Schimbare Curea Accesorii !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Domnule profesor Octavian___32,ai citit doar ultimul post?Stiu ca este dimineata si ochii se deschid mai greu,dar e vorba de un Logan cu AC.Ai vazut asa ceva pina acum cu capota ridicata?Intinzatorul are arc pretensionat si cred ca cei care l-au facut au baut o cafea inainte sa puna degetele pe creioane,planse sau taste.
    Buna dimineata !
    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

    Comment


    • #17
      Dl profesor Huffy, scuza-ma ca nu am observat ca e cu AC )

      Si te rog nu mai fi asa acid de dimineata (mai pe seara se permite) , chiar NU faceam referire la tine.

      PS: in cazul utilajelor fara AC, sper ca esti de acord ca ar trebui sa stie mesterul cat sa intinda cureaua de accesorii.
      Merge si dupa ureche, dar e o garantie in plus daca o faci ca la carte.

      Comment


      • #18
        sa va dau si raspunsul acum dupa pe am montat-o. exista mai multe caneluri pe fulii decat sunt pe curea...deci poti sa o montezi si pe interior si pe exterior...in carte scrie ca se monteaza pe exterior...ideea e sa nu cumva sa o pui pe o fulie pe interior si pe cealalta fulie pe exterior..ca atunci nu vad bine durata ei de viata.
        fara

        Comment


        • #19
          .

          Originally posted by Octavian___32 View Post
          Dl profesor Huffy, scuza-ma ca nu am observat ca e cu AC )

          Si te rog nu mai fi asa acid de dimineata (mai pe seara se permite) , chiar NU faceam referire la tine.

          PS: in cazul utilajelor fara AC, sper ca esti de acord ca ar trebui sa stie mesterul cat sa intinda cureaua de accesorii.
          Merge si dupa ureche, dar e o garantie in plus daca o faci ca la carte.
          Perfect de acod cu tine.Sint multi "mesteri" in lumea asta,dar putini cu cunostintele necesare.La cele fara AC e mai delicata treba cu intinderea curelei si e de preferat sa nu o faca vecinul care e frizer.Daca nu e intinsa suficient,fluiera si o mai intinzi putin,dar daca e intinsa prea mult,se morcoveste si ea si rulmentii de la altermator.
          Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

          Comment


          • #20
            Am gasit abia acum subiectul, cand m-a lovit si pe mine problema respectiva. Intrebarea este: se poate compensa putin slabirea cu timpul a curelei, inainte de a monta una noua? In caz afirmativ si neavand - bineinteles - frecventmetru pentru masurarea la fix a intinderii, poate face mari stricaciuni strangerea graduala cu cate o tura de surub, pana dispare fluieratul? Pentru cei care se intrebau de canelurile ramase libere: canelura de pe partea de varf a fuliei se lasa libera.

            Comment


            • #21
              Păi ar trebui să precizezi mai întâi dacă ai sau nu AC și/sau servodirecție.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Chiar nu conteaza cu sau fara una sau alta. Oricum se exclud cele cu intindere automata. Ma refeream la principiu si numai de la cineva care stie sigur sau a facut operatia respectiva. In rest, folosesc cu mult talent manualul de service, care nu m-a pacalit niciodata pana acum.

                Comment


                • #23
                  Din cite imi dau seama,masina ta are doar servo,fara clima,deci canelura de la exteriorul fuliei de pe altermator,ramine libera.Cureaua mai poate fi intinsa inainte de schimbare,dar cu simt de raspundere,ca sa nu termini rulmentii de la alternator.E de preferat ca operatia sa o faca cineva cu experienta,sau,daca o faci acasa,o faci cu pasi mici...se stringe cite o tura la surubul de reglaj,pina dispare scirtiitul,dupa care se mai stringe inca o tura,dupa care se string suruburile de fixare a sinei pe care este rola.Acel surub de reglaj,nu e pus din fabrica,deci trebuie sa faci rost de un surub de 8 si lungimea necesara.
                  Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                  Comment


                  • #24
                    Eu ma gandeam la a mea momentan sa-i schimb doar cureaua de accesorii nu si rola intinzatoare si cealalta rola. Pe acelea le-as lasa pana crapa, pe unii i-au tinut doua schimburi de distributie, la mine nu cred ca o sa tina atata ca mor de batranete (8 ani). Cu banii de role as lua altceva la masina. Oare daca intre timp se duc rolele, mai pot folosi aceeasi curea cand montez rolele noi sau nu mai e buna din cauza tensionarii?

                    Comment


                    • #25
                      Si eu tot asa am procedat cand am schimbat distributia. Am schimbat doar cureaua de accesorii fara alte minuni.
                      Cureaua de accesorii se poate folosi fara probleme dupa mai multe demontari.
                      Actionarea ei este longitudinala cu caneluri, si nu transversala cu dinti, ca la distributie.
                      In cel mai rau caz poate patina un pic daca se intinde, in nici un caz nu se intinde atat de tare sa sara de pe fulii.

                      Comment


                      • #26
                        Aha, merci de raspuns. O sa schimb doar cureaua pt inceput, restul cu alta ocazie cand o sa am fonduri.

                        Comment


                        • #27
                          Pai da, eu unul consider ca nu are rost sa schimbi rolele alea chiar asa degeaba.
                          Nu este atat de riscant ca la distributie daca se blocheaza, si oricum pana ajung sa blocheze, dau semnale cu mult inainte: scartaie, partaie, mai prind joc, etc....

                          Comment


                          • #28
                            De scartait, scartaie ori cand e frig afara, ori cand ploua, dar nu tot timpul, iar scartaitul e la pornire si tine cateva secunde...Oricum nu iau de pe net cureaua sau restul kitului, ma duc direct in service, iau de la ei piesele, ca vreau garantie si pe piese si pe lucrare. O sa le cer sa-mi schimbe doar cureaua, daca observa ca trebuie schimbate si rolele, o sa le schimb si pe alea, strang din dinti si mai scot 200-250 de lei si pt alea.

                            Comment


                            • #29
                              Daca scartaie doar la pornire, e cureaua. Ar trebui sa se rezolve dupa ce o schimbi.
                              Oricum, cand e data jos cureaua, poti lua un pic la mana si rolele. Daca sunt duse sau pe duca, cand le invarti trebuie sa faca un zgomot ca huruitul de rulment(practic au un un rulment inauntru).

                              Comment


                              • #30
                                mie imi face un zgomot(suiera)dupa 2200 rotatii. cureaua am schimbat-o acum un an ,dar fara rola. mentionez ca am un benzinar 1,6 cu servo si ac. are cineva idee de la ce este ? face doar cand e ac deschis, si de la 2200 rotatii in sus.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google