Segmentare Motor Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am si eu aceeasi problema dar de talie mai mica, aprox 1l la 10000 km
    Simptomul apare dupa primii 5000 km:

    10w40 castrol magnatec 800 ml intre 10000-20000 km mers sportiv pana in 4000 rpm
    10w40 castrol magnatec 800 ml intre 20000-30000 km mers sportiv pana in 4000 rpm
    05w40 castrol edge turbo diesel 700 ml intre 30000-40000 mers sportiv pana in 4000 rpm
    05w40 castrol edge turbo diesel 850 ml intre 40000-50000 mers sportiv pana in 4000 rpm
    05w40 mobil 3000 - un ulei mai slab, a luat pana acum 1.3 l am 57000 acelasi regim de functionare

    La 60000 o sa cer o diagnoza completa sa vedem care e treaba, banui ca ar fi turbina pe partea de evacuare, se vad si ceva depuneri pe evacuare, dar nu sunt sigur trebuie verificata si presiunea pe pistoane, de asemenea mai incerc un CASTROL EDGE TURBO DIESEL se pare ca a fost cel mai bun pana acum.
    INAINTE DE TOATE O SA DESFAC EGR - Mi-e teama ca aici e marea problema.(pt mine EGR e moartea motorului... il face euro 3 sau 4 dar e bombacu ceas, duce la multe bube)
    Last edited by mdi_pro; 15 June 2011, 22:12.
    http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

    Comment


    • #62
      Salutare.

      EGR-ul nu are nicio treaba cu consumul de ulei.

      La felul cum mergi tu , si consumul pe care il declari, acesta este unul normal. La VW in carye scrie ca un consum de 1l la 1000 km este normal. Eu am cu a mea 56000, si consumul se incadreaza in parametrii. Nu l-am masurat niciodata. La tine daca e sa consume e de la turbo sau alte chestii, exclus EGR. Orice motor turbo consuma ulei. Este absolut normal. Depinde si foarte mult de regimul de functionare al motorului. Cu cat turatia este mai mare, turatia axului turbinei este mai mare, temperaturile sunt ridicate si astfel si pierderile sunt mai mari.

      Eu am folosit numai castrol 5w40 pina acum. Nu am completat niciodata intre revizii. Regimul meu de mers 1500.... 2500, in mare parte. Motorul functioneaza ca nou.

      Comment


      • #63
        La VW in carye scrie ca un consum de 1l la 1000 km este normal
        Si la noi scrie lucrul asta, stai linistit.

        Orice motor turbo consuma ulei
        Orice motor in general consuma ulei, indiferent ca e turbo sau aspirat. Astea turbo mananca mai mult si sunt mai pretentioase la tipul uleiului. Motor sa nu manance gram de ulei intre schimburi nu exista dar de obicei un motor aspirat in parametri mananca atat de putin incat nu sesizezi/nu bate la ochi.
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • #64
          @adicata2003 let me try 2500 max pt 10000 nu cred ca o sa mor... vedem cum sta treaba apoi.
          as avea o intrebare daca stiti careva:
          cat e presiunea normala de ulei la k9k 796 sau cum se masoara?

          PS: Imi cer scuze daca m-am exprimat auirea si corectez: inante de a ajunge in service voi curata si EGR, n-am spus ca mananca ulei din cauza EGR, am spus ca e o buba sau "moartea motorului" - duce la efecte secundare in lant.

          Originally posted by 6diablo View Post
          Motorul pare ca toarce normal, are putere si porneste la cheie, deci are compresie. Singura problema e ca papa peste 2 litrii la 1000km.
          Incearca sa pui niste consumabile bune dpdv calitativ (vezi provenienta)si adopta un regim normal cu schimbul la 2500 cum recomanda colegul mai sus vezi ce se intampla in prima mie de km. Spun asta pentru ca exista tot felul de produse pe piata personal cu uleuil m-am linistit.
          Last edited by mdi_pro; 16 June 2011, 00:46. Reason: Automerged Doublepost
          http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

          Comment


          • #65
            EGR-ul face ca o parte din gazele de evacuare sa se intoarca in camera de ardere. Asta o face pentru e scadea temperatura din camera de adrere, deoarece la temperaturi mari se dezvolta oxizi de azot foarte daunatori mediului ambiant. Daca EGR-ul nu functioneza (blocat pe inchis), masina va polua, adica va scoate oxizi de azot. Daca ramane blocat pe deschis maxim, motorul nu va sta la relanti, deoarece "se va inneca cu cantitatea mare de fum". In relanti cantitatea este foarte mica.


            Deci inca o data, defectarea EGR-ului nu va duce la niciun defect secundar in lant. Doar ca va polua.

            Comment


            • #66
              Ai fost la Dealer si ai cerut o oferta de motor nou fara auxiliare?
              Ce o sa te faci daca cumperi piesele de la magazin, le montezi la service si se intampla ceva dupa aceea? Service-ul o sa dea vina pe piese, aia de la piese pe montaj samd.
              Eu am avut un benzinar aproape de 300k km si aveau oferta motor 1.6 MPI fara auxiliare la 7000 RON (am intrebat asa preventiv nu ca ar fi dat semne de oboseala ).

              Comment


              • #67
                La 7000 lei iti iei un motor din dezmembrari cu maxim 15000 km rulati , treci si pe la RAR pentru omologare si iti ramn a bani si de o vacanta la mare.

                Comment


                • #68
                  Azi am dus masina in service pentru investigatii. Vor demonta motorul si apoi imi pot spune cauza consumului de ulei. Maine astept devizul de lucrari . Am stat cateva ore langa mecanic si incepuse sa ma sperie cu o alta lucrare de-a lui: tot consum de ulei la un dCi => schimbat segmenti, cuzineti, ceva pe la chiulasa, etc. Insira o lista luuunga. Daca o fi si la mine ceva de genu' asta o sa dau faliment.
                  Voi posta alte info cand mai aflu ceva nou. Tineti-mi pumnii

                  Comment


                  • #69
                    Ultimile stiri: Am primit devizul pentru masina.
                    Situatia e nashpa: segmenti uzati, trebuie neaparat schimbati; supapele au fost rectificate de niste mecanici amatori pentru ca probabil la vechiul proprietar s-a rupt distributia si s-au cam indoit; cuzineti, kit nou distributie, garnituri pe la motor si diverse simeringuri, schimb ulei si antigel fac ~ 3000+1000 (manopera totala)= 4000 lei .
                    Sincer nu stiu ce sa fac. Daca iau piese de la alt magazin gasesc mai ieftin doar chinezariile, cele originale sunt cam la acelasi pret. Plus ca asa am si garantia lucrarii cu piesele lor. Ma gandeam si la varianta schimbarii motorului, dar tot e mai mult unul de la SH si e loterie, pot sa il iau mai prost ca asta. Cel putin daca fac reparatia asta nu ar trebui sa mai am probleme prea curand cu el.
                    Nu imi convine deloc dar cred ca ramane cea mai buna varianta sa fac reparatia cu piesele lor.

                    Comment


                    • #70
                      cam nasol ! oricum pretu nu e enorm , daca schimibi si segmenti si cuzineti si garnituri , rectifici si chiuloasa , si daca piesele sunt de origine si service-u e autorizat si da garantie pe lucrare . Un motor sh in mintile lui nu pre iei sub 1500 euro , desi ar fi varianta mai buna daca iei de pe o masina lovita cu max 20-30.000 km !

                      Comment


                      • #71
                        @mdi_pro: presiunea de ulei la relanti 1 bar, iar la 3000 rpm de 3 bari. Bineânţeles că se măsoară cu motorul cald.
                        @6diablo: dacă segmentarea se face bine te poate duce motorul încă mulţi km, dar se poate întâmpla ca segmentarea să nu ţină iar în cazul ăsta, dacă repeţi operaţia, atunci un motor sh e o variantă mai bună. Şi cum să ajungi cu piesele la preţul ăla? Segmenţi goetze, simeringuri supape, cuzineţi vibrochen şi bielă, simeringuri ax came şi arbore, curea anexe, filtre aer ulei motorină, un litru antigel că se poate recupera aproape tot la fel se poate recupera uleiul din cutie, garnitură chiulasă şi baie ulei de aceea cu inserţie metalică, toate piesele cumpărate de tine după ce faci o informare la mai multe magazine, nu ai voie să treci de 900-1000 de lei îţi spun din proprie (şi nefericită) experienţă. Fără kit distribuţie. Baftă...
                        Attached Files
                        Last edited by Fyrestarter; 25 June 2011, 08:15. Reason: Mdi_pro, ai şi un atachment

                        Comment


                        • #72
                          Pentru ca vreau sa ma tina si nu am incredere in piesele aftermarket. Asta e pretul la piesele de uzina. Asa am si garantia lucrarii si daca apar probleme dupa reparatie, vin cu armata peste ei. Cu piese neoriginale nu iti asigura nimeni garantia lucrarii. M-am mai interesat si la unele magazine de piese originale si sincer marea majoritate sunt mai scumpe sau cam la fel ca la astia. Deci cea mai buna varianta e sa fac cu piesele lor.

                          Comment


                          • #73
                            Ura! Mi-am luat masina din service. Pana la urma a ramas cam cum a fost la constatare:schimbat segmenti, supape, simeringuri de supape si de ax came, kit distributie, garnituri de pe acolo, etc. = aprox 4000 lei. Mi-a cam cazut fata la factura asta dar nu era alta cale. Acum e ok. Cel putin nu mai scoate fum vizibil si nici nu mai miroase a ulei ars. Zgomotoul motorului este parca mai frumos, dar am remarcat ca se misca mai greoi. Nu e sprinten ca inainte. Asta e probabil de la segmentii noi; tebuie sa ii uzez putin, sa ii fac rodajul. Oricum mi-a spus mecanicul sa o menajez la inceput (sa nu trec de 3000 rpm) si sa ii verific nivelul lichidelor (ulei si antigel) si sa fac shimbul de ulei cam la 2000 km. Sper sa merite investitia. Daca nu ma tine macar inca 100.000 km ii dau foc .

                            Comment


                            • #74
                              si ai facut lucrarea la service dacia? sau alt service? conditii la garantie ceva ? zi-ne si noua sa stim daca patim si noi ceva

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by sorcer View Post
                                si ai facut lucrarea la service dacia? sau alt service? conditii la garantie ceva ? zi-ne si noua sa stim daca patim si noi ceva
                                Lucrarea am facut-o la Dacoserv Militari. M-au repartizat la un mecanic mai in varsta (cu experienta), probabil pentru ca era o lucrare mai complexa nu vroiau sa am surprize cu manopera (la cati bani am dat sunt pregatit de scandal daca mai am probleme). Inca nu ii laud ca abia acum incep sa ii fac rodajul si sa vad cum se comporta. Vroiam sa fac neaparat cu piese originale sa nu mai am probleme. Piesele le-am luat tot de la ei; oricum erau cam la aceleasi preturi si la magazine in oras, dar asa am si garantie la lucrare. Am garantie 2 ani la piese si 3 luni la lucrare. Cei de la frontoffice mi-au mai acordat niste reduceri si am ajuns cu vreo 400 lei mai ieftin decat initial. Ce am remarcat in drum spre casa e ca merge mai greoi, parca am frana de mana trasa. Am mai spus, probabil trebuie sa tocesc putin segmentii, sa se aşeze pe camăşi. Va voi mai anunta pe parcurs daca a meritat investitia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google