Se poate transforma loganul in unul hybrid?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by mariannn View Post
    A spus omul destul de clar, a incercat sa o omologheze in franta, dar strainii nu sunt asa deschisi(la buzunar probabil)
    Ceva rau n-a facut! Dupa mintea mea...
    Sunt sigur ca pe drumurile publice exista muult mai multe pocnitori de rable straine, nu cred ca loganul electric al lui este chiar cel mai mare pericol...
    Personal, daca l-as intalni, l-as felicita pentru initiativa, si de dragul proiectului, l-as intreba anumite detalii tehnice...
    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

    Comment


    • #32
      Si eu pot produce curent electric cu un generator pe benzina, chiar de n-am termocentrala/hidrocentrala. Ca ma costa kw cat ma costa, e altceva.
      Asa si asta, ceva de 13.000 de euro cand putea pune benzina de cateva mii de euro la o masina ce nu cred sa-l fi costat mai mult de 4-5 mii de euro.
      Deci, mare afacere.

      Comment


      • #33
        Eu am facut niste calcule, si in conditii ideale, fara sa pun costul curentului la socoteala, omul scoate din buzunar lunar 280 lei, (costul acumulatorilor, socotit cu o durata mare de viata ) iar in investitia initiala nu am socotit acumulatorii.

        Deci, daca dai sa zicem cateva mii de E pe acumulatori, sa zicem ca ai masina... Tot cam un plin de benzina investesti lunar...iar daca mergi mai mult , mor mai repede acumulatorii... Deci costurile cresc.
        Daca durata de viata este de 2-3 ani la acumulatori, dupa calculele mele ,pretul platit lunar va fi chiar 5-600 ron... Unde e marea afacere?

        Comment


        • #34
          Exista ZOE daca vrei masina electrica. Sau Twizy daca nu ai bani.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #35
            Inca Gpl este solutia cea mai eficienta si ieftina ptr transport. Pe mine ma mananca sa imi iau una cu gaz natural, sa imi pun un robinet de la gaz in garaj

            Comment


            • #36
              Si un compresor ar mai trebui, alea pe CNg au 200 de bari in rezervor. Tu in teava ai 0.3 parca sau ceva similar.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #37
                Da, stiu ca trebuie compresor, dar chiar la 200 de bari lucreaza?
                era sa iau o zafira... Ala zicea ca e gpl...

                Comment


                • #38
                  Originally posted by mariannn View Post
                  rotii -
                  mergi la Politehnica Bucharest, Facultatea de Inginerie Electrica, vezi ca prof.Covrig & ceilalti, la catedra de actionari, au facut un Matiz electric(prin 2005-2006),
                  sincer nu mai stiu cate locuri are, dar cred ca are maxim 2...de ce crezi?
                  intr-adevar, motoarele sunt mici, pot incapea in roti, sunt doua la numar si sunt in fata....au concepute de prof.Covrig sau poate ma insel, in orice caz, la catedra de Actionari Electrice;

                  Saracul prof. Covrig nu mai poate sa il invete cum sa faca masina electrica. sau, poate dar ajutat de spiritism.........

                  Masina de la FAcultatea de electrotehnica avea motor electric central.

                  Comment


                  • #39
                    Nu am prea inteles ce aivrut sa zici....
                    Matizul de la elth are 2 motoare...un minisearch pe google rezolva enigma.
                    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by vasile.23 View Post
                      Unde e marea afacere?
                      Păi marea afacere nu este în momentul ăsta, însă, va fi peste câţiva ani. Gagiul ăsta cu maşina lui electrică nu face mari economii. A dat o grămadă de bani, a renunţat la câteva chestii de pe maşină, nu poate spune că a făcut o "afacere". Dar e o treabă bună pentru că îl vezi şi îţi dai seama că nu-i prea greu să faci un vehicul electric. De fapt s-au tot făcut automobile electrice de acum vreo 100 de ani. Dar n-au fost populare. Nici acum nu prea sunt, cu toate că exită modele. Trebuie să ne obişnuim cu ideea.
                      Nu se prea doreşte asta, pentru că petrolul încă e o chestie care aduce mulţi bani. Partea proastă e că nu e regenerabil. Avem rezervorul, sugem din el cât putem, când trece de un anumit nivel, o să cam fim nevoiţi să zicem stop.
                      Atunci, că vrem, că nu vrem, va trebui să ne orientăm spre alte energii. Energia electrică e regenerabilă. O poţi obţine pe care solară, din mişcare, vânt, apă, etc.

                      Orice mişcare de conştientizare e bună până la urmă.

                      Comment


                      • #41
                        Atata timp cat este pe acumulatori, inca este prea scump, nu inteleg de ce nu se foloseste un motor termic mic, doar ptr incarcarea acumulatorilor, ca generator, astfel am putea avea autonomie uriasa cu consum minuscul de x litri(u) pe ora...

                        Comment


                        • #42
                          Păi e scump în ideea în care te apuci astăzi să faci, pentru că nu e o zonă pe care să fie producţie şi competiţie prea mare. Cu cât se va dezvolta mai mult, cu atât vor exista acumulatori mai ieftini, cu autonomie mai bună şi mai mici.

                          Momentan le e greu producătorilor să investească prea mult în treaba asta. Imaginează-ţi cum ar fi ca noul Logan să fie doar electric. Să presupunem că ar avea acelaşi preţ, probabil nu te-ai avânta să-ţi iei, nu prea ştii cu ce se mănâncă, nu ştii pe unde poţi încărca, nu ştii costurile pe care le vei avea, ar fi un risc pentru tine.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by vasile.23 View Post
                            nu inteleg de ce nu se foloseste un motor termic mic, doar ptr incarcarea acumulatorilor, ca generator,
                            Ce nu intelegi dumneata,circula de citiva ani prin Romania,montat sub capota Opelului-Ampera.In 2012,am fost la prezentarea tehnica,a doua exemplare.Unul pe elevator,sa-l vedem din toate unghiurile posibile si urmatorul pentru prezentarea performantelor(drive test).Multa noutate,multa provocare de a invata si de multe ori am auzit...Oau!!!

                            Comment


                            • #44
                              Perfect de acord, gojira!
                              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                              Comment


                              • #45
                                eu mi-as lua oricand un lighean electric doar pentru oras daca ar fi la acelasi pret. am folosit masini electrice prin oras si sunt super. pana la 70km/h esti tatic pe demaraj.. e suficient in oras zic eu. plus ca o baterie iti ajunge de la un capat la altul dus-intors la orele de varf. o incarci peste noapte, a doua zi e good to go. ar fi ideal sa ai garaj cat de cat incalzit. asta omoara bateriile, temperaturile extreme - prea cald sau prea frig.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google