Scurt Tutorial Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Si ce daca faci diagnoze GRATUIT domnu INITIAT, vrei sa-ti dau o medalie? Treaba ta ce faci. Pana cand folosesti si tu program piratat ar trebui sa-ti tii gura.
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • #47
      Bag sama ca o fi vreun secret militar UCH-ul asta de Dacie. Dar si daca Renault il schimba, tot se cheama ca i-am descoperit secretele Schimba, nu-i nimic, asa apare progresul (macar asa, ca altfel nu-l schimbau in veci.) Il descoperim si pe acela - schimba iar - alt progres ;)
      Astept sa ne recheme in service sa ne schimbe UCH-ul, ca asta a fost deconspirat
      PS: Cum, UCH-ul e piratat? Nu cred!
      Last edited by ParuLuScorilo; 14 November 2011, 17:15.

      Comment


      • #48
        Originally posted by X@by View Post
        Si ce daca faci diagnoze GRATUIT domnu INITIAT, vrei sa-ti dau o medalie? Treaba ta ce faci. Pana cand folosesti si tu program piratat ar trebui sa-ti tii gura.
        Incurabil...
        Stii tu 100% ca folosesc soft piratat? Garantezi tu asta? Esti amuzant...dar ai doar 22 de ani...te inteleg. Apropo, de pe ce planeta vii?


        ...tot se cheama ca i-am descoperit secretele
        ...tu nu ai descoperit nimic - nici macar apa calda.
        Nu ai facut decat sa aflii o frantura de informatie, si aia incompleta prin care aprinzi un bec in bord sau inchizi usile cand pleaca masina.

        Fa developement daca te tine, invata sa descifrezi cum se transmit datele pe o retea CAN-BUS daca esti asa de dur.

        Schimbari or sa fie. Nu o sa cheme Renault pe nimeni in service sa schimbe UCH-urile. Este prea mare deranjul pt asta.

        Si nu este vorba de a fi piratat, ci este vorba ca se poate FURA FOARTE USOR o masina. Iar nu asta nu cred ca ar conveni nimanui.

        Pe partea de CAN-BUS este mult mai ieftin dpdvd al productiei - legaturile intre sisteme sunt facute mai simplu doar prin 2 fire.

        De ce sa tragi semnal de turatie, semnal de consum, semnal de viteza, semnal de presiune ulei, etc...cad toate astea pot veni doar prin 2 fire prin sistemul de mesagerie CAN ?

        Pe partea de cod apre vente (APV) este mai sigur si mai rapid dpdvd Renault sa furnizeze informatia via Renault.net, iar SW-ul sa aplice procedurile automat. Simplu rapid si fara pierdere de vreme.

        Recent am vazut un logan care statea de vreo 2 zile in service ca aveau conexiunea picata la net ) - lucrari RDS.
        Deci o sa fie destul de aiurea...
        Last edited by bubu782001; 14 November 2011, 17:50.

        Comment


        • #49
          Eu iti garantez. Gandestete putin. Tu esti programator, nu lucrezi in domeniul auto deci nu ai nevoie de soft. Ti-ai luat logan ai download-at softul l-ai studiat si faci diagnoze gratuit. Daca tu ai fi cumparat softul ai cere bani pe diagnoza ca sa-ti iasa banii inapoi.
          Ah si ce treaba are varsta mea? Doar nu esti un intelept de 300 de ani.
          I HAVE A !sigpic
          fara linkuri externe in semnatura

          Comment


          • #50
            Aceleasi discutii ca pe alte forumuri...
            Chiar ca imi place...
            O seara buna domnilor...

            Comment


            • #51
              Reveniti la subiect!
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #52
                Originally posted by darksid3 View Post
                Reveniti la subiect!
                asa ma gandeam si eu
                de vre-o doua zile vad numai cearta aici
                pe noi ne-ar interesa cum sa folosim ddt-ul
                nu care stie mai multe sau care le face gratis
                hai sa ne ajutam unii pe altii ca de asta au
                facut oameni astia threndul
                daca il faceau pentru cearta voastra cred ca
                se numea ,,cine e mai tare cu ddt-ul
                sigpic
                http://www.loganclub.ro/forum/nt_16_mic-t38412.html

                Comment


                • #53
                  Asta am incercat si eu sa fac... dar se pare ca pe unii ii deranjeaza ca incercam sa ne ajutam...
                  Va doresc o seara placuta

                  Comment


                  • #54
                    Am un cablu VAG-COM 10.6 si nu reusesc sa il fac sa mearga nicicum cu DDT2000, desi peste tot scrie ca merge si cu DDT. Trebuie instalat driver si pentru DDT?

                    Comment


                    • #55
                      cred ca ala de vag com 10.6 e pentru VAGurile ce au CAN , nu stiu daca merge si DDTul cu ele .Trebuie KKL interfata
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #56
                        La un dCi, cu programul Ddt2000 unde pot vizualiza turatia motorului la ralanti si/sau sa o reglez (daca mere sa o reglez). In manualul de service precizeaza o turatie de 800tpm +-50. Va rog!
                        Attached Files

                        Comment


                        • #57
                          Merge reglat ralantiul, iar turatia e aratata in mai multe screenuri.
                          Attached Files
                          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                          Comment


                          • #58
                            Multumesc Fane, dar te rog sa fii mai explict, asa ca ptr unii care nu prea sunt familiarizati cu DDt-ul sau au mai putine "cuno@stiinte" in ale lui. Am solicitat informatii pe acest forum/thread stiind ca mai exista "oameni" de bine care sa ajute alti oameni "tot de bine. Respect!
                            Inca ceva, ce injectie trebuie selectata in DDt sau mai bine cum aflu cu ce este "dotata" masina, pasii de urmat ptr a regla unele, in special ralanti-ul?

                            Comment


                            • #59
                              Uite aici un pic mai explicit. Nu trebuie sa selectezi ce ECU ai pe masina, doar "Logan" si dai in bara de sus pe "ALL", eu n-am putut pentru ca nu eram conectat la masina cand am facut filmuletul.
                              Oricum, mare grija cu DDT-ul, se spune ca nu poti sa faci cate poti sa strici cu el.
                              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                              Comment


                              • #60
                                Multumim f mult de tutorial (Fane), de incercat pe masina dar, pana nu ma dumiresc intru-totul nu modific nimic (mai trebe studiat - unde si ce valori trebe scrise). Asteptam si alte tutoriale, gen alarma la ~ 120 km la ora....etc daca se poate. Respect!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google