Scurgeri Infundate ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scurgeri Infundate ?

    Am incercat cu "search" dar n-am gasit nimic ptr. problema mea.
    Asadar, datele problemei: masina parcata in panta, in fata garajului, cu botul in josul pantei. Ploua peste noapte, de pilda. A doua zi, soare, uscat, frumos. Plec cu masina; in momentul in care ajunge pe orizontal, dârã groasa de apa de sub masina, de undeva din fata-stanga, in spatele rotii.
    Presupun ca e infundata vreo scurgere, ceva, de la grila de sub capota.

    Intrebare: pe unde sunt scurgerile astea, sunt furtune sau, ce ? Cum se desfunda ?

    Multumesc anticipat ptr. raspunsuri.
    Logan Laureate 1,4 mpi
    http://aircooled.3xforum.ro/
    http://r-si-r-doctori-in-broaste.go.ro/

  • #2
    Ceva apropiat de ceea ce a semnalat Radui am observat si eu.
    Eu am montat "filtru de hota" pe gura de intrare a aerului care se afla in jgheabul in care este montat mecanismul de stergere parbriz si bidonul de spalare parbriz.
    Ca de fiecare data cand am schimbat "filtrul" am sters cu o carpa umeda jgheabul, dar acum am scos si bidonul de spalare parbriz cu gandul sa sterg praful de sub el.
    Stupoare, in loc de praf era o adevarata mocirla, noroc ca afara era frig pt ca daca era cald sigur gaseam ceva mormoloci sau alte creaturi (noroiul era destul de gros).
    Am dat sa desfund gaura de scurgere si am gasit acolo o supapa de cauciuc cu o clapeta care se pare trebuia sa lase sa curga apa in contraaripa fata si sa blocheze apa sa urce din contraaripa atunci cand roata masinii trece prin apa.
    Am scris aceste randuri cu gandul sa verificati si voi la masinile voastre (binenteles logan)
    si sa actionati in consecinta.
    Eu as vrea sa bag pe acele 2 gauri de scurgere 2 bucati de furtun (dar nu stiu diametrul) in asa fel incat apa din jgheab sa nu se mai scurga in contraaripa ci sa fie directionata catre centrul masinii, pe peretele care desparte motorul de habitaclu (asa avea dacia 1300). Poate cineva are posibilitatea sa verifice ce furtun ar intra fortat pe alele gauri.

    Ceva apropiat de ceea ce a semnalat Radui am observat si eu.
    Eu am montat "filtru de hota" pe gura de intrare a aerului care se afla in jgheabul in care este montat mecanismul de stergere parbriz si bidonul de spalare parbriz.
    Ca de fiecare data cand am schimbat "filtrul" am sters cu o carpa umeda jgheabul, dar acum am scos si bidonul de spalare parbriz cu gandul sa sterg praful de sub el.
    Stupoare, in loc de praf era o adevarata mocirla, noroc ca afara era frig pt ca daca era cald sigur gaseam ceva mormoloci sau alte creaturi (noroiul era destul de gros).
    Am dat sa desfund gaura de scurgere si am gasit acolo o supapa de cauciuc cu o clapeta care se pare trebuia sa lase sa curga apa in contraaripa fata si sa blocheze apa sa urce din contraaripa atunci cand roata masinii trece prin apa.
    Am scris aceste randuri cu gandul sa verificati si voi la masinile voastre (binenteles logan)
    si sa actionati in consecinta.
    Eu as vrea sa bag pe acele 2 gauri de scurgere 2 bucati de furtun (dar nu stiu diametrul) in asa fel incat apa din jgheab sa nu se mai scurga in contraaripa ci sa fie directionata catre centrul masinii, pe peretele care desparte motorul de habitaclu (asa avea dacia 1300). Poate cineva are posibilitatea sa verifice ce furtun ar intra fortat pe alele gauri.
    Last edited by dorudorel; 4 January 2010, 22:39. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #3
      Revin cu poze in care sunt indicate gaurile de scurgere a apei.
      Zona cu probleme este sub bidonul cu lichid spalare parbriz.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Cum si spus si tu, masina era in panta, iar gurile de scurgere din portiere sunt plasate la ~10 cm de colturile sale (la partea de jos a portierei ma refer).
        Daca masina a fost inclinata in fata, e normal ca in coltul ala sa se adune apa. Cand ai ajuns cu masina pe plan orizontal, apa a ajuns la gurile de scurgere si a iesit afara.
        Deci n-ai nici o problema cu gurile de scurgere. Daca erau infundata, apa ramanea in usa si probabil ar fi crescut nivelul pana refula pe la fata de usa.
        Stiu un caz din asta: un prieten si-a gasit geamul de la pasager spart intr-o noapte, a curatat cioburle din masina si dupa o luna s-a trezit ca are apa in masina. Cioburile au acoperit gurile de scurgere, iar apa s-a strans in portiera...
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #5
          Arunca cu solutie de spalat parbrizul ca sa se curete scurgerile de noroi sau altele daca frunze nu sunt. Se curata foarte bine cu solutia de parbriz.

          Comment


          • #6
            si eu patesc la fel cu portierele. masina o tin in parcarea personala care este lasata pe partea dreapta. de cate ori plec de pe loc si a plouat afara curge apa din usi...m-am obisnuit asta e! la gaurile unde ai gasit tu noroi am gasit si eu. eu am scos supapele acelea si am bagat 2 furtune de scurgere de la masina de spalat...masina veche(are furtunul mai gros fata de astea noi). PS: se vede in poza de semnatura parcarea!
            Last edited by emyemanuel; 5 January 2010, 22:07.
            sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

            Comment


            • #7
              Si ce rol ar avea furtunele puse de tine acolo?
              Cum le-ai pus...sa fie la nivel cu gaura sau mai sus de gaura aia de scurgere,adica peste nivel?
              Daca ar fii peste nivel nu vad cum s-ar mai scurge apa!
              Daca este la nivel atunci este ok.

              Comment


              • #8
                Multumesc pt raspuns Emyemanuel .
                Nu aveam nimic la indemana sa pot verifica ce diametru de furtun se potriveste ca sa intre pe acele gauri.
                Apropo, pana unde ai coborat cu furtunele ?

                Comment


                • #9
                  eu am avut niste furtune cu clapa din fabrica,care erau peste nivelul gaurii,le-am dat jos si de atunci nici o problema,chiar si frunzele cad in aripa,cand mergi la spalatorie deschide usile fata si intre stalp si aripa fata sa bage presiune acolo si scapi si de mizeria de acolo,pozele care le-a pus colegul dorudorel arata cel mai relevant unde sunt furtunele cu supape
                  @dorudorel - multumesc pt poze ;)
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #10
                    Dupa ploile de zilele astea, destul de abundente, am patit-o si eu. Am gasit ditamai balta pe presul din dreapta+mocheta fleasca dedesubtul covorasului.Presupunand ca mi-a bagat apa pe la aeroterma, am demontat frumos grilajul de la stergatoare(numai bucata din dreapta), am scos vasul cu lichid spalat parbriz si...bineinteles, gaura de scurgere era infundata complet, noroi gros de 2 degete era acolo<amestecat cu resturi vegetale.Am spalat zona, am curatat bine si acum sper sa fi rezolvat problema.

                    Comment


                    • #11
                      Din păcate Loganul 2 nu mai are acele orificii/fante de scurgere de la baza portierelor

                      Comment


                      • #12
                        Sunt acolo pe orice X52
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          Nu sunt. Mă refer la cele încercuite de la postările lui "prometheus" şi "vitriol" de aici: http://www.loganclub.ro/forum/rugina...t2774p172.html

                          Comment


                          • #14
                            Sunt acolo

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Luciano2 View Post
                              Nu sunt. Mă refer la cele încercuite de la postările lui "prometheus" şi "vitriol" de aici: http://www.loganclub.ro/forum/rugina...t2774p172.html
                              Oti (B52) le pozat

                              Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google