Se Poate Merge Doar Cu Cauciucuri De Iarna ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    la anvelople de iarna sar bucati la peste 100km/h daca:1-indicele de viteza este mic; 2-caucicurile sunt de o calitate proasta (aurora, nankang, sau cine stie ce chinezarie); 3-in cazul anvelopelor clutabile de proasta calitate. in rest nu are voi sa se dezintegreze anvelopa. legat de zgomotul pe care-l produc conteaza profilul pe care-l au aceste anvelope, daca au un profil agresiv (care se comporta bine pe zapada Dunlop M3, Good Year UG7) au un zgomot mai mare pe asfalt decat o anvelopa de vara (dar nici cu Kormoran K801 nu ai un zgomot redus.. ), legat de aderenta pe asfalt uscat sunt ok (nu cred ca sunt diferente mari fata de anvelopele de vara) dar daca este ud la o frana mai brusca se blocheaza (masina fara ABS) imediat rotile si se duce sanie. Referitor la uzura, depinde cum mergi cu masina la fel ca si la cele de vara. este o uzura un pic mai mare dar nu cu mult. una peste alta nu recomand a se circula vara cu anvelopele de iarna (nu sti niciodata cand vine ploaia).

    Comment


    • #17
      am un prieten cu un tico de 3 ani are cauciucuri de iarna si vara si sunt prea putin tocite, iarna asta merge foarte bine cu ele
      npower de cand cauciucurile moi nu au aderenta pe uscat?
      laureate 1.5l, albastru marin

      Comment


      • #18
        "Anvelope de iarna" - arata faptul ca ele se folosesc iarna.
        Mai mult de atat ce pot sa zic... Sau trebuie sa repet iar tot ce s-a discutat pe forumu-ul asta despre anvelope?
        Inainte de a va apuca sa afirmati ca anvelopele de iarna merg la fel de bine si vara, conduceti aceiasi masina cu anvelope de iarna, iar apoi cu anvelope de vara, in sezonul calduros.
        O sa ma dau cu snowboard-ul chiar si la vara, ce treaba are zapada cu placa...
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #19
          eu locuiesc in spania intr-o statiune montana asa ca am experienta destul de mare in ceea ce proveste cauciucurile de iarna.am semperit speed grip sde anul trecut,am mers cu ele cam 12 000 iarna trecuta,din care cam 8000 pe autostrada la viteze mari,cel mai mult 180 ,nu a sarit cauciuc din ele sau asa ceva.Doar ca,anul asta le-am pus iar (in sezonul cald am folosit cele de vara),si diferenta fata de cand erau noi este destul de mare.Inca mai merg,nu am avut `probleme cu toate ca aici e o gramada de zapada,dar si cel de la service mi-a zis ca la anul trebuie sa iau altele macar pe fata.Daca te uiti la ele,nu observi diferenta fata de atunci cand erau noi,dar se simte atunci cand merge pe zapada ca nu mai sunt cum erau si la anu iau altele.NU NUMAI CA nu e bine sa mergi la viteze mari cu ele dar e important si unde le depozitezi pe timpul verii si ,chiar daca sunt noi,cu fiecare an ce trece,cauciucul isi pierde proprietatile,asa ca,cei ce spun ca merg vara cu ele,sa vina aici la munte si sa urce `pe zapada uda la deal cu ele ,pun pariu ca nici cat alea de vara nu vor urca

          Comment


          • #20
            @ten pai cauciucul de iarna la temperaturi intre 20-30 grade(poate si mai mult) grade NU ai aderenta asa de buna cu cauciucurile de iarna cum ai cu cele de vara asta deoarece materialul cauciucurilor de iarna este tare la temperaturi mici si moale la temperaturi mari (deci ramane mai mult cauciuc pe sosea, roata invartindu-se fara aderenta lasand din cauciuc pe sosea) ...

            Comment


            • #21
              Cu tot respectul pt toti colegii mei. De aia le zice pneuri de iarna sa se circule cu ele iarna si viceversa cu cele de vara.
              Pt celalalte exzista all season.
              Last edited by irinell24; 26 January 2010, 00:06.

              Comment


              • #22
                Cu tot respectu, crezi ca virgula cu gume de iarna nu mai prinzi 160 sau ...?
                Po' sa mergi si vara cu gume de iarna, NU e nici un pericol la extramegabolidurile noastre, doar ca le uzezi degeaba si mai repede.

                Comment


                • #23
                  Am cauciucuri DEBICA FRIGO si am mers asta vara cu ele ,in afara de un zgomot mai mare in mers nu am avut nici o problema,nu se cunoaste ca sau tocit.Ma prins viscolul in bucuresti si am reusit sa ies de pe stradute unde nu a intrat plugurile fara sa imping masina sau sa dau la lopata,fara lanturi.Am facut cu ele 10000k,nu spun ca e bine sa mergi cu ele dar se poate merge si vara.

                  Comment


                  • #24
                    Daca prin toamna citeam ca se poate merge bine cu anvelope de vara in plina iarna, acum citesc ca vara se merge la fel de bine chiar si cu anvelope de iarna. E bine...
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #25
                      sincer eu am traversat iarna asta cu, cauciucuri de vara foarte uzate si mers zilnic
                      laureate 1.5l, albastru marin

                      Comment


                      • #26
                        vitriol, la cine ai auzit? la imbecilu de Badea care nu crede in cauciucuri de iarna? ala crede ca totu-i o conspiratie ca producatorii de anvelope sa-si creasca vanzarile

                        sa zicem ca cele de vara sunt mult prea tari iarna la temperaturi mici si aderenta scade f mult. dar, pur tehnic vorbind, cele de iarna folosite vara, in afara consumului ridicat si uzurii excesive [fiind foarte moi], ce motiv au sa nu aiba aderenta buna?

                        Comment


                        • #27
                          eu am mers 3 ani cu niste cauciuce de iarna. si vara si iarna. nu am avut nici o problema nici la viteze nici la franare. parca se auza un rontait. in rest super ok.

                          ps: abia astept sa apara cauciucuri de primavara si toamna

                          Comment


                          • #28
                            Si cati km ai facut in astia 3 ani?
                            Cand am predat masina de servici, am predat-o cu anvelope de iarna. Ala nici nu s-a deranjat sa le schimbe. In toamna el isi cumpara avelope de iarna ca astea erau facute praf. Nu a mers decat 20 000 km.
                            Daca imi zici ca ai facut in 3 ani mai mult de 10 000 km cu anvelope de iarna, da-mi voie sa nu te cred.

                            @bro: pe forum am vazut, dar si la Badea, care la prima ninsoare a lasat masina in parcare la Herastrau ca nu putea pleca de pe loc.
                            In primul rand, anvelopele de iarna sunt dintr-un material mult mai moale decat cele de vara, de asta se tocesc mai repede decat cele de vara, iar pe langa asta (cum ar veni "in al doilea rand" ) , profilul este facut din lamele care se misca in fata si in spate la franare si la curbe, iar aderenta se cam duce dracu'.
                            Last edited by vitriol; 17 February 2010, 17:49.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #29
                              de acord cu tine ca niste cauciucuri de iarna vor fi inferioare vara unor cauciucuri de vara de performance. dar in rest?

                              nu stiu, chiar ma documentez putin si revin. nu prea tind sa cred ce zici.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by vitriol View Post
                                Si cati km ai facut in astia 3 ani?
                                Cand am predat masina de servici, am predat-o cu anvelope de iarna. Ala nici nu s-a deranjat sa le schimbe. In toamna el isi cumpara avelope de iarna ca astea erau facute praf. Nu a mers decat 20 000 km.
                                Daca imi zici ca ai facut in 3 ani mai mult de 10 000 km cu anvelope de iarna, da-mi voie sa nu te cred.

                                @bro: pe forum am vazut, dar si la Badea, care la prima ninsoare a lasat masina in parcare la Herastrau ca nu putea pleca de pe loc.
                                In primul rand, anvelopele de iarna sunt dintr-un material mult mai moale decat cele de vara, de asta se tocesc mai repede decat cele de vara, iar pe langa asta (cum ar veni "in al doilea rand" ) , profilul este facut din lamele care se misca in fata si in spate la franare si la curbe, iar aderenta se cam duce dracu'.
                                am facut vreo 50.000 da stiu ca nu o sa ma crezi dar atat am facut. erau marca sava eskimo. vorbesc tampenii avea atunci 40.000 si acum are 100.000 deci 60.000 km. era un papuc diesel. nu am mers eu cu el dar masina era in parcul administrat de mine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google