Se poate transforma loganul in unul hybrid?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ceva de la universitatea diin pitesti cred.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #17
      Se poate, conteaza cu ce costuri si mai ales la ce iti foloseste. Daca in putin km consumi curentul din baterii, mai bine mergi pe jos, e ieftin, face bine la sanatate si nu ramai in pana de curent.

      Comment


      • #18
        Originally posted by casper20 View Post
        In rotile din spate ma gandeam sa le pun, motoarele ar intra la fix in spatele butucilor de roti si acumulatorul ar veni montat in locul roti de rezerva.
        rotii - asa ar fi corect, unde este bolduit in citatul de mai sus.

        acumulatorii doar in locul rotii de rezerva?
        glumesti?
        mergi la Politehnica Bucharest, Facultatea de Inginerie Electrica, vezi ca prof.Covrig & ceilalti, la catedra de actionari, au facut un Matiz electric(prin 2005-2006),
        sincer nu mai stiu cate locuri are, dar cred ca are maxim 2...de ce crezi?
        intr-adevar, motoarele sunt mici, pot incapea in roti, sunt doua la numar si sunt in fata....au concepute de prof.Covrig sau poate ma insel, in orice caz, la catedra de Actionari Electrice;

        LE:
        ia uite aici:


        din cate imi amintesc eu, din auzite, parca i se furase conceptul motoarelor de catre nemti....


        LLE:
        ce chestie, in articolul respectiv, taguita este facultatea AR.... sigla de pe masina spune altceva...spune locul unde este parcata masina(cel putin era, n-am mai trecut pe la scoala..).
        Last edited by mariannn; 3 November 2014, 10:40.
        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

        Comment


        • #19
          Prof univ Danciu Grigore de la AR a lucrat la masinuta aia.
          Avea baterii cu plumb,; de aia ocupau mult loc. Era un demonstrator de tehnologie pentru mtooare si electronica de putere.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #20
            nu contest, dar coordonatorul de proiect a fost Covrig(cred ca Mircea); cine o mai fi lucrat...nu mai stiu.
            Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

            Comment


            • #21
              asta e

              gata l-am gasit, loganul electric de pitesti, homemade bravo!

              "Vreau să fac un kit serios, încă muncesc la asta. Eu nu sunt Renault, nici un alt mare capitalist, nu vreau să mă îmbogăţesc, am deja suficient. Vreau ceva pentru toată lumea. Scopul meu este ca oricine are minime cunoştinţe de mecanică, să cumpere un kit de la mine şi să îl pună pe maşină. Acum, cine vrea schema mea, nu e problemă, i-o dau. Nu contează că e brevetul meu sau al tău. Cred că asta este revoluţia, că totul poate să fie liber, să fie open-source. Internetul face ca asta să fie posibil, informaţia să circule şi să fie împărţită cu ceilalţi"
              Last edited by mcornel; 5 December 2014, 12:06.

              Comment


              • #22
                frances este foarte inchisi apoi am incercat aici la romania...
                oare de ce? la noi merge cu cerere de sticla...

                LE:
                a pastrat cutia de viteze...
                Last edited by mariannn; 5 December 2014, 12:09. Reason: Automerged Doublepost
                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                Comment


                • #23
                  repede ai inceput cu rautacismele. mie imi place ce a facut. asta ar fi masina perfecta pt mine, daca ar merge pe bucuresti - pitesti cu 100 la ora

                  Comment


                  • #24
                    nu-s rautacisme!
                    spuneam asa, ca idee...RAR-ul...

                    stai sa vezi, ca daca se mai gasesc cativa sa faca aceasta convertire, sa vezi ce salta rarul nivelul de "cerere", mai baga un bat in roate, mai o piedica....
                    ca la noi...

                    21kW au bateriile...
                    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                    Comment


                    • #25
                      . Fiecare baterie costă aproximativ 200 de euro, adică 6.000 de euro pentru tot setul. Bateriile pe care le am eu acum se schimbă după 3000 de cicluri de încărcare, adică peste 10 ani. Însă acest lucru urmează să-l dovedesc şi practic, în timp. Şi dacă după 8 ani schimb bateriile şi dau alţi 6000 de euro, tot mai merg încă 8-10 ani gratis, fără să încarc la pompă!”
                      ,,Toate bateriile sunt din China şi America
                      O sa afle si el de ce Toyotele Prius nu valoreaza nici cat o ceapa degerata dupa vreo 5 ani. Si alea nu au baterii luate de pe net.
                      Bateriile lui daca rezista 2 ani sa spuna saru'mana. Si s-au dus naibii 6000 de euro.
                      Daca masina electrica home made era sa usor de construit, o faceau altii cu studii in domeniu, demult. Bateriile cu litiu nu au aparut ieri.

                      Eu, cu trei muncitori şi un excavator, consumam 1000 de litri pe zi
                      )
                      Un Komatsu d'ala mare consuma maxim 25 litri pe ora. Facem 25 litri x 24 de ore si vedem ca ajungem la 600 litri daca acel excavator ar lucra non stop, zi si noapte.
                      Restul de 400 de litri il consumau el si cei 3 muncitori, la pranz si cina. Faceau supa din carburant.
                      Last edited by mr.K; 5 December 2014, 13:07.

                      Comment


                      • #26
                        Cum naiba sa-l omologheze daca nu are sistem de incalzire? Servofrana mai are daca se termina bateriile subit ? Cu dezaburirea pornita , lumini , etc mai mergi aproape 200 km? Si pretul electricitatii nu-l stiu atat de mic , in plus ar trebui sa-i deschida cineva ochii si sa-i spuna ca'si energia electrica polueaza.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #27
                          Bine punctat Costi

                          Comment


                          • #28
                            A spus omul destul de clar, a incercat sa o omologheze in franta, dar strainii nu sunt asa deschisi(la buzunar probabil)
                            Poate o avea manevra la contorul electric....poate o incarca la serviciu...
                            Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                            Comment


                            • #29
                              cea mai buna hibrida e o livada de pruni + un cazan de tuica.
                              la cat costa litrul de tuica buna, vinzi tuica iei benzina si mai raman si bani de pufuleti si ciunga

                              Comment


                              • #30
                                O masina (autoturism) trebuie sa respecte vreo 43 de regulamente diferite in europa (pe care neena asta pun pariu ca nu le cunoaste). Modificarile lui nu au afectat amenajarile inetrioare ale masinii de exemplu, dar au modificat destule altele. ca sa dovedesti ca respecti regulile alea, sunt necesare niste desene, negocieri, teste etc. Toate astea costa.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google