Senzor Turatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    am si eu un logan 1.5 dci....dar are doar 65 de mii de km...si nu stiu de ce porneste greu cand e cald....mai ales cand e cald...aproape 6-7 secunde....!!! ma puteti ajuta ?? va rog!

    Comment


    • #32
      test de injectoare.
      internal combustionizer

      Comment


      • #33
        Originally posted by Harcii View Post
        Salut! As avea si eu o problema tot cu senzorul cred. La relanti dupa ce pornesc motorul merge neregulat, trepideaza destul de putenic. Acum un an a inceput sa faca asa, dar foarte rar, numai cand era rece afara, acum aface de fiecare data si vara si iarna. Daca apas putin acceleratia sa ridic turatia la 1000 rpm, nu se mai simte, sau cand dau drumul la AC dar atunci parca tot mai trepideaza. Imi da impresia ca e subturata. Daca as curata senzorul de turatie as rezolva ceva? Multumesc!
        stie cineva sa dea un raspuns la ce a intrebat colegul? nu de alta dar am si eu aceeasi problema.
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • #34
          Originally posted by cotropai View Post
          Cine ma ajuta si pe mine dimineata cand o pornesc imi oscileaza tornometru si motorul merge cam in suturi asta pana se incalzeste dupa 10 minute nu mai am probleme. Sa fie senzorul de turatie?
          La mine la relanti tusea si treptat am pierdut o parte din puterea motorului,turbina intra in functiune cate o data la vreo 3000 ture,dar in timpul mersului nu erau probleme mergea la fel de lin numai cu acceleratii destul de greoaie.A fost pusa pe tester si a fost schimbata "electrovalva" asa i-a spus mecanicul,de atunci nu am mai avut probleme,acum motorul are putere,nu tuseste,nici macar egr-ul nu a fost curatat(e drept ca nu l-a putut scoate mecanicul si nu l-a fortat).Nu stiu daca ai chiar aceleasi simtome sau daca te ajuta ceea ce iti scriu eu,oricum iti recomand un tester si asa vei vedea sigur ce are,bafta.

          Comment


          • #35
            ce parere aveti ?

            buna seara oameni buni.am un logan diesel din 2007 cu care nu am avut nici un fel de problema.astazi am fost la ai mei sa imi iau juniorul si dupa ce am oprit motorul nu a mai vrut sub nici o forma sa porneasca.Mentionez ca nu a avut nici o problema , a mers in conditii bune.in urma cu doua luni am avut ceva similar dar dupa ce am amorsat pompa aproximatic 3-5 min a pornit fara probleme.de atunci pana astazi totul a fost ok.nu imi pot explica ce are.am schimbat astazi filtrul de motorina dar era bun si ala vechi.am verificat sigurantele , nimic.cand ii pun contactul pompa se aude declansand dar am observat ca de la pompa la injectoare nu vine motorina cel putin la cel din stanga motorului ca la ala am umblat.dati mi va rog un sfat ca sa nu fiu o victima a asa-zisilor mecanici care ne jupoaie de bani.multam mult de tot.masina are aproape 70000 km urma saptamana asta sa imi schimb distributia . am fost cu ea la 60000 si mecanicul mi a zis ca arta bine si mai pot rula fara probleme pana pe la 70000 km.nu scoate fum nu are absolut nici o chestie care sa ma puna pe banuieli.a mers normal .a oprit si nu a mai pornit.Multumesc mult.cu respect

            Comment


            • #36
              Cine ma poate ajuta si pe mine va rog frumos cu o poza cu motorul in intregime si cu incercuirea zonei unde se gaseste senzorul de turatie? vreau sa incerc sa-l curat dar din motivul ca sunt aproape 0 la mecanica am nevoie de un ajutor vizual.

              Multumesc foarte mult si un raspuns cat mai rapid m-ar ajuta extraordinar deoarece am niste motive mai personale pentru care trebuie sa remediez rapid problema.

              Comment


              • #37
                am un logan 1.5 dci..ma puteti ajuta ..cu cateva poze mai exacte? nu reusesc sa gasesc senzorul de turatii... multumesc

                Comment


                • #38
                  Cica aici ar fi senzorul de turatie, nu sunt sigur nici eu care ce si cum, cert e ca nu cred ca poti sa ajungi la el decat daca te bagi pe sub masina. Am atasat 3 poze pe care le-am primit de la binevoitorul membru petremoisanu (sper ca nu am gresit numele). Cert e ca azi am fost si am pus masina la un tester si se pare ca am aflat de ce masina nu mai pleaca la prima cheie. Aparent nu este de la acest senzor din poze ci un altul care este mult mai accesibil. Nu am acum sa pun poze cu cel de la care ar fi problema cu pornirea la mine dar voi pune de indata ca ma voi convinge ca de acolo era buba.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    okey...sper sa rezolvi ...si dak e fa o postare..suntem tare curiosi..astazi o sa incerc sa desfac..si sa curat acel senzor..am inteles k se aduna foarte mult praf pe el , calamina..etc..el realizeaza practic ..pornirea..acum ..sa vedem..multumesc

                    Comment


                    • #40
                      Salutare tuturor,
                      Dupa ce m-am chinuit vreo 4 luni cu pornirea grea la masina plus sute de chei date fara sa porneasca masina... in sfarsit am aflat si am si rezolvat ce se intampla.
                      Se pare ca loganul 1.5 nu are un senzor de turatie ca la benzina ci problema apare de la un alt senzor. Am atasat 2 poze foarte clare. Problema a fost ca mi se dezlipise un fir din cele 3 care intra in mufa senzorului. Am desfacut mufa, am schimbat cele 3 fire (inainte erau portocaliu, maro, alb; pt ca nu am avut cabluri cu mai multe culori am pus toate firele maro) si gata, cheie dupa cheie porneste de fiecare data.

                      E drept ca daca vrei sa iti iasa treaba calumea trebuie sa ai rabdare vreo 2 ore mai ales daca nu stii cum se desface acea mufa din interior. Daca aveti intrebari va astept. Mentionez ca am stiut unde e problema dupa ce am fost la o diagnoza cu masina (30 de lei diagnoza).
                      Attached Files

                      Comment


                      • #41
                        Ce rol are acest senzor si cum se numeste ?

                        Comment


                        • #42
                          Nu mai stiu cum se numeste acest senzor, mi-a zis baiatul de la diagnoza dar am uitat. La ce foloseste? pey nici eu nu stiu exact dar cert e ca daca scoti mufa din senzor si o sa incerci sa pornesti motorul o sa vezi ca nu porneste. Poate o ia daca ii dai cu spray pe conducta dar numai din cheie nicio sansa. De cand am reparat mufa am pornit motorul de vreo 5 ori pana acum si de fiecare data a luat-o la prima cheie. Eu zic ca cel mai bine este sa verificati daca cele 3 fire care intra in mufa nu sunt rupte. Cu senzorul in sine nu am avut nicio treaba, adica nu l-am scos de acolo, nici macar nu l-am sters de praf. Doar mufa era problema.

                          Comment


                          • #43
                            am si eu un logan 1.4 si la fel cateodata am probleme la pornire o sa incerc sa curat senzorul si apoi revin cu raspuns

                            Comment


                            • #44
                              masina mea nu mai porneste nici la rece nici la cald ,doar trasa . In mers se aprinde martoru de la la apa , aveti idee ce ar putea fi de afecteaza pornirea la cheie?

                              Comment


                              • #45
                                incearca sa scoti mufa senzorului de turatie si sa o cureti cu sparay de contacte...poate fi asta problema...
                                My ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google