Scurgere De Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cam asa se zice ca au cirpito .Lasa ca fac niste poze le pun si osa vezi cum se lucreza.

    Comment


    • #17
      total aiurea ce-au facut.dar mai bine ca n-au desfacut-o daca nu sunt bazati pe ei;puteau sa sficuiasca vreun filet ,sa mai uite ceva nestrans,si multe altele.asa ca tot raul spre bine.problema este pe la imbinarea-garnitura a capacului culbutorilor.
      sunt convins ca pe joja nu s-a intamplat nimic,adica sa scada nivelul.
      e de fapt o "transpiratie" care mai apare si la alte scule.
      eu o am de 2 ani si merg bine mersi ,nu scade nivelul si nici pata nu se intinde.
      eu cred ca la fel e si la tine chiar daca arata urat.o picatura de ulei se intinde mult mai mult decat e nevoie.tu o poti face pana la urma,dar sa vedem cum o sa iasa.

      Comment


      • #18
        Hai sa fim seriosi, totusi cat de inapt trebuie sa fii sa nu fii in stare ca mecanic sa schimbi o garnitura la capacul de culbutori.... Sa nu mai vorbesc de mazgalirea cu cel mai ordinar silicon rosu, cu care nici la dacia din '86 nu l-as fi folosit... asta se cheama reparatie pe garantie??? Du-te domnule pe ei si spune-le sa-ti faca masina si sa-si bage siliconu ala rosu in fund!!!

        Comment


        • #19
          chiar daca ar fi pus silicon negru, tot o chestie ordinara de 3 lei ar fi pus. in nici un caz victor reinz sau vreo marca buna. nu culoarea siliconului ar fi problema, ci faptul ca n-au schimbat garnitura, si doar au carpit-o pe aia veche (cum ai zis si tu). reparatie 'la indemanosu'.
          internal combustionizer

          Comment


          • #20
            poze

            Revin cu poze cu ce lucrare au facut . poate voua va place si aveti pareri .DSC03184.jpg

            DSC03197.jpg

            DSC03195.jpg

            Comment


            • #21
              In poze se vede silicon rosu si negru, sau nu vad eu bine ? Cum vine asta ?

              Comment


              • #22
                pana la urma nu-i chiar atat de rau,dar puteau si ei sa curete locul bine de ulei.
                eu zic totusi las-o momentan asa ,garantie mai ai in fata ca sa o urmaresti si sa iei alta decizie ,ca si cu desfacutul nu-i de bine.
                daca totusi nu-i garnitura ci altele(pori,planeitate,etc.), totusi nu-i o treaba chiar nasoala .mai sufera si altele de treaba asta inclusiv a mea,iar masina sunt convins ca merge brici.
                mecanicul la care merg de zece ani(daciot din '74)de la dacoserv mi-a spus sec:
                -las-o asa ,orice motor mai transpira.
                o fi bine ,o fi rau?

                Comment


                • #23
                  Totusi au desfacut capacul si au pus silicon, chiar daca e dinala ieftin... initial eu am inteles ca nu au desfacut si doar au manjit cu silicon pe acolo. Vorba mecanicului, ca orice motor mai transpira nu este adevarata, in mod normal nu are voie sa musteasca ulei, ca nu are nimic motorul daca transpira putin e altceva, dar normal trebuie sa fie etans peste tot.

                  Comment


                  • #24
                    Excesul de silicon il poti indeparta cu un cutter ca arata ca naiba asa. A pus silicon sa fie...iti dai seama ca si la interior e asa.
                    Degeaba iti schimba garnitura (banuiesc ca e ca la mpi, garnitura de tabla) tot transpira.

                    Din pacate la 1.2 (am vazut mai multe) cam asta e o problema daca se poate numi problema, da ulei pe unde poate (furtune, garnituri)

                    Comment


                    • #25
                      Asta este ma consolez cu ideea ca mai cam toate 1.2 mai transpira umpic pe ici pe colo dar cel putin mie nu imi convine si cred ca la nici unul dintre noi nu iar conveni .

                      Comment


                      • #26
                        Nici mie nu-mi convin multe in viata asta,dar nu le mai bag in seama.
                        Mergi linistit, n-are nimic.

                        Comment


                        • #27
                          Si eu am observat o pata de ulei ca in pozele de mai sus pe protectia de la galeria de evacuare. Merg maine in service pt revizia de 1 an si vad ce rezolvare gasesc mecanicii !

                          Comment


                          • #28
                            Am fost in service, au identificat problema, au zis ca trebuie schimbata garnitura au facut poze si au trimis la Dacia pt reparatie pe garantie, au zis ca ma suna cand au aprobarea de la Pitesti si piesa respectiva. Am facut si revizia cu toate consumabilele de la ei (4l ulei Elf Evolution 5w40, filtru ulei, filtru de aer si filtru de polen) m-a costat 504 RON in total manopera+piese. Sunt multumit de uleiul asta Elf Evolution 5w40, merge altfel masina fata de Dacia Oil pe care l-am avut pus la revizia anterioara si pe care am zis ca n-o sa-l mai folosesc in viitor. Sper sa se rezolve cum trebuie si cu scurgerea de ulei!

                            Comment


                            • #29
                              O sa se rezolve problema si sint curios cum ,ca si la mine cu silicon si tot mai umezeste umpic .Si m-au sunat si aia de la Auto europa ca daca sint multumit de reparatie si iam spus tot ce am avut de spus.Bafta si numai bine.

                              Comment


                              • #30
                                M-am uitat ieri de curiozitate, si am observat ca si la mine este umezit putin capacul de culbutori in acea zona, dar pe evacuare nu se vede nimic.... Dar cred ca stiu cauza, la revizie mi-au pus fix 4 litri de ulei, desi le-am spus ca era peste maxim inca de noua, trebuia sa puna cam 3,5 - 3,8 litri. Nivelul la ulei este exact la fel de fiecare data cand il verific, cu circa 3-4 mm peste maxim.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google