Schimbare curea distributie 1.4 Preference.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumesc vlad_99 eu am verificat saptamana urmatoare montarii starea curelei si de atunci, sincer, am uitat de ea. Am aproximativ 1500 km facuti de atunci. Franez 90% cu motorul prin retrogradarea treptelor de viteza si numai in caz de urgenta sau oprire completa caut pedala de frana, deci cureaua are de lucru, nu se plictiseste. O sa mai arunc o privire zilele urmatoare sa vad ce mai face, dar nu cred sa fie probleme.

    Comment


    • #32
      schimb curea distributie in timisoara sub pretul pietei cu curea la fel ca cea veche

      Comment


      • #33
        Pare rau pentru neplacutul eveniment Vlad_99, zilele urmatoare o sa dau jos capacul de plastic de vizitare si o sa-i fac o verificare si la cureaua mea. Ma cam strange sutienul cand ma gandesc ca eu nici macar nu am cumparat kitul original ci numai cureaua de la un magazin online. Dar asta-i viata, mergem inainte, ce sa facem. Acum am 38.000 km si ceva, am facut aproximativ 5.000 km de la schimbul curelei si multumesc lui D-zeu inca nu s-a rupt. Banuiesc si eu un defect de fabricatie de vreme ce rola spui ca nu era blocata. Ai pornit poate motorul prin impingere ?

        Comment


        • #34
          Eu am folosit pentru blocarea volantei o surubelnita mai zdravana bagata prin fereastra senzorului de turatie.
          ECUFix
          Please don't visit my homepage!

          Comment


          • #35
            Cred ca am gasit raspunsul la problema mea:
            Am comparat cureaua schimbata acum un an care mersese 4 ani pe masina si 58 mii km cu cureaua rupta dupa 14 mii km. Amandoua sunt gates, amandoua au si rombul de la renault pe ele, doar ca cea montata din fabrica pe masina e fabricata in franta iar asta rupta prematur in UK.
            Am folosit pentru test un cric hidraulic si am constatat urmatoarele:
            Cureaua veche a indoit destul de mult placa de duraluminiu folosita in experiment, am pus apoi placa invers si a reusit sa o indoaie si in partea cealalta apoi, cu mari eforturi (aproape la limita cricului de 2 t) am reusit sa rup cureaua aceasta cedand din unghiul drept format la capatul placii de dural in urma ruperii rezultand o margine oarecum rectilinie (poate si datorita placii de dural);
            Cureaua rupta prematur pe masina am legat-o la capete ca sa o pot prinde in "sistemul meu" iar rezultatul a fost ruperea ei fara efort deosebit, am legat-o din nou si din nou s-a rupt usor, nu am reusit sa deformez in vreun fel "martorul" de duraluminiu, ruperea s-a produs pe portiunea rectilinie a curelei (nu la vreun pliu) si a rezultat o margine zdrentuita asemanatoare cu marginea rezultata la ruperea pe masina.
            Structura "intima" a marginilor rezultate difera vizibil de la o curea la alta in sensul ca cea rezistenta are mai multe fibre de armare.
            Concluzia: ori curelele fabricate pentru montaj pe masina sunt mai bune ori cureaua cumparata de mine ca piesa de origine a fost contrafacuta.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              pai la cate piese contrafacute sunt la noi,nu m-ar mai mira nimic,cel putin piesele mai importante gen distributie ar trebui cumparate de la dealer chiar daca sunt mai scumpe putin,bine ca ai reusit si ai rezolvat problema,cam la cat s-a dus lucrarea acum in totalitate?

              Comment


              • #37
                Si prima si a doua curea de distributie pe care le am schimbat erau made in france exact ca si prima curea de distributie cea de la 0 km , dar cumparate de la dealer.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by dorupopa2006 View Post
                  pai la cate piese contrafacute sunt la noi,nu m-ar mai mira nimic,cel putin piesele mai importante gen distributie ar trebui cumparate de la dealer chiar daca sunt mai scumpe putin,bine ca ai reusit si ai rezolvat problema,cam la cat s-a dus lucrarea acum in totalitate?
                  Am iesit ieftin cu reparatia 12 mil la un mecanic care are atelier acasa.
                  Cat despre piesele cumparate de la dealer m-am fript la cealalta masina cu o piesa decontata de dealer la 300 eur si pe masina pus o chinezarie de 50 eur.

                  Comment


                  • #39
                    Foarte bun testul facut de tine, cred ca ar fi recomandat sa cumparam cate doua curele identice, la una ii bagam testul tau si-o rupem si pe cealalta o montam pe masinuta. Astfel stim daca punem pe motor o curea calitativa sau una contrafacuta. Costa cam mult distractia, dar dormim linistiti.

                    Comment


                    • #40
                      Si eu trebuie sa-mi schimb distributia, dar cand vad prin ce au trecut altii din cauza mecanicilor, ma ia cu fiori, ca la operatia pe inima: daca n-o faci mori sigur, iar daca o faci ai mari sanse sa mori-alege-ti!

                      Comment


                      • #41
                        Eu inca nu am murit, am acum aproximativ 43.000 km, deci dupa schimbul curelei de distributie "home made", am rulati aproximativ 10.000 km. Succes celor ce se apuca de treaba si sa nu mai auzim de curele rupte in viitor, fie ca sunt schimbate de mecanicii din service-uri, fie de cei care fugaresc masinutele.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          masina mea face 4 ani in februarie si nu intentionez sa schimb cureaua de distributie.am 33.000 km...poate prin vara!

                          Comment


                          • #43
                            hai ca am prins curaj si cred ca fac si eu operatiunea "home made". Cu ajutorul unui prieten, stie el cine e, ii dam noi de cap. Vb unui coleg forumist nu imi aduc aminte identitatea lui, ce mama naibii "doar e facuta tot de mana de om".
                            ps.Stie cineva cam cat costa un tensiometru?
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              domnilor mie cand mi-a montat mecanicul cureaua de distributie nu a folosit nici un tensiometru (diesel 1.5) deci pana mea unii lucreaza cu tensiometru altii fara!!

                              Comment


                              • #45
                                La diesel nu se foloseste, se intinde altfel

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google