Scurgere De Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    si eu am aceeasi problema... pe care am remarcat-o dupa un an. am sters zona si sa vad in continuare ce fac. oricum nivelul la prima revizie era la maxim...

    Comment


    • #32
      Sunt programat luni la service pt schimbare! Mi-e teama sa nu strice ceva mecanicii astia pe acolo, vre-un reglaj sau mai stiu eu ce ... Vad ca e o problema comuna la mai multe masini, mai bine o las asa decat sa apara alte probleme! Cred ca scaparile astea de ulei apar de la depasirea nivelului maxim al uleiului atat din fabrica cat si la revizii cand iti pun 4l de ulei. In fine cred ca o sa merg, sa-mi tineti pumnii!

      Comment


      • #33
        Nu stiu la voi cum e nivelul de ulei, sau cum a venit din fabrica, dar la mine din fabrica a fost depasit nivelul si dupa revizie, cu toate ca a stat destul la scurs, motorul a fost cald si s-a schimbat si filtrul, cei 4 litri pusi in motor depasesc maximul si ating exact nivelul pe joja cu care a venit masina de noua, care este la fel si acum. Normal nu e bine sa fie peste nivelul max, dar si la revizie s-a uitat mecanicul si a zis ca n-are nimic, s-o fi gandit ca il consuma.
        Eu fac scoala in domeniul autovehiculelor rutiere, am lucrat prin serviceuri auto, si am vorbit cu oameni care sunt mult mai pregatiti ca mecanicii din servisuri, si am cateva cunostinte in domeniu, si chiar am patit-o la o motocicleta din cauza uleiului peste maxim pt ca am citit nivelul eronat, mi-a bagat ulei in admisie pe la furtunul de gaze de carter, am simtit cu cativa km inainte ca ceva nu este in regula ca moto nu mai trage cum trebuie, si a bufnit dintr-o data motorul si am vazut un nor de fum albastru pe toba am oprit imediat si am vazut ca se scurge ulei pe sub motor. Am crezut ca asta i-a fost sfarsitul si sigur ca crapat vre-un segment. L-am dus a atelierul unde lucram atunci si a doua zi i-am luat compresia, care era ca de fabrica, apoi mi-am dat seama ce s-a intamplat...
        Eu consider ca o cauza a scurgerii noastre de ulei poate fi si depasirea nivelului. Eu unul nu pot sa spun ca am mers tot in forje sa faca presiune din cauza asta, ca la cat e benzina acum, o calcam maxim pana in 4 mii in repasiri in rest mers cuminte.

        Comment


        • #34
          Am fost ieri in service au desfacut si pus noua garnitura de la capacul culbutorilor, a durat aproximativ 2 ore dar lucrat cu rabdare mecanicul, totul a fost facut pe garantie. Am mers ieri vre-o 50km si pare in regula.

          Comment


          • #35
            Se pare ca au facut treaba buna, totul este uscat nu a mai aparut nici o picatura sper sa ramana asa si in continuare! Doamne ajuta!

            Comment


            • #36
              Acum 3 saptamani am fost sa schimb garnitura de la capacul culbutorilor, pe garantie, in poza se vede siliconul "de rigoare" http://i.imgur.com/ChqP3Gw.jpg
              Astazi am observat pete de ulei pe la toate cele 4 garnituri de la bujii http://i.imgur.com/HcUV0xA.jpg Imi cer scuze pt calitatea slaba a pozei, dar cred ca se vede cat de cat pardalnica de pata de ulei de pe garnitura uneia dintre bujii. Va recomand sa verificati si voi dand la o parte carcasa filtrului de aer.

              Comment


              • #37
                A vazut cineva din ce material este garnitura capac culbutori:clingherit,cauciuc sau tabla ? depinde de lot sau toate masinile 1.2 16v au un singur tip de garnitura ?

                Comment


                • #38
                  Garnitura de la capac chiuloasa este din cauciuc , stiu asa sigur pt ca am si pus mana pe ea!!
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #39
                    Salutare.
                    S-ar putea sa fiu off topic dar vreau sa va intreb o chestie...
                    Am facut o patanie. Am sarit pe o bordura destul de nasoala si am lovit baia de ulei si am indoito destul de nasol. Nu am sparto datorita scutului. Dar in schimb am indoit destul de tare baia. In urma acestei experiente nenorocite imi ramane martorul de la ulei aprins. Vreau sa va cer ceva pareri sa imi spuneti ce credeti ca ar putea fi... imi e frica sa merg cu ea acuma sa nu cumva sa imi bulesc motorul ca nu se mai unge calumea..
                    Va atasez si cateva imagini cum arata pe dedesupt..

                    ForumRunner_20140831_163654.png



                    ForumRunner_20140831_163725.png

                    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                    Stickere Auto-Moto la Comanda

                    Comment


                    • #40
                      masina pe platforma pana la un service si acolo vor inlocui sorbul pompei de ulei si baia si ar fi bine sa schimbi si ulei+filtru pentru linistea ta si siguranta motorului
                      „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                      Comment


                      • #41
                        Du-te repede la un service cu ea e posibil sa fi avariat toata pompa de ulei.

                        Ai grija si cu noua baie de ulei !!!! daca mesterii nu strang la cuplu si in ordinea care trebuie suruburile , te vei trezi cu pete de ulei .
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #42
                          In regula am sa merg sa schimb baia si sa verifice pompa. O sa o tractez pana acolo aia e multumesc pentru reply-uri

                          Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                          Stickere Auto-Moto la Comanda

                          Comment


                          • #43
                            prometheus,daca tot mai copiat macar spunene si noua ordinea de strangere si cuplu pentru suruburile baii de ulei
                            poate nu stiai dar intre baia de ulei si blocu motor se pune un strat subtire de silicon ce atanseaza perfect,nu din ala care miroase a otet
                            „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                            Comment


                            • #44
                              Poti sa-mi spui si mie cu ce te-am copiat ??? vezi ca eu nu te-am luat la misto !!

                              Gasesti tot ce vrei despre motorul D4f de pe google sunt atatea pdf-uri care explica foarte clar cum se monteaza baia de ulei.
                              Oricum nu e treaba pentru orice amator ...daca nu se strange cum trebuie va indoii buza baii de ulei si inevitabil va incepe sa curca , nu este ca la motorul de 1.4sau 1.5 dci unde acolo e o baie de aluminiu si cam nu prea conteaza ordinea de strangere pentru ca aluminiu nu se deformeaza asa usor , pe cand tabla cam da.
                              Last edited by prometheus; 31 August 2014, 21:49.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #45
                                post nr 40
                                masina pe platforma pana la un service si acolo vor inlocui sorbul pompei de ulei si baia si ar fi bine sa schimbi si ulei+filtru pentru linistea ta si siguranta motorului
                                __________________
                                „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca


                                chiar nu am de gand sa te iau la misto,dar daca tu crezi asta-----
                                asta cu amatorii sa stii ca ai nimerito,nu schimba baii de logan,
                                in fata calculatorului toti sunt mari mecanici,dar cand pune mana pe o cheie de 22 isi da cu ia peste degete
                                „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google