Schimbare Curea Accesorii !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da, Gabone, toată lumea e familiarizată cu simfonia drujbei în fa major după 2500 rpm, dirijor este Compresorul AC, subdimensionat se pare. Deci nu cureaua e de vină.
    sigpic

    Comment


    • #32
      multumesc frumos. m-am linistit.

      Comment


      • #33
        la benzinar fara ac ,ramane un canel liber catre roata ,asa am avut si am an continuare si e ok

        Comment


        • #34
          dragi loganisti

          ieri in timp ce faceam manevre de parcare aud trosc bau bau.. ma dau jos nimic. ridic capota, cureaua de la accesorii sarita si fulia de la alternator.
          ca atare am demontat pompa DA ca sa dau jos alternatorul sa i pot strange fulia.
          motorul este 1.4 , CA. DA.
          Acum , ca sa dau pun cureaua la loc ( nu o sa cumpar alta pt ca asta arata bine) am inteles asa:
          - pun cureaua conf manualului de reparatii pe toate rolele, si cum voi avea acces pe dedesupt - fiind pozitionat cu capul spre spatele masinii -trag cu o cheie inspre inspatele masinii de rola intinzatoare si gata. e cu autoreglare, treaba de cateva minute .
          bine dupa ce ma chinui sa pun alternatorul si pompa de DA la loc;
          Am zis bine?

          Stima
          JIJI

          Comment


          • #35
            Fulia aceea de pe alternator trebuie sa mearga strisa cu mina pina la capat si doar acolo sa pui cheia pe ea.Sper ca ai verificat sa nu fie urme pe axul rotorului si filetul sa fie ok,ca altfel lucrezi degeaba si fulia o sa sara din nou.Ai toate sculele necesare pentru stringerea fuliei,adica hexagonul de 28 gaurit si cheiea stelata corespunzatoare?
            ATENTIE ! Nu se foloseste nici un fel de pasta de blocaj la montarea fuliei,doar se stringe foarte bine.
            De preferat e sa pui fulie noua.Asta poate sa fie "putin"compromisa.
            Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

            Comment


            • #36
              Iti recomand sa cumperi fulie noua pentru ca va ceda iar si muncesti degeaba sa dai totul jos.

              Comment


              • #37
                Fulie noua si originala !!!
                Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                Comment


                • #38
                  domnilor,
                  merci pt sfaturi
                  am strans fulia cea veche pe alternator.
                  la o invatreala a fuliei montate avea o abatere cam asa ca roata de la bicicleta descentrata.
                  strangerea al facut o cum trebuie, nu stiu de ce face asa,
                  m am mau uitat si la alte masini si nici la alea nu merge 100% drept.
                  apoi i am pus cureaua tot cea veche, masina are 45k km, si i dau bice,
                  sa vad cat ma tine. nu de alta dar o fulie noua era 120 ron si o curea noua peste 70 ron...
                  un amanunt important, care va apucati acasa nu e greu deloc de facut ac operatiune,
                  pt montarea curelei sa desfaceti carenajele de plastic de dedesupt altfel va chinuiti de va ia boala. va salut
                  JIJI

                  Comment


                  • #39
                    Banuiesc ca ai pus cureaua pe canalele de pe exterior,pe toate fuliile si a ramas un canal liber la interior,ca altfel...e problema.Pentru siguranta ta si a masinii e bine sa verifici de doua ori.Succes!
                    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by huffy View Post
                      Banuiesc ca ai pus cureaua pe canalele de pe exterior,pe toate fuliile si a ramas un canal liber la interior,ca altfel...e problema.Pentru siguranta ta si a masinii e bine sa verifici de doua ori.Succes!
                      salut.
                      da, in fapt cel mai vizibil este la pompa de directie asistata. la restu s a potrivit la fix, cate caneluri pe fulii atatea si pe curea.
                      sau asa am avut eu impresia.
                      oricum sunt dezamagit .. la 10mii am schimbat distributia ( in garantie) ca pierdea ulei. la 45 de mii zboara fulia la alternator.... masina tinuta numai pt plimbari in 2 ... da o in masa. de aia nu mai cheltui un cent .
                      va salut.
                      JIJI

                      Comment


                      • #41
                        Pe fulia de la altermator sint 6 camale si tu ai curea cu 5 canale,asta daca e fulia de aluminiu.Fa o poza sa vedem si noi.
                        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                        Comment


                        • #42
                          ieri in drum spre tulcea,mi s-a rupt cureaua pe jumatate in jurul vitezei de 145km/h,s-a ingustat cat cea de dacie..initial am zis ca am luat ceva in bara/faruri,cam asa era sunetul
                          cand am ridicat capota nu am observat nimic..am pornit masina si vedeam cum zboara pe acolo fasii din curea..am taiat cu un cutit ce era in plus si am plecat la drum(fiind duminica nu aveam de unde sa cumpar alta,si eram destul de departe de casa)
                          ma tinut 350km cu mers de 80-100km/h.

                          Comment


                          • #43
                            Cureaua de accesorii are un sens, trebuie aliniate fulii ceva ?!
                            Tebuie montata sa pot citi scrisul din partea dreapta a masinii sau nu conteaza ?!
                            Last edited by PrietenCuTine; 17 September 2013, 21:05.
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              daca nu indica sensul pe curea, poti monta cum vrei

                              Comment


                              • #45
                                la un logan laureat(ac+servo) , km 80 000 , an 2006 , cureaua/rola incepe sa fluiere dimineata cand e f frig. cureaua trebuie schimbata neaparat ca prezinta niste crapaturi, dar intrebarea e intinzatoarele cand se schimba?sau galetu cu totul? e posibil ca ala sa scartaie ?
                                " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google