Senzori Presiune Roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da @bolovan..indirect! Asa am si eu.
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • Oh...that's nice...ca nu mai trebuie sa dau bani pe senzori (trebuie sa-mi mai iau 4 jante pentru caucurile de iarna)

      Comment


      • La fosta aveam senzorii pe janta.Nu ma deranja ca aveam 2 luminite aprinse in bord 3 luni pe an[emoji2]
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • Stie cineva daca se poate trece de la TPMS direct la indirect?

          Comment


          • Trebuie alt TdB și alt bloc ABS (arhitectura la indirect e T4VS iar la direct e T4)
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Adica alt software in ABS si TdB
              Fizic blocurile ABS si TdB sint aceleasi ... dar pe unii se pare ca ii doare daca spun lucrurile asa cum sint ele de fapt ... adevarul 100% fara adaugiri/trunchieri nepersonalizate

              Comment


              • @t0rquemada: La partea cu ABS-ul sa zicem ca nu ma pot pronunta, dar in legatura cu TdB-ul chiar este diferenta hardware intre cel folosit la TPMS direct fata de cel indirect?

                Comment


                • Pentru alții 1 bit(TdB direct) = 2 biți(TdB indirect) =3 biți(TdB indirect)
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Hai, ma baieti, nu va certati ca noi pe amandoi va iubim, ca aduceti info utile pe forum!

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      Trebuie alt TdB și alt bloc ABS (arhitectura la indirect e T4VS iar la direct e T4)
                      Se poate estima un cost pentru operatiunea asta (piese + manopera)?

                      Comment


                      • pe unii ii mananca rau de tot... Fac din modificatul masinii astia, schimbat blocuri abs, dat jos tot de pe ele esenta si chintesenta vietii. Nu merge, ce are de nu merge ... Merge, de ce merge ... Asa ceva, v-ati luat masini noi, bucurati-va in pana mea de ele... Sunt prosti aia toti din uzina, le faceti voi smechere acuma la coltu blocului

                        Comment


                        • Originally posted by GuGu21 View Post
                          pe unii ii mananca rau de tot... Fac din modificatul masinii astia, schimbat blocuri abs, dat jos tot de pe ele esenta si chintesenta vietii. Nu merge, ce are de nu merge ... Merge, de ce merge ... Asa ceva, v-ati luat masini noi, bucurati-va in pana mea de ele... Sunt prosti aia toti din uzina, le faceti voi smechere acuma la coltu blocului
                          Apropo de ce e bolduit acolo, ceea ce se discuta s-a si facut. Cei din uzina au trecut de la TPMS indirect la direct si apoi la indirect. Nu reinventeaza nimeni roata.
                          Oricum, parerea mea, replay-ul tau e total pe langa discutia topicului.

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            Pentru alții 1 bit(TdB direct) = 2 biți(TdB indirect) =3 biți(TdB indirect)
                            Da, e clar, e de la caldura ...Mai bine chemai pe cineva sa repare aerul conditionat, decit sa te chinui asa...

                            Comment


                            • Originally posted by bolovan View Post
                              Stie cineva care-i domeniul masurat de senzori? Adica la ce abatere se declanseaza alarma? Se declanseaza si daca presiunea este prea mare?
                              la -0,3 bar fata de normal apare avertizarea in bord. n-am exagerat cu presiunea, deci nu stiu daca si cand apare avertzarea la plus.
                              Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                              Comment


                              • Cand am luat eu masina aveam 3,2 bar in roti si nu avertiza nimic intrucat fusese setat asa de baiatul care s-a ocupat de pregatirea masinii.
                                Cu 0,3 bar mai putin decat am setat eu dupa ce am refacut presiunea, nu mi-a semnalizat nimic si am mers vreo 2 km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google