Scoate Fum Alb-albastrui

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scoate Fum Alb-albastrui

    Salut. Am si eu o problema. Am un dci ..140 mii km. si la ultima verificare tehnica cand a turat-o la maxim s-a auzit o bufnitura in motor si a scos fum alb-albastrui. Acum consuma ulei si scoate fum alb doar cin plec de pe loc s-au merg subturat. Intrebarea este daca nu cumva a crapat un segment sau turbina trage ulei pe unde isi face ungerea. Daca aveti vre-o idee.....va multumesc.

  • #2
    Conform unui site specializat.....
    Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:
    Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.
    Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV.
    Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.
    Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.
    Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje

    Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

    Comment


    • #3
      Salut !
      Este interesant ce spui tu ,cu fum alb si spre albastrui si numai mai la relantiu si subturata ?
      Cred, desi nu sant mecanic ca nu are cum sa iti crape vreun segment ca altfel aveai dara de fum dupa tine la orice turatie deci singura varianta ramane turbosuflanta care se pare ca a crapat ,asta este parerea mea .

      Comment


      • #4
        @gelica - cand a crapat turbina fumul e negru pentru ca amestecul are mai multa motorina decat este nevoie si se produce ardere incompleta. Fumul albastrui apare cand s-a dat pe ulei.
        sigpic
        Ambition 1.5 dc

        Comment


        • #5
          Cand pica turbina nu ai cum sa nu-ti dai seama, RABA scoate foarte putin fum pe langa un Logan DCI cu turbina sau injectoarele busite, scoate fum de se innegreste spoilerul spate!

          Comment


          • #6
            Ce-mi pare o golanie este ca mai si semnezi inainte ca esti de acord cu toate '' chinurile '' la care e pusa masina

            Comment


            • #7
              Pentru cei interesati am sescoperit ce necaz am avut ...Turbina si implicit catallizatorul

              Comment


              • #8
                Inseamna ca nu ai avut turbina terminata de tot (daca era terminata spuneai si ca nu trage)...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by morogandaniel View Post
                  Pentru cei interesati am sescoperit ce necaz am avut ...Turbina si implicit catallizatorul
                  Poti sa imi spui cat a costat reparatia (piesele)? Eu am un mcv dci si s-a dat pe papat ulei...fum nu prea scoate decat daca il turez mai mult. Problema e ca al meu are abia 60.000 km...
                  nimeni nu moare virgin, viata ne .... pe toti
                  mazda 3 / logan 1.5 dc

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by morogandaniel View Post
                    Salut. Am si eu o problema. Am un dci ..140 mii km. si la ultima verificare tehnica cand a turat-o la maxim s-a auzit o bufnitura in motor si a scos fum alb-albastrui. Acum consuma ulei si scoate fum alb doar cin plec de pe loc s-au merg subturat. Intrebarea este daca nu cumva a crapat un segment sau turbina trage ulei pe unde isi face ungerea. Daca aveti vre-o idee.....va multumesc.
                    Eu am patit-o cu fumul asta, si la mine era aer in instalatia de alimentare--Cauza: garnitura de la snzorul de apa din filtrul de motorina era rupta...
                    Keep smiling, live your life...

                    Comment


                    • #11
                      Cand scoate fum albastrui-alb e problema cu motorul,cel mai probabil segmentii is gata

                      Comment


                      • #12
                        am si eu un logan 1.5 dci 85cp si mananca ulei calumea, adik la 50 de km parcursi apx 500 ml de ulei , + ca scoate foaaaarte mult fum ALB la peste 2500 de turatii. si nu are vlaga in ea, adik am mers cu un dci de 65 de cai , si era foarte vioaie fata de a mea ce ar putea avea?

                        Comment


                        • #13
                          Pai citeste mai sus.
                          Turbina e de vina.
                          sigpic
                          !

                          Comment


                          • #14
                            Sa fii sarit de la punct cu un dinte cureaua de distributie ?

                            Comment


                            • #15
                              dictionar de fum

                              fum negru- ardere inocmplete a motorinei
                              cauze - pompa ijnectie uzata
                              - 1- mai multe injoectoare nu functioneaza corect (+)
                              - turbina uzata
                              - mers perioada lunga subturat **
                              * motorul functioneaza incorect- andament mic - putere diminuata
                              fum albastrui - fum de ulei ars
                              cauze: - segmenti dusi
                              -garnitura ciulasa arsa
                              -piston crapat/spart
                              - bloc motor fisurat/ spart/uzat
                              * motorul functioneaza normal - consum mare de ulei ( trebuie verificat
                              si completa des cu ulei)
                              fum alb -> abur-> apa in cilindru
                              cauze - garnitura chilasa arsa ( sau chilasa nestransa)
                              bloc motor spart
                              *oxidare cilindru (in care intra apa) uzura prematura a cilindrului.
                              posibil trepidatii anormale, scadere putere
                              PS
                              Toate aceste necesita reparatii
                              + - posibila rezolvare problema cu aditiv curatare intretinere injectoare
                              ++ necestia forja si/sau schimbarea soferului
                              1.5 dc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google