Schimbare Simeringului De Sub Fulia Arborelui Cotit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare Simeringului De Sub Fulia Arborelui Cotit

    Am un Logan 1,4 mpi din 2005 , are 130000 km , navetez zilnic de un an 40 km pe autostrada si am vazut ca arunca ulei undeva pe sub fulia arborelui cotit undeva sub carcasa in care e distributia. A facut cineva inlocuirea merita, se poate face acasa sau mai bine in service ,nivelul de ulei pe joja la o treime de minim.Cat costa la service , acusi schimb uleiul si cred ca trebuie sa schimb simeringul si de abia dupa aia sa pun ulei.Nu am nici o alta scurgere la motor desi are 10 ani masina doar asta pe care as vrea s-o remediez cumva.

  • #2
    Pentru schimbare trebuie dată jos distribuția !

    Comment


    • #3
      Da ,se schimba distributia.

      Comment


      • #4
        Distribuția am schimbat-o la 90000 cu pompa de apă cu tot nu e cam repede pentru motorul meu s-o schimb din nou.Setul de distribuție ar fi trebuit să aibe și acel simering, Am vorbit la Timișoara la Auto-europa mi s-a spus că mă costa undeva între 1100 si 1500 în funcție de ce se vede după demontare

        Am mers după ultimul schimb de ulei 19000 km si trebuia să schimb uleiul la 15000 (Dacia oil). Totuși nivelul este la 1\3 de minim si nu am completat de loc ,vreau să zic ca nu pierd foarte mult dar e murdar de ulei în zonă si e stropit și alternatorul pe partea dinspre fulie.
        Last edited by nelutu_pop; 7 April 2015, 08:02. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Trebuie schimbat obligatoriu acel simering si repede nu asteptat, uleiul nu e mult, dar suficient sa murdareasca cureaua de distributie, si stie oricine, cauciuc + ulei = RAU, nu-i face bine la curea, e una din cauzele majore de rupere prematura a curelei de distribuite, a merge cu cureaua murdara de ulei.

          Pirderea de ulei pe acolo nu se cunoaste pe joja, nu pierde mult asa cum am scris, dar la curea ca s-o distrugi nu-i trebuie mult ulei .

          Comment


          • #6
            [ATTACH]499383[/ATTACH][ATTACH]499384[/ATTACH]

            Comment


            • #7
              După cum se vede este murdar de ulei elementul de caroserie de sub fulie .Simeringul ăla să înțeleg că e în același spațiu în care e și cureaua de distribuție ?

              Comment


              • #8
                Daca zici ca e 2005, schimba si pinionul de antrenare al pompei de ulei daca tot demontezi.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #9
                  [ATTACH]499385[/ATTACH][ATTACH]499386[/ATTACH]

                  Comment


                  • #10
                    Nu e mult ulei dar totuși, nu aveam programat asta acuma de aia va întreb mai pot întârzia să schimb numai ulei filtru și în iunie aș putea să schimb distribuția. Costă cam 1500 la Dacia în Timișoara că în Lugoj unde făceam pană acu s-a închis service-ul.

                    Pentru Einstein1984,pinion pompa ulei este sub baie de ulei mă gândeam că acolo nu trebuie să desfac,nu vreau să drsfsc foarte mult,preferam să pot face singur daca ridic mașina pe cric scot roata din dreapta si scutul.Poate cineva a demontat acolo și îmi spune și mie.În principiu trebuie să scot fulia după ce desfac surubul și ar trebui să văd simeringul.La fosta mea mașină Dacia 1300 așa făceam.

                    Nu mi-a răspuns nimeni dacă acel simering este în același spațiu cu cureaua de distribuție, eu m-am uitat sub capota și mi s-a părut că se află chiar sub capacul distribuției.
                    Last edited by nelutu_pop; 7 April 2015, 10:52. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Unii colegi au mers multi km pana si-au dat seama de aceasta defectiune.

                      Statistic, cred ca mai poti merge vreo 2 000 de km fara sa crape nimic. Nu as intinde coarda prea mult, totusi.
                      Logan GPL 1.4

                      Comment


                      • #12
                        Oare dacă-i pun un ulei Elf 10w\30 o fi mai bine azi trebuie să-l schimb și mecanicul mi-a recomandat că o zis ca are 130 000 km si e cam uzată .Pana acu am pus tot Dacia oil 15w\30 au schimbat ei acolo ,mă gândesc ca atunci când o să repar or să vrea să-l schimbe iară.De completat nu a trebuit niciodată să completez acu am depășit cu 4 mii nr de km că nu m-am uitat, mașina nu consumă ulei.
                        Last edited by nelutu_pop; 7 April 2015, 11:19.

                        Comment


                        • #13
                          simeringul este jos in spatele fuliei de accesorii,se desface ca la schimbarea distributiei si apoi se scoate simeringul ..ca la dacie,dai cu putina vaselina si il impingi usor.

                          Comment


                          • #14
                            Nr 1, simeringul ala de pompa de ulei face belele daca e de sinterom. E poros si pompeaza uleiul la fiecare incalzire:racire
                            NR2, nu scoti simeringul fara sa dai jos cureaua de distributie si pinionul ei. Si fulia de accesorii si pinionul de distributie sunt pe acelasi arbore cotit.
                            nr 3 Cureaua demontata nu se remonteaza.
                            nr 4 Cureaua udata de ulei se schimba din cauza riscului de a se rupe.
                            Faci cum vrei, nu mie mi se strica motorul.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #15
                              Mulțumesc Einstein1984,deci simeringul ala este sub pinionul distribuției,atunci musai la service trebuie să merg,ai idee cât ar costa operațiunea?

                              Am crezut că e imediat sub fulie
                              Last edited by nelutu_pop; 7 April 2015, 15:01. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google