulterior amorsarea acestor amortizoare si din cate am inteles, nu este prea tarziu, chiar daca a trecut o luna de cand sunt pe masina.
                  Cum eu nu stiam nimic despre aceasta operatiune, pot doar sa-i multumesc Anonim-ului de aici pentru acest sfat.

                  si manevra de amorsare a amortizoarelor fata si spate
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #39
                    Oare trebuie doar la cele cu gaz si ulei ?! La celalalte oe ulei nu trebuie comprimate complet ?!
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      omul spunea ca trebuie egalata presiunea intre gaz si ulei... probabil la cele care au doar ulei nu trebuie nimic
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #41
                        Sa resuscitam putin topicul asta, zic!

                        Trebuie sa schimb amortizoarele pentru ca eficacitatea lor a scazut dupa cca. 70-75mii km parcursi foarte mult, cel putin la cele de pe fata.

                        Este al 2-lea rand de amortizoare (OEM) dupa cele de prima echipare care au tinut excelent. Acum ar fi al 3-lea rand.

                        La marca de amortizoare, n-am dubii, vreau sa merg tot pe OEM si de data asta ptr. ca vreau in primul rand confort, valentele "sportive" fiind pe plan secundar.

                        Acum, ce ma intereseaza ca informatie: cand se impune schimbarea arcurilor (exceptand situatiile care conduc la ruperea lor)?

                        Precizez ca arcurile de pe masina sunt de prima echipare, cu o durata de exploatare de cca. 230 mii km, in momentul de fata, in zona rezamarii pe taler acestea fiind exfoliate de stratul de vopsea neagra (cam o spira si ceva) avand putina rugina superficiala de suprafata.

                        La arcurile de pe spate, ochiometric n-am sesizat nimic in neregula.

                        Comment


                        • #42
                          parlesti inglis ?


                          adica tre' sa masori inaltimea masinii.
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • #43
                            Bun, masor inaltimea masinii, la data actuala.
                            Dar cu ce compar, de unde iau inaltimea reper initiala?

                            In plus, nu e prea corect sa masori inaltimea masinii, ar trebui masurata inaltimea golului de aripa (de la muchia inferioara a aripii pana la banda de rulare a cauciucului - partea superioara). Sau si mai corect distanta interax a spirelor de arc. Asa reiese cel mai bine tasarea, daca e cazul.
                            Daca masori inaltimea masinii poti avea valori eronate din cauza presiunii in pneuri (initial vs final).

                            Cojeala aia de vopsea pe zona rezemarii de taler are vreo influenta sau merg prea bine si fara stratul ala de vopsea neagra, daca numai aia ar fi problema?
                            Last edited by Kojak; 20 March 2017, 23:59.

                            Comment


                            • #44
                              Ca idee, daca aveai doar o spira rupta la arc, cu greu iti dadeai seama de asta, daca nu facea galagie.
                              Tu nu ai pe ce da paralele, ti se pare ca banii dati pe amortizoare sunt prea putini? Mai baga un Redline.

                              Cojeala aia de vopsea pe zona rezemarii de taler are vreo influenta sau merg prea bine si fara stratul ala de vopsea neagra, daca numai aia ar fi problema?
                              Merge si fara vopsea.
                              Last edited by mr.K; 21 March 2017, 11:00.

                              Comment


                              • #45
                                Dacă tot dai jos arcurile pentru schimbarea amortizoarelor, poți să măsori înălțimea arcurilor în stare liberă și apoi să compari măsurătoarea cu înălțimea unor arcuri noi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google