Se Descarca Bateria

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se Descarca Bateria

    salutare tuturor! am un logan 1.4l mpi si daca sta 8-9h nepornit nu mai am curent deloc in baterie.daca ii scot borna si o las toata noaptea si dimineata o pun la loc porneste!am un consumator,e clar,dar nu imi dau seama care e!!am pus un multimetru pe ea si am un consum de 0,008a dar dupa vreo 30 min. are 0.003a.ma poate ajuta cineva sa rezolv problema asta?

  • #2
    In primul rand nu ai spus cum ai masurat acel consum ( nu am incredere in acel rezultat pa care l-ai obtinut tu);ar fi trebuit sa montezi, in serie cu borna plus, un ampermetru de cc; abia dupa aceea sa incerci ,prin scoaterea succesiva a sigurantelor alocate pentru diferiti consumatori, sa identifici consumatorul; e posibil sa ai si ceva la masa, sau un contactor, in care ai cele doua polaritati, + si -, carbonizat
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      am pus ampermetru in serie cu borna plus a masinii si am avut un consum de 0.08 a.am scos toate sigurantele si nu s-a intamplat nimic dar cand am scos siguranta de la uch mi-a scazut consumul la 0.01-0.02 asa imi oscila.

      Comment


      • #4
        Pai nu prea sunt motive sa se intample ce zici tu(doar daca bateria e pe finalul vietii); pune te rog o poza cu scula aia cu care ai masurat; ceva nu se leaga.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          casetofonul iti merge si fara sa pui contactul? pentru ca daca merge si fara contact, ala e de vina! de obicei ala consuma! dar daca e prin contact, e altceva! poate alarma! ai alarma separata? incearca sa scoti si la alarma siguranta si vezi consumul!
          80 de miliamperi(0,08A) e un pic cam mult, dar nu asa sa-ti descarce bateriain 8-9 ore!
          nu cumva iti suna alarma prea des?
          cauta toate posibilitatile....nu cred ca uch-ul iti consuma asa mult...
          mai da detalii in special despre alarma si casetofon!

          Comment


          • #6
            Consumul de 80 - 90 mA este normal. Este consumul UCH-ului in stand-by.
            In cazul colegului nostru - daca masina nu mai porneste de vina este bateria - nu mai are curentul necesar unei porniri.
            GL-22-TOF

            Comment


            • #7
              vezi poate iti porneste ventilatorul de nebun,chiar daca nu este nevoie si merge pana descarca bateria!Stiu pe cineva care a patit cu baterie noua,i-a pornit ventiloatorul si a mers pana i-a terminat bateria luata de cateva luni!
              MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

              Logan din Bicaz (Neamt)

              Comment


              • #8
                E bateria, pe duca.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  si totusi daca e bateria pe duca,de ce atunci cand scoate borna dimineata ii porneste??
                  MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

                  Logan din Bicaz (Neamt)

                  Comment


                  • #10
                    Daca scoate borna atunci bateria nu mai este nevoita sa suporte un consum de 0,1A timp de 12 - 14 ore. Pur si simplu, bateria nu mai are "vlaga" in ea. Se cere una noua, sau completarea cu apa distilata si incarcarea pe redresor. Cu toate ca nu stiu daca in acest stadiu se mai rezolva ceva. Cel mai indicat este tot o baterie noua. De 44 - 50A e suficient.
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bogdandochita View Post
                      si totusi daca e bateria pe duca,de ce atunci cand scoate borna dimineata ii porneste??
                      Pai gandeste-te in ce stadiu se poate afla o baterie care pierde ~80mA, si nu mai porneste dupa 12 ore; ce s-ar fi facut daca avea de sustinut si o alarma? Un lucru e clar; benzinarul porneste foarte usor si cu un consum redus de curent.
                      Aici mai apare o probleme specifica bateriilor uzate; procesul de autodescarcare e mai accentuat.
                      Last edited by IancuMIC; 22 May 2012, 23:13.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        la concum de 8mA, atat inseamna 0.008, ca veni vorba, nu 80, respectiv 3mA e mai mic decat consumul unui led. cu 3mA nu descarci o baterie de 45Ah, decat intr-un an si 8 luni, nu in 12 ore. alta e smecheria acolo, foarte probabil bateria e "varza".
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          ma scuzati am scris eu gresit.am consum de 0,08 nu 0,008.in stand by iar dupa aceea este de 0,03a.am luat alta baterie care mergea zi de zi pe masina(opel vectra a benzina)si am aceeasi problema.dupa ce scot cheia din contact nu mai am nici un consumator activ in masina(casetofon,bricheta etc...).alarma este scoasa (unitatea) pentru ca imi facea figuri(deodata a inceput sa suna si nu o mai puteam opri si i-am scos mufele).azi am stat cu ampermetru pe ea toata ziua si ma duc periodic sa o verific si am un consum de 0,03a.nu inteleg.azi dimineata la fel a facut nu am mai scos borna pentru ca ieri avea tot un consum de 0.03a si am zis ca poate a revenit dar tot la fel cu bateria de pe opel.

                          Comment


                          • #14
                            Pai 0,36W este consumul UCH-ului in stand-by. Este un calculator care nu se opreste de tot, intra in stand-by si monitorizeaza diverse intrari. Ai receptia telecomenzii, ai antidemarorul electronic (acel led care clipeste in bord), etc.
                            De curiozitate, masoara si consumul la Opel Vectra, sa vezi ce consum are.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • #15
                              nicu eu cred ca ai umblat numai la efect nu si cauza dac spui ca si cu a doua baterie s-a petrecut la fel..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google