Schimbare Simeringului De Sub Fulia Arborelui Cotit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai dai jos fulia cureau de distributie apoi scot pinionul si simeringul..ce este greu

    Comment


    • #17
      Dacă dau jos cureaua si pinionul trebuie pus la punct motorul din nou și nu vreau să risc că nu știu

      Comment


      • #18
        E super usor sa-l pui la TDC (Top Dead Center).

        Invarti in directia acelor de ceasornic vibrochenul pana cand observi pe volanta un orificiu care se va alinia cu un alt orificiu de pe blocul motor (aici e putin inselator pentru ca vibrochenul poate e la punct dar axul cu came ba , dar nu-i bai mai invarti o tura vibrochenul pana cand ai atat pinionul mic cat si cel mare de la axa la "puncte" toata operatiunea asta o faci cu cureaua veche montata)si atunci poti fi sigur ca e la punctul mort motorul.
        Last edited by prometheus; 7 April 2015, 16:52.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #19
          Probabil că simeringul ăla buclucaș este de fapt sub pinion distribuției și uleiul a ajuns până afara lângă fulie deci cureaua de distribuție e murdară sigur cu ulei,acuma ar trebui să mă mai țină 1000 km mai două săptămâni că atunci o să am banii necesari.La telefon mi-a zis 1100 sau 1500 vede când desface

          Comment


          • #20
            O sa te scutere de ceva banuti , asta e , cand ai masina ai probleme , cine isi inchipuie ca masina nu cere bani (pe langa carburant si asigurari) se insala amarnic e ca si cum ai inca un membru in familie care trebuie intretinut.

            Mai cauta , vezi poate gasesti un mecanic bun care te poate ajuta in afara orelor de program si poate scapi mai ieftin.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #21
              Mulțumesc prometheus așa o să fac nu pot acasă..

              Am mințit fără să vreau vreo 400 km ar trebui să mai pot face și atunci am banii și merg în service.Azi am fost și am schimbat uleiul am pus elf 5w30 acu e la maxim pe jojă poate mai etanșează dacă e nou.Cine stie de când e problema eu am descoperit din greșeală

              Dacă la Dacia am schimbat kit-ul de distribuție în 2013 deci acu 2 ani nu aveam garanție am făcut de atunci 40000 km.Trebuia să țină 60000 km ??!
              Last edited by nelutu_pop; 7 April 2015, 18:04. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Las-o la garla de reprezentanta.Cauta un service multimarca nu pre aratos ca ala e piperat la pret si sigur o sa gasesti preturi mai bune.Cumpara tu kitul de distributie de la un magazin care vinde piese Dacia.170-200 lei e un pret bun pentru distributia originala si 40 simeringul de origine.Manopera,avand in vedere ca nu schimba bsi pompa de apa,150-200.Garantia este aceeasi ca si la reprezentanta ,adica 3 luni fara limita de km .Daca faci socoteala o sa constati ca pretul care l-ai gasit e jaf la drumul mare.Da stii ca e o vorba " prost e cine da nu ala care cere".Sper sa te fi ajutat in vre-un fel.

                Comment


                • #23
                  vezi aici:

                  Comment


                  • #24
                    Mulțumesc "lek"

                    La Dacia au o promoție cu 25% reducere la ce am eu de schimbat până în 25 aprilie ,o să merg după 20 când o să am banii aia că nu sânt prea puțini sper să am noroc să nu pățesc nimic până atunci.Deocamdată am pus un ulei nou elf 5w30 e pe maxim la jojă

                    Cred că am făcut un subiect nou și nu trebuia fiindcă era deja deschis unul vezi link-ul de mai sus postat de lek. Dacă se poate muta acolo subiectul ar fi mai bine.,..nu știu cum se procedează exact ,un moderator poate ne ajută dacă consideră necesar.
                    Last edited by nelutu_pop; 10 April 2015, 18:22. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      Am schimbat ieri piesele din poză,a costat 750 lei.[IMG][IMG]uploadfromtaptalk1429881489528.jpg[/IMG][/IMG]

                      Comment


                      • #26
                        In cutia mai mica din dreapta a fost pinionul de antrenare al pompei de ulei pare să fie de origine avea niște cifre pe el poansonate în mai multe locuri o fi cel bun că nu scria nici unde renault pe el .Când am întrebat la recepție mi-a spus că e modelul pe care îl recomandă DACIA pentru care primesc garanție. am făcut vreo 150 km și nu mai curge nimic sper să rămână așa. Aștept niște păreri de la voi semeringul era de culoare neagră cel vechi era de culoare roșie.

                        Comment


                        • #27
                          Au desfacut si baia de ulei?

                          Comment


                          • #28
                            Da au desfăcut și baia de ulei, au lucrat cam 4 ore au dat pompa de ulei jos și au schimbat pinionul ăla care era în cutia mică apoi au montat la loc semeringul și distribuție nouă. Nu știu dacă era original eu am întrebat și au spus că o să am garanție un an fiindcă ei trebuie să pună ce le dă Dacia

                            Comment


                            • #29
                              [ATTACH]500545[/ATTACH][ATTACH]500546[/ATTACH]

                              Comment


                              • #30
                                Cutia e de la pinionul cel nou care l-au pus iar pinionul e cel demontat,asta e sper să meargă până acuma nu curge

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google