Se Poate Merge Doar Cu Cauciucuri De Iarna ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu vroiam sa scot in evidenta ca nu putea sa opreasca de la viteza de 60km in 7 m nici cu alea de vara.e irelevant faptul ca avea de vara sau de iarna in cazul accidentului.
    hai ca nu facem acum anchete si teste de franare.o fac aia care au cu ce.

    scuze de off topic.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #47
      Poate m-am exprimat gresit , dar amandoi aveam 60 la ora, el a franat, eu am franat , si el s-a oprit mai repede.Singura sansa ca sa nu i-o dau frontal a fost sa iau nitel dreapta de volan cu 3 metrii inainte sa-l tamponez, si astfel am rupt doar un far din cleme , am deplasat nitel bara si spart masca.

      Ideea este ca si cu Kormoranele , am avut surprize si la 6000 km la bord au zburat de pe masina.Kormoranul mi se pare ca are o textura mixta.Pare a fi cauciuc de iarna, dar este mai tare ca unul de vara.
      real power..... diesel power by

      Comment


      • #48
        Deci... el mergea cu masina lui de la firma, o Skoda Fabia pe strada/DN/Drum European, in fine... Iar in fata lui circula un autoturism de productie autohtona, si anume Dacia. La un moment dat, cetateanul cu Dacia franeaza, colegul nostru franeaza si el si Dacia s-a oprit mult mai repede decat masina lui care era echipata cu anvelope de iarna. Drept urmare, s-a dus gramada peste el.
        Deci, distanta care a fost parcursa in franare, a fost mai mica (indiferent cat o fi fost, 20-30m) la Dacia decat la Fabia. Asta a vrut sa spuna.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #49
          1.chiar daca aveati aceleasi anvelope, dacia se oprea mai repede ca tine, pt. ca este mai usoara decat skoda(probabil)! 2. la 50-60km/h,mai repede se opreste dacia decat skoda(in cazul in care ai ABS) la loganul meu cu ABS s-a oprit la 50 în 12m,iar la papucul fara ABS 9m...si multe eltele. In orice caz: NU EXISTA DEGEABA ANVELOPE DE VARA SI ANVELOPE DE IARNA!
          Last edited by emyemanuel; 27 February 2010, 22:06.
          sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

          Comment


          • #50
            Originally posted by DeLuXe View Post
            aderenta mai buna vara? nu stiu, dar te-ai gandit cum o sa vibreze dupa 100 km/h? profilul gumelor de iarna nu e facut pentru viteze mari, am vazut cauciucuri premium de iarna, vara, sarind bucati din ele la viteze in excess ...
            Daca crezi ca tipul cauciucului (de iarna) inflenteaza vibratiile masinii la peste 100km/h, te inseli amarnic. Mai bine verifica-ti bieletele antiruliu, capetele de bara si unghiul de fuga si o sa descoperi ca indiferent ce cauciuc ai motat pe masina (de vara sau de iarna) nu mai vibreaza chiar daca mergi si cu 180km/h.
            Ma dau pe mine de exemplu: am cauciucuri de iarna Yokohama V903 si le-am pus pe masina (Logan 1.4) in anul 2010. De atunci nu le-am mai dat jos fie vara fie iarna (la la tot Romanul cu Logan, din cauza problemelor financiare). Pana acum am mers cu ele aprox. 80.000 km si in tara si afara (Ungaria-Austria-Germania-Slovenia-Serbia si in vara asta in Grecia) unde am putut merge si cu 160km/h. Nu am avut nici o problema cu vibratul (chiar daca era luna August si vreo 60 grade celsius la nivelul asfaltului). Yokohama sunt extraordinare: consum combustibil clasa "C", priza la franare clasa "C", zgomot 70db (si vreau sa-ti spun ca aproape nici nu auzi "huruitul" specific caucuciului de iarna pe atimp de vara).
            Pentru cine nu are bani sa schimbe cauciucurile la 2 ANI, va recomand Yokohama. Nici nu costa mult: eu am dat pe ele, noi in Munchen 45 euro/buc air acum... in sfarsit am avut bani sa-mi un set de 4 de la noi din tara care costa (05.10.2014) 248 lei cu tva.
            Deci fratilor, puteti sa mergeti foarte bine cu cauciucuri de iarna si vara, in conditiile in care sistemul de directie este pus la punct.
            La buna vedere!

            Comment


            • #51
              Ultimul post pe topic e de acum 4 ani si jumatate, dar ii dai replica.
              Yokohama sunt extraordinare: consum combustibil clasa "C", priza la franare clasa (???) "C",
              Extraordinare arata asa: consum combustibil clasa "A", aderenta pe carosabil umed A.
              Primul tau post trebuia sa fie de salut, bun gasit, nu sa tragi de urechi pe cineva, spunand ceva subiectiv.
              Last edited by mr.K; 7 October 2014, 10:44.

              Comment


              • #52
                Deci daca am Logan si am gume de vara si gume de iarna sunt tigan nu roman?
                mersul cu 160 il inteleg, dar faptul ca NU AI AVUT nevoie sa franezi de urgenta pe asfalt fierbinte cu gumele alea nu sineamna ca performanta lor era multumitoare.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #53
                  da se poate merge cu anvelope de iarna in sezonu cald--vara--(sau invers anvelope de vara in sezonu rece--iarna--)dar daca ai facut accident cu astfel de anvelope nu te vad bine in fata asiguratorului
                  „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                  Comment


                  • #54
                    Ca poti merge doar cu cauciucuri de iarna tot anul, sau cu cauciucuri de vara tot anul, nu-i totuna. Din punct de vedere al legalitatii:
                    -Anvelope de vara pe carosabil acoperit cu zapada si polei-contraventie. Doar sa prinzi o iarna fara zapada, sa nu risti amenda.
                    -Anvelope de iarna pe timp de vara-legal.

                    Sa te descurci cu orice anvelope, cu orice grad de uzura, la orice perioada a anului, asta ne face pe noi romanii cei mai buni soferi din lume.

                    Comment


                    • #55
                      mr.K
                      poate la tine in oras,dar in bucuresti nu prea cred,avem,in service curtea plina de masini lovite din diferite motive
                      si cred ca ai vazut la televizor accidentu din grecia,asa ca laso mai usor cu,,,cei mai buni soferi din lume sunt romanii,,,
                      poate cei mai teribilisti si neatenti
                      recunosc si eu am lovit masina altulia si eu am fost lovit de alta masina
                      „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                      Comment


                      • #56
                        Aia cu soferii romani-cei mai buni din lume, era un pamflet.
                        Din punctul meu de vedere, soferii romani sunt printre cei mai iresponsabili din Europa. Laudarosi, nu isi verifica tehnic masinile decat cand ajung pe la ITP (in rest, poa' sa curga tablele si suruburile de pe ele), si pun pe ele ce anvelope le ajung in mana. Veniturile mici nu sunt o justificare, ai venituri mici, nu-ti cumperi masina pentru ca nu ti-o permiti. Punct!
                        Last edited by mr.K; 7 October 2014, 13:23.

                        Comment


                        • #57
                          Deci fratilor, puteti sa mergeti foarte bine cu cauciucuri de iarna si vara, in conditiile in care sistemul de directie este pus la punct.
                          La buna vedere!
                          DA, puteti merge numai cu anvelope de iarna cu o singura conditie; sa nu uitati niciodata acest lucru.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #58
                            Se poate merge, daca tot timpul anului e frig, sub 10 grade. Ba chiar e si recomandat.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by mr.K View Post
                              Extraordinare arata asa: consum combustibil clasa "A", aderenta pe carosabil umed A.
                              .

                              In practica, o anvelopa A la franare pe carosabil umed si A la consum, eu nu am intalnit decat Michelin Energy saver de vara care are A la aderenta si B la consum. AICI

                              La anvelopele de iarna, Continetalurile TS 850 dar si alte anvelope ultra scumpe / premium au in cel mai bun caz C cu C


                              Bun, unde vreau sa ajung- anvelopele de iarna premium care au C cu C sunt cu mult mai bune decat majoritatea anvelopelor de vara low cost sau de buget unde majoritatea au E cu E foarte rar E cu C.

                              Indici mai mari de C cu C sunt pe anvelopele doar premium de vara. Majoritatea anvelopelor de vara de genul Debica, Sava, Riken, tiger, semperit, bfgoodrich au indici mai slabi la franarea pe carosabil umed fata de o anvelopa de iarna premium.

                              Si da recomand folosirea anvelopelor dedicate in functie de sezon dar doar cele premium daca vrei sa simti intradevar ca ai anvelope. Degeaba ai tigar de iarna si debica de vara.
                              Last edited by Drogas; 7 October 2014, 15:50.

                              Comment


                              • #60
                                Eu mi-am "uitat" anul ăsta pe mașină "caucioacele" de iarnă, Michelin Alpin A4. Cât ar fi ele de bune iarna (chiar sunt), vara tot mai bune-s alea de vară. Ale mele sunt BF Goodrich, cu care n-am patinat niciodată.
                                Riscul e mare, mai ales pentru cei ce conduc (foarte) sportiv sau pentru cei ce nu "simt" mașina: începătorii, neexperimentații, damele (nu toate) etc. Pierd aderența mult mai ușor decât o anvelopă de vară, de aici pericolul. La un condus modest, nu se simte.

                                PS: și vorba lui nenea Iancu, n-am uitat niciodată că le am pe-alea de iarnă vara.


                                Originally posted by Drogas View Post
                                Degeaba ai tigar de iarna si debica de vara.
                                Ai prea mult marketing și reclamă în neuroni. Am mers cu Montana de vară (cu care a venit mașina) ani de zile, inclusiv iarna, n-am pățit nimic și n-am mers chiar cuminte. Dac-ar fi așa nu s-ar mai fabrica decât Premium.
                                Last edited by ursamajor; 7 October 2014, 17:18.
                                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google