Seat Toledo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by sunshine View Post
    Pe Rapid, Fabia, Toledo, Ibitza și Polo, TSI-urile toate (1.2 ambele și 1.4 cu 122) sunt cu distribuția pe lanț.
    Wrong.

    Este anunt oficial dat de VAG. Pe motorizarile 1.2 si 1.4 s-a pus distributia pe curea. Doar de la 1.8 in sus sunt pe lant.

    Oricum peste Logan 2 din orice pozitie. Pana si motorul are cilindree mai mare, cu 5 cai mai putin insa prinde 183 km/h ceea ce motorul de 0.9 nu se poate lauda, si cu un cuplu de 160 Nm. Merita orice efort pt Toledo chiar si de 1000-1500 euro in plus.
    Logan 2 can kiss my ass. Logan si grupul Dacia e istorie pentru mine. Preturile la alti producatori de masini s-au apropiat de Logan, de cele sh sa nu mai vorbim. Dacia daca nu face ceva si-o va lua urat.

    FELICITARI PENTRU ACHIZITIE.
    Last edited by Archangel80; 16 July 2014, 09:55.

    Comment


    • #32
      @Archangel80: Pe Golf 7 și pe Octavia 3 este, într-adevăr, cum spui tu. Pe cele de clasă mică (platforma lui Polo) au rămas 1.2 și 1.4 cu distribuția pe lanț.

      Comment


      • #33
        Am citit ieri un articol pe ******* in care scrie ca motoarele VAG mai exact motoarele TSI cu distributia pe lant au grave probleme la un intinzator si la acel lant care dupa 10.000 km treuie schimbat,mai are si un tacanit enervant,sper ca Dvs sa nu aveti astfel de probleme,mult noroc si drumuri bune cu noua masina.

        Comment


        • #34
          Acele probleme s-au rezolvat trecand pe curea. Seatul si Skoda au motoarele de 1,2 si 1,4 TSI pe curea. La Vw a mai ramas pe Polo.

          Comment


          • #35
            La mine motorul e super silentios. Cel putin momentan.

            Mie mi sa spus ca sa rezolvat si cu intinzatorul de vreun an, acum...om vedea... Imi este greu sa cred ca inca mai sunt probleme, daca erau cred ca se trecea pe curea si aici.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #36
              Ai curea la motor mumus. Nici aia de la reprezentanta nu stiu. Da mail la grupul VAG si o sa iti confirme.

              Probably the best going 85 PS car of the last decade. Surely well working engine for the new Toledo. More at: http://www.Autoforum.cz/prvni-dojmy/testujeme-s...

              Super motor pt cei 85 hp. Sa te duci cu 3a pana la 140 km/h e ceva. Nici 16vul de 105 cp de pe Logan nu poate face schema asta.
              Deja motorul de 1,2 TSI cu 105 cp, e chiar senzatie.
              Last edited by Archangel80; 16 July 2014, 13:58.

              Comment


              • #37
                Unde anume sa trimit mail? As trimite din curiozitate, ca gagica de la seat a intrebat mecanicii de la ei, fac pe mine de ras daca e pe curea

                Si corsa era pe lant , si si aia era super silentioasa, ptr ca lantul era in mintile lui si masina cu km putini.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #38
                  LA grupul VAG din Germania. Imi pare rau ca nu gasesc articolul din presa cu privire la motoarele respective.
                  In fine, ai sa vezi la revizia de 150k km. Am inteles ca atunci se schimba distributia....

                  Comment


                  • #39
                    Ma voi interesa din nou can merg la ei, ca peste vreo saptamana merg la rar, si mai intai tre sa merg pe la ei.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by aris86 View Post
                      La 110 CP, nu ii trebuie si o cutie in 6 trepte, cum specifica pe site la skoda, la motorul de 1.2 110 CP?
                      Alea 6 trepte sunt mai scurte decat cele 5. Cu cea in 5 le care o are ia 150 cu a 3-a, cu cea in 6 probabil ca nu ia mai mult de 130.
                      Desi la viteze de 150-160, cea in 6 trepte cu siguranta ca mai reduce turatia cu cateva sute de ture.
                      Dar cutia nu are nici o problema daca e in 5 si ai 110 cp

                      Comment


                      • #41
                        Intreb si eu: manual de intretinere cu intervale de schimb nu exista la masina noua? Ca poate lamureste si dilema lantz/curea.

                        Comment


                        • #42
                          Felicitari pentru masinuta , arata chiar bine si te felicit pentru alegerea facuta!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                            Intreb si eu: manual de intretinere cu intervale de schimb nu exista la masina noua? Ca poate lamureste si dilema lantz/curea.
                            Pai sa ii intrebe pe aia de unde a luat masina. In carnetul de intretinere, ii spune toata povestea.

                            Comment


                            • #44
                              Mie mi sa zis ca la modelul asta e pe lant... Si ca se verifica periodic. Adica la revizii, cred ca la 2 ani.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • #45
                                Nu mai pui nici o poza, nimic? Cum se comporta masina ?
                                Gata , ne-ai uitat ? :-P

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google