Schimbat Din 1.4 In 1.6 16v..ce Modificari?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbat Din 1.4 In 1.6 16v..ce Modificari?

    vreau sa stiu daca necesita modifcari la instalatia electrica inafara de cea de la motor care va fi cu totul pana in mufa din panoul de relee si sigurante,si daca sunt compatibile mufele?

  • #2
    am primit niste raspunsuri care nu le vreau.eu am intrebat ceva voi imi ziceti altceva..
    am intrebat asta pt ca daca e nevoie de modifcari la instalatie..nu mai ma complic si pun direct 2.0 de megane si tot munca aia o fac.

    Comment


    • #3
      Daca ai Ph1, cumperi motorul cu tot cu instalatie electrica, ECU, UCH si cipuri chei. Nu trebuie sa modifici, sa desfaci bord sau alte modificari la ceasuri.

      Pentru carcotasi, nu regret investitia, mai ales ca inainte aveam 1.4 cu modificari care echivalau cu pretul unui 1.6 16v.

      Se omologheaza la RAR cu 750 RON, noxe, directie, frane. Singura conditie, motorul sa fi fost de pe Logan. Daca e 1.6 16v de Clio, Megane, Laguna etc., nu se omologheaza.

      edit: motorul l-am pus intr-o zi si jumatate cumulat. Am inceput dupa-amiaza si am terminat a doua zi seara, eram cativa loganisti nebuni. Ne-au mai lipsit ceva piese ca am dorit ceva mai special, sa fuga mai tare ca alea de fabrica si am reusit .
      Last edited by aleXpeed; 16 August 2014, 14:25.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #4
        Iei un VISU de Logan 1.4 8v si un VISU de Logan 1.6 16v si le compari.
        Ai sa-ti dai seama singur ca nu e asa usor, de mufat instalatia de motor cu aia din interior, mufa R212 si gata...Sint multe chestii diferite, mai ales daca e un 1.6 16v E5 atunci e chiar nasoala treaba.

        Comment


        • #5
          Si daca masina ta e fara AC, va trebuii sa tai mufa de pe cablajul motor al tau, sa pui pe cablajul de 16v.Pentru ca 16v fara AC nu exista.
          Ce nu e asa usor? Eu la 16:00 am suspendat masina si la 00:30 ma plimbam cu ea.Din tot timpul asta o ora a durat numai modificarea cablajului ca eu nu am AC, plus ca 16v era pus pe masina si a trebuit scos si ala la randul lui.
          Totul e sa vrei, e chiar simplu.
          Last edited by al!n; 16 August 2014, 15:57.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • #6
            Daca ai A/C din fabrica nu ai de taiat si modificat nimic, conditia e ca masina de pe care iei motorul sa fie aceeasi faza ca a ta, ori Ph1 ori Ph2 caci sunt mici diferente la electrica intre instalatia de Ph1 si cea de Ph2.

            Eu am un Ph1 si am pus motor si instalatie electrica de 16v Ph1 si a venit totul la fix.

            Daca ai Ph2 cauta masina donatoare 16v Ph2.

            edit: cine pune motor de 16v Euro 5? Se complica inutil si trage mai prost decat cel traditional.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #7
              Nu e nici o diferenta intre cablajul de Ph1 si cel de Ph2, fizic vorbind.
              La tine nu a trebuit modificat nimic pentru ca ai avut AC de fabrica, nu ca ai luat motorul tot de pe Ph1.
              Eu am Ph1 si motorul e de pe Ph2 din 2010.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • #8
                eu nu stiu ce va complicati atat?doar in cazul in care se duce ...in x motorul merita sa il schimbati.restul e cu omologari,cu Mihai Viteazul.Un motor 1,6 16 v cu mai putini km decat al tau gasesti la 700-1000 euro cu tot cu cv.Eu am schimbat bloc de kangoo pe papuc.e acelasi draq numai ca e de la Renault.Aceeasi Marie cu alta...denumire.Trebuie sa cauti un motor care s-a pus si pe lighean si pe Symbol sau etc...Renault.
                Last edited by margelatu; 16 August 2014, 16:46.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #9
                  In mod normal da, dar cand il iei la un pret mult mai ok decat piata, merita.
                  Ca merita ca nu merita e decizia lui, eu cu alexpeed i-am dat un raspus cat de cat exact, sa stie ce are de facut in caz ca vrea sa il schimbe.
                  Daca vrei sa il omologhezi trebuie tot de pe logan.
                  Last edited by al!n; 16 August 2014, 16:48.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • #10
                    E vorba de K4 M, cat?Care din ele?Sunt mai multe versiuni.Daca nu au echipat ligheanul e mare bai.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #11
                      Tocmai asta e ideea, ca sunt o gramada de K4M, doar cele care au echipat loganul se pot omologa.
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • #12
                        deci totul e plug and play..mufa de la instalatie ma refer fara sa modific nimic.ps am logan ph1 feb 2008 preferance fara AC.
                        Last edited by valy1233; 16 August 2014, 17:04.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by margelatu View Post
                          Eu am schimbat bloc de kangoo pe papuc.e acelasi draq numai ca e de la Renault.Aceeasi Marie cu alta...denumire.Trebuie sa cauti un motor care s-a pus si pe lighean si pe Symbol sau etc...Renault.
                          Mergi la RAR si te dau aia afara imediat ca te da' de gol seria motor. N-a fost motor de Dacie, AFARA!

                          Investitia m-a dus 1000 de euro cu tot cu omologare si, pentru mine, a meritat!

                          Daca doream un Logan 1.6 16v, trebuia sa il vand pe al meu 1.4 Euro 3, sa ii platesc taxa de inmatriculare de peste 1500 de euro (eu nu sunt "smecher" de 2 lei cu combinatii proaste) si apoi, cu banii de nimic ce ii luam pe Loganul meu galben care este devalorizat din start, mai trebuia sa pun o diferenta enorma pentru un 1.6 16v. Unde pui ca voiam sa aiba si GPL ca sunt zgarcit si nu vreau sa imbogatesc inutil pe regii petrolului.

                          edit: vor urma vremuri de 140 cp omologati, de la un inceput de 75.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • #14
                            Sau 300cp+ omologati pe logan )))).Cu o investitie de peste 5000e.....
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • #15
                              Noi suntem sariti de pe fix, este era masinilor super standard. A disparut pasiunea de acum 4-5 ani care era predominanta pe forum.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google