Schimbata Toata Injectia Si Tot Porneste Greu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbata Toata Injectia Si Tot Porneste Greu

    vreau ceva idei de la cei care stiu despre treaba asta
    cu putin timp in urma m-a lasat injectia la loganul de la firma.am duso la service si i-am spalat rezervorul,conductele filtru motorina nou poma de inalte noua si duze injectoare noi.dupa toata aceasta treaba tot porneste greu sau dimineata are zile cand trebuie impinsa.nu mai stiu ce sa-i fac astia de la service dacia din craiova mi se par mai paraleli ca mine.Ultima treaba m-au pus sa schimb si sonda in rezervor ca ar prinde aer pe acolo etc.schimbai si sonda tot la fel.
    sa mai fie ceva senzori???

  • #2
    pai doar la prima pornire sunt probleme? Banuiesc ca la bujii v-ati uitat. Daca doar prima pornire e greoaie banuiesc ca se dezamorseaza circuitul de joasa presiune in cursul noptii . Incearca maine la prima pornire sa amorsezi manual de la pompita si abia apoi sa dai cheie. Daca porneste bine inseaman ca undeva trage aer sau conducta de tur e partial infundata. Filtrul e original sau e din cutie de Amigo decapata?
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #3
      bujiile nu preau au treaba la un common rail la temperatura asta.
      ramane varianta cu dezamorsarea pompei de amorsare, cum a spus si colegul de mai inainte, in pompa aia e o supapa care ar trebui sa nu permita trecerea motorinei inapoi spre rezervor
      banuiesc ca distributia a fost bine pusa la punct dupa ce s-a inlocuit pompa si ca injectoarele s-au scris in calculator

      Comment


      • #4
        bujiile sunt bune filtrul nou original
        astazi nu a vrut sa porneasca decat impinsa
        poate fi si din cauza distributiei??? e o idee ca cei de la dacia se dau mari specialisti o sa verific azi ce mi-ati zis voi si va tin la curent
        multam

        Comment


        • #5
          Originally posted by mariusnicolae View Post
          bujiile nu preau au treaba la un common rail la temperatura asta.
          Asa credeam si eu, dar e fals. Din curiozitate am alimentat un led direct de la una dintre bujii si- surpriza, chiar daca martorul din bord se stinge, bujiile raman alimentate, ba chiar si daca nu se aprinde deloc martorul, bujiile tot incalzesc.
          Am si filmat un pic, ledul verde din stanga e alimentat de la bujia cilindrului nr 1.
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • #6
            fane-cl: mai fa o proba: pune 4 bujii arse si porneste-o ,vei vedea ca porneste foarte usor
            Intr-adevar bujile conteaza, dar la temperaturi mai mici.
            La temperatura normala un common rail oricum porneste datorita presiunii mari de injectie si a compresiei mari
            Nu contest rationamentul tau, dar asta era o problema si la vechii "papuci" diesel, la care releul de preincalzire mentinea bujia alimentata prea mult timp dupa pornirea motorului, ducand astfel la arderea bujiei(daca tin bine minte era o problema a releelor marca nagares)
            cos_mog : sigur ca distributia conteaza foarte mult, e destul sa fie un dinte decalat si e destul. dar nu uita sa verifici si etanseitatea circuitului de alimentare
            Presupun ca s-a facut o aerisire corecta a circuitului, avand in vedere ca s-a demontat rezervorul si s-au suflat cu aer toate conductele de motorina.

            Comment


            • #7
              Pune-o pe tester si vezi presiunea din rampa.
              Daca e mai mica decat cea ceruta de ECU inseamna ca trebuie sa schimbi injectoarele sau regulatorul de presiune.
              ECUFix
              Please don't visit my homepage!

              Comment


              • #8
                pune-i pe cei de la service sa vada daca electromotorul aduce turatia motorului la o turatie destul de mare cat calc de injectie sa deschida injectoarele.distributia e bine pusa daca nu da eroare de corelare intre axa cu came si arborele cotit,orice deviatie e data imediat ca defect,plus sa masoare si compresia.mai masoara si tensiunea bateriei dimineata sa vezi daca e buna tensiunea sau sa nu ai vre un consumator.

                Comment


                • #9
                  Daca dau injectoarele pe retur o turatie mai mare a electromotorului face ca pompa de inalta sa suplineasca pierderile pe retur si sa porneasca motorul, dar buba ramane la injectoare, nu la baterie sau electromotor.
                  ECUFix
                  Please don't visit my homepage!

                  Comment


                  • #10
                    Fane-CL: Ce tare ii display-ul la tine. Imi place foarte mult.
                    I HAVE A !sigpic
                    fara linkuri externe in semnatura

                    Comment


                    • #11
                      Probleme Pornire DCI la rece

                      Salutare ,
                      De ceva timp am o problema cu loganul meu DCI , dimineata la prima pornire sau dupa mai multe ore de stat pe dreapta porneste foarte greu sau deloc uneori.Filtrul de motorina l-am schimbat de doua ori in doua saptamani pentru ca am zis ca o fi de la filtru dar degeaba , am mai incercat o varianta dimineata inainte de pornire apas pe "basica" de cateva ori pana se intareste si atunci porneste. Cam tot de cand face figurile astea a inceput sa se auda un zgomot dupa pornire ca si cum ar baga un motoras , ceva in genul cum face cel de la lichidul de spalare parbriz si in mers cateodata se aude acelasi zgomot.Daca a mai patit cineva la fel sau daca ma poate ajuta va astept cu un raspuns.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by $$ilvviu View Post
                        Pune-o pe tester si vezi presiunea din rampa.
                        Daca e mai mica decat cea ceruta de ECU inseamna ca trebuie sa schimbi injectoarele sau regulatorul de presiune.
                        ce inseamna daca pentru un max de o secunda presiunea scade de la 230 sau cat cere ECU , la 120-130 si apoi revine la normal ? e normal sa faca asa , sau e ceva defect ?
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          sa nu fie dus un injector sau mai multe
                          poate scapa motorina pe retur, presiunea scade si apoi pompa mareste din nou presiunea pentru compensare
                          e doar o parere, nu o lua de buna, dar logic asa ar parea

                          Comment


                          • #14
                            Scaderea de presiune se produce in timp ce actionezi electromotorul sau la ralanti?
                            ECUFix
                            Please don't visit my homepage!

                            Comment


                            • #15
                              Cu o diagnoza nu ajuta?
                              Poate e ceva si din soft.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google