A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Foarte corecta observatia!
    Chiar am remarcat si eu lucrul asta.

    Comment


    • nu fratzica, 50 de lei la un service dasta multimarca, de unde am luat si cauciucurile (am intrebat cat imi iau pt un schimb de ulei cv manopera). la reprezentanta nu am mai apucat sa vad devizul pt ca la un moment dat pareau dispusi sa accepte dar cu uleiul lor, dupa ce le-am zis ca am uleiu meu elf 75w80 mi-au bagat-o cu procesul verbal. prima data n-am cedat dar cand mi-au cerut si buletinu si sa semnez (+ prezentarea riscurilor la care ma expun) ca trimit la fabrica mi s-au inmuiat picioarele si am zis ca nu mai vreau )

      nu sta reprezentanta asta decare zic eu in banii mei pt schimb de ulei. daca constructoru nu zice nimic, ei nu se abat de la ce zice constructoru nici un mm.

      oricum, pt ca am vazut la servicu asta de unde am luat cauciucurile si noul mercedes s klass venit pt revizie si alte masini de lux (q7, ml, audiuri etc) o sa-l schimb si eu, numai asa ca sa nu-mi para rau ca am dat banii degeaba pe ulei.
      Last edited by cristi....; 2 March 2015, 14:12.

      Comment


      • Honda schimba uleiul in cutie pt ca folosesc ulei de motor la unele cutii de viteze manuale.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • am o intrebare, pentru inlocuirea uleiul din cutia de viteze( motor 1,2 16v) pe unde se introduce uleiul?! E corect introducerea lui prin furtunul acela atasat pe carcasa filtrului de aer?
          Attached Files

          Comment


          • nu e corect. trebuie sa fie pe jos pe undeva, sub baterie

            Comment


            • Renault plaseaza un orificiu pentru umplere pe lateralul cutiei de viteze, nu ai acces pe deasupra, ci pe dedesubtul masinii.

              Comment


              • Orificul de umplere al cutiei are si rolul de deversor ca sa asigure nivelul corect. Daca pui pe la furtnul ala ai toate sansele sa pui prea mult.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Poate si pe furtunul ala sa puna uleiul dar sa desfaca busonul din lateral astfel incat surplusul sa curga pe acolo! Daca omul vrea neaparat pe acolo de ce sa-i stricam placerea?![emoji111]

                  tapatalk...
                  Mai este mult pana departe ...sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by ady_green View Post
                    am o intrebare, pentru inlocuirea uleiul din cutia de viteze( motor 1,2 16v) pe unde se introduce uleiul?! E corect introducerea lui prin furtunul acela atasat pe carcasa filtrului de aer?
                    Metoda corecta de introducere a uleiului se face prin lateralul cutiei cum te uiti sub acumulator o sa vezi un capacel alb(tip fluture) pe care-l desurubezi.
                    Pui ulei prin acel orificiu pana cand incepe sa-ti curga lichidul afara , ai grija ca masina sa fie dreapta si de preferat sa schimbi saiba de cupru pentru surubul de golire.

                    Uleiul sa fie neaparat ELF NFJ 75w-80 (api : GL4) .
                    Last edited by prometheus; 9 March 2015, 10:49.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Uleiul il am, ELF NFJ 75w-80, garnitura de cupru o am, informatia unde se afla orificiul de vizitare nu o aveam.
                      Multumesc pentru indrumare.
                      Dar totusi pentru ce este acel furtun??

                      Comment


                      • daca inveti, vin sa mi-l schimbi si mie. unde in If ? eu vin saptamanal la Gruiu.

                        da nu schimbi prea devreme ?! cat de vechi poate fi 1,2 ?! a mea e din 2009 si n-am schimbat uleiul...
                        Last edited by B997NDL; 9 March 2015, 17:35. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Originally posted by ady_green View Post
                          Dar totusi pentru ce este acel furtun??
                          Are acolo in capatul lui o supapa se supra-presiune.
                          ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                          Comment


                          • Supapa pe naiba, e un labirint care sa separe vaporii de ulei de aer. Cutia lucreaza de la -20 de grade la 50 de garde, trebuie lasat loc sa iasa/intre aerul din ea fara sa iasa si uleiul.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Uleiul din cutie se schimba,clar.Am un 1,4 cu 195 000 facuti 90% pe scoala.Frecus maxim in primele trei trepte.Incepuse sa caraie de la 1 la 2,suspectam sincroanele plus marche ariere care intra cand vroia ea.Deoarece toate astea se intampleau cand se incingea tare pe stradute mici cu frecus mult am zis sa-i fac un schimb si bine am facut!Uleiul vechi era ceva greu de explicat...maioneza e putin spus.Dupa ce am pus ulei nou schimbarea este radicala!Merge ca noua,nu mai caraie,intra perfect in toate vitezele.Deci uleiul TREBUIE schimbat,as zice eu impreuna cu distributia Oftopic : ambreiajul m-a dus 160 000 in regim de scoala de soferi,deci...ce masina proasta...

                              Comment


                              • pai si cand ai schimbat ambreiajul, nu ai dat cutia jos si implicit uleiul? la 160k arata bine si s-a deteriorat in 35k?
                                eu o sa schimb uleiul doar cand o sa schimb si ambreiajul, dar asta e doar parerea mea...
                                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google