Scurt Tutorial Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si cat ar trebui sa fie presiunea normala?

    Comment


    • 4-5 bari cand nu este pornit AC.

      Comment


      • merci mult.. si se vede presiunea daca aerul nu porneste ?

        Comment


        • Originally posted by troubleman View Post
          merci mult.. si se vede presiunea daca aerul nu porneste ?
          depinde si de temp exterioara, adica de sarcina de racire. Cu ac oprit tb sa ai undeva la 6-7 bari, si cu el pornit si in sarcina mare, undeva la 18-20 bari, la relanti. Asta daca ai freon full in instalatie...

          Daca nu cupleaza ac-ul , si ai undeva sub 4 bari , tb sa pui freon.
          Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

          Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

          Comment


          • Va rog frumos frumos, am nevoie de un program si de cablul de conectare dintre laptop si Logan (2008) pentru a sterge eroarea de la sistemul de injectie care imi apare la 2 zile dupa stergerea ei. Eroarea tine de o problema mai veche, poveste lunga pe care o pot detalia cui este curios. Sunt disponibil sa platesc pentru asistenta.
            Va multumesc.
            Cristi (Constanta)
            For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

            Comment


            • daca o stergi si tot apare , e clar ca este o problema, o stergi degeaba
              Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

              Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

              Comment


              • Stiu care este problema si nu vreu sa o rezolv pentru ca costa prea mult. Merg asa cu masina de mai bine de 2 ani. Vreau doar sa sterg eroarea de cate ori vreau eu, sa nu mai merg la Dacia sa imi puna testerul si sa imi ia 50 de ron de fiecare data.
                For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

                Comment


                • nu te inteleg, de ce sa o stergi? te deranjeaza un martor aprins in bord?!?

                  si apropo, nu ai postat unde trebuie, pune un anunt cu ce doresti in categoria potrivita.
                  Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

                  Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

                  Comment


                  • Pentru ca merge in regim de avarie cu eroarea pe bord, adica in loc de 85 cp trece la aproximativ 60 cp. Si nu vreau sa merg la drum lung doar cu 60 cp. Si ca sa nu mai dau 50 ron la Dacia de fiecare data cand vreau sa ies din oras prefer sa sterg eu singur eroarea.
                    Mersi de info. O sa pun anuntul in alta parte.
                    For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

                    Comment


                    • cred ca de o saptamana nu mai face presiune turbocompresorul cum ar trebui, nu se mai aude acel suerat si nu mai are putere ca inainte motorul. am verificat cu DDT2000 si apare o eroare care nu mai este activa: atasez captura. ce vrea sa insemne: Turbocharger/supercharger Boost control Solenoid "A" Circuit/Open?
                      vreau sa fac o incercare in mers sa vad ce presiune citeste ddt2000 pe admisie dar imi trebuie sa fiu cu cineva ca sa fiu atent la drum si nu la laptop.
                      mi-e frica sa nu fi functionat electrovalva pilotare turbo si de aici sa mi se fi stricat turbocompresorul...
                      multumesc de ajutor
                      Attached Files

                      Comment


                      • Asta inseamna, circuit electrovalva control turbocompresor circuit deschis ( intrerupt ) sau scurtcircuit la masa.
                        Trebuie verificat circuitul electrovalvei, vazut daca pana se sterge, reapare, care-i treaba cu ea.

                        Comment


                        • am sa verific circuitul electrovalvei...,in prezent nu mai este activa "defectiunea", daca o sterg nu cred ca mai apare. ma intreb oare cum se verifica daca functioneaza cum trebuie aceasta electrovalva, posibil sa fie de la ea schimbarea in comportamentul motorului si sa trebuiasca sa o schimb ca nu mai este buna, azi am rotit doua spire la tija de la turbocomptresor si cu ddt2000 urmaream presiunea dar nu prea m-am lamurit...
                          atasez doua capturi. ce presiune ar baga turbina in fiecare dintre capturi?
                          merci
                          Attached Files

                          Comment


                          • In prima captura e contextul de aparitie a defectului ( randament sistem turbo la limita maxima ), presiunea - VGT_Sp_pressure - indicata este de 2.004 bar ( probabil de-asta da pana de limita maxima, e depasita valoarea de 2 bar )

                            In cea de-a doua captura arata presiunea ( VGT_Sp_pressure ) 1594 mbar = 1.594 bar asta este in limite normale.

                            Cam astea sint ceea ce inteleg eu din pozele alea, presiunile sint cele indicate, o fi bine o fi rau, nu sint dizelist...Oricum pana din prima poza e clara, presiune la limita maxima, cred ca peste 2 bar ecu da eroare. I-ai dat ture acolo la arculetu de la supapa turbo de-a bagat presiune la maxim

                            Comment


                            • Originally posted by k9k2009 View Post
                              am sa verific circuitul electrovalvei...,in prezent nu mai este activa "defectiunea", daca o sterg nu cred ca mai apare. ma intreb oare cum se verifica daca functioneaza cum trebuie aceasta electrovalva, posibil sa fie de la ea schimbarea in comportamentul motorului si sa trebuiasca sa o schimb ca nu mai este buna, azi am rotit doua spire la tija de la turbocomptresor si cu ddt2000 urmaream presiunea dar nu prea m-am lamurit...
                              atasez doua capturi. ce presiune ar baga turbina in fiecare dintre capturi?
                              merci
                              ce logan si ce motor e? dupa vin pare ls0w, parca e logan 1, 1.5dci 86cp. Daca da, nu are geometrie variabila, deci are wastegate... se poate sa fie senzorul defect (debitmetrul parca masoara presiunea aia, nu stiu sigur cum e la motorul ala).
                              Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

                              Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

                              Comment


                              • Debitmetrul are incorporat senzor de temperatura nu de presiune, mai exista un senzor de presiune de supraalimentare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google