Se Poate Merge Doar Cu Cauciucuri De Iarna ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by bro View Post
    de acord cu tine ca niste cauciucuri de iarna vor fi inferioare vara unor cauciucuri de vara de performance. dar in rest?

    .............
    Si se uzeaza mult, mult mai repede decat cele de vara. In rest ce ai mai vrea, nu e de ajuns?
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #32
      in rest in sensul de cauciucuri iarna normale vs cauciucuri vara normale. adica fara potenza, sportcontact, eagle f1, pilot sport si d-astea.

      Comment


      • #33
        Pana nu o sa conduci o masina cu anvelope de iarna pe timp de vara, nu iti vei da seama despre ce vorbesc eu aici. Cum imi spunea tata cand eram mic: "lasa ca te faci tu mare si o sa-ti dai seama despre ce e vorba."
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #34
          ei las ca o sa clesc si eu male si o sa melg cu cauciuculi de vala.

          Comment


          • #35
            in nici un caz nu se utilizeaza anvelopele de iarna vara pentru ca au in componenta un amestec de cauciuc mai moale
            vara cand temperaturile sunt mari aderenta anv. de iarna este mai scazuta uzandu-se mai repede

            in nici un caz nu se utilizeaza anvelopele de iarna vara pentru ca au in componenta un amestec de cauciuc mai moale.........

            vara cand temperaturile sunt mari aderenta anv. de iarna este mai scazuta uzandu-se mai repede......oricum pretul lor este mai mare si este pacat sa le distrugi
            Last edited by cornelmatei18; 26 February 2010, 15:50. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              citi nu si-au schimbat rulmentii de la roti degeaba din cauza anvelopelor de iarna folosite vara, aoleoooo....

              Comment


              • #37
                si mai e o chestie, pe langa faptul ca aceste cauciucuri de iarna au un cauciuc mai moale in componenta, pentru aderenta la temperaturi joase ( nu numai gheata sau zapada ), temperaturi joase incepand cu 7 grade C, adica sub temperatura asta e bine sa se foloseasca
                chestia e ca toti fabricantii de cauciucuri, aici ma refer la cele de iarna , spun ca daca e iarna, e temperatura joasa, ok, folosesti astea de iarna, dar daca mergi pe asfalt iarna, ca nu mai e zapada, a nu se depasi viteza de 80-90 la ora pe distante mai mari de aprox. 100 km...
                tocmai pentru ca aceste cauciucuri se uzeaza mai repede pe asfalt, chit ca e iarna sau vara, cu atat mai rau/mult vara
                exemplu, eu daca iau un set de la mana a 2-a de iarna, acum am luat unele aproape noi, atata carne aveau pe ele, neimbatranite, nezgariate etc, le am din decembrie de pe la inceput...cele pe fata jumate is chele, exteriorul de la curbele luate cu viteza , asa ca daca iau un set de iarna la mana a2-a, mai mult de 1-2 luni nu ma tin odata ce dispare zapada si e doar frig
                deci e clar, de ce oare is de iarna si de vara? oare
                Life is short...play more!
                http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                Comment


                • #38
                  Asta e o intrebare capcana?!
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #39
                    eu am scris mai sus ca am facut 60.000 de km fara sa schimb cauciucuriel cu Sava eskimo de iarna. indicativ m+s. pe un papuc diesel care cara la greu marfa. 3 veri au mers cauciucurie alea. 60.000 km fara intrerupere vara + iarna si inca merg. pe cuvant de onoare

                    Comment


                    • #40
                      eu am avut sava de iarna pe papuc diesel si le-am facut praf int-un an.am mers si vara trecuta cu ele si in iarna erau ...varza ca lerau bune de drift ca eu am pe spate tractiunea de baza(4x4).eu am dunlop sp3 pe logan
                      .le schimb in nov si le dau jos la sfarsitul lui martie- inceputul lui aprilie.au 2 ani si arata ca noi si am fcut cu le cam 6-7 mii km.am mers si cu 170 pe ceas ,i-am dat cu scart si nu sunt uzate .daca merg tot cat am mers cu ele cred ca mai fac 2 ani .
                      Last edited by margelatu; 26 February 2010, 23:02.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #41
                        baieti, am precizat ca ale mele is la mana a 2-a...
                        asa ca asta conteaza, si mai conteaza si cum conduci, pe ce drumuri, asfalt grunjos, lin, ce marca is cauciucurile, vechimea lor etc...muuulti factori
                        cele M+S, da is undeva intre...asa ca nu ma surprinde ca ai facut atatia km cu ele
                        respect
                        Life is short...play more!
                        http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                        Comment


                        • #42
                          Una din colegele mele de munca a lasat cauciucurile de iarna toata vara trecuta. Are un Ford Fiesta. Iarna asta a trebuit sa le schimbe... erau praf. Acum banuiesc ca depinde si de compozitia cauciucului pentru ca vad oameni care zic ca au trecut 3 veri cu ele...
                          Nu recomand pastrarea cauciucurilor de iarna pe timpul verii pentru ca se distrug si la urma urmei nu facem altceva decat sa ne batem joc de banii nostri.
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Salut,

                            Am avut accident din cauza gumelor de iarna cu care am prins primavara, si asta se intmpla acum 2 ani.Am fost nevoit sa franez brusc din cauza unei Dacii , si masina mea s-a comportat ca ''sania'' din cauza lipsei de aderenta.Masina era de servici , o Skoda Fabia, si nu pot spune ca nu avea frane bune.Cu toate ca aveam 6-7 m fata de cel din fata si 60 km/h, Dacia s-a oprit mai repede ca mine, cu toate ca am reactionat destul de repede.

                            Raspunsul meu este categoric NU
                            real power..... diesel power by

                            Comment


                            • #44
                              pai la 60 km cu frana brusca nu te opresti in 7 metrii. nu ai cum in general o masina la 100 km opreste in 37-45 m.deci la 60 nu poti opri decat in cel putin 10 m.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • #45
                                S-a referit la distanta dintre el si masina din fata lui in timpul mersului, nu ca a franat si nu a putut opri in 7 metri.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google