Senzori Presiune Roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by TopCat View Post
    la -0,3 bar fata de normal apare avertizarea in bord. n-am exagerat cu presiunea, deci nu stiu daca si cand apare avertzarea la plus.
    Principiul de utilizare e simplu: setezi intr-o benzinarie aceeasi presiune pe toate rotile si resetezi sistemul. In continuare, daca presiunea dintr-o roata scade sub un anumit prag, senzorul trimite informatia la TdB, acesta o compara cu celelalte valori de la ceilalti senzori si aprinde becul.

    Asta e valabil la sistemul direct. La cel indirect e mai simplu, o roata dezumflata are viteza diferita de celelalte iar blocul ABS, care le monitorizeaza pe toate, trimite semnalul.

    Asa ca, nu e o presiune "normala" la care se declanseaza ci e in functie de ce seteaza fiecare si diferentele care apar ulterior.

    Nasol e ca nu stii care roata e dezumflata, trebuie sa le verifici pe toate.

    Comment


    • Greșit,
      la TPMS direct uch-ul compara și TdB doar avertizează și trimite comanda de sincronizare SET TP către uch

      la TPMS indirect abs-ul compara și TdB doar avertizează și trimite comanda de sincronizare SET TP către abs
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • claudius_log, sa stii ca t0rquemada are dreptate.
        la mine nu era vorba de pana. nu aveam dezumfata o roata. este a doua oara de cand am masina cand imi apare avertizarea. am mers la benzinarie si am setat aparatul de aer conform specificatiilor din carte/etcheta de pe usa. la toate rotile imi lipseau fix 0,3 bar. dupa ce am refacut presiunea am pornit motorul si, evident, martorul din bord s-a stins. nu a trebuit sa resetez/setez nimic.
        eu personal consider senzorii de presiune un avantaj. nu mai trebuie sa ma plimb pe la vulcanizari sa pierd vremea ca o fi sau n-o fi presiunea corecta. in plus nu stiu cat de corecte sunt manomtrele alea ale lor dupa ce primesc zeci de izbituri zilnic.
        Computer, did we bring batteries?... Computer?...

        Comment


        • interesant ce zici tu, cu cei 0,3 bari...

          uite, de pilda eu, care am senzori fizici in fiecare roata, de cand am pus anvelopele de vara, din aprilie, am facut cred vreo 5-7000 km de atunci si nu mi s-a aprins deloc martorul din bord. Sa nu fi scazut cat de putin presiunea in pneuri de atunci?

          Comment


          • eu am o saptamana si jumatate in care nu am folosit masina. nu am avut nevoie de ea si s-a odihnit la umbra. dimineata cand am pornit-o s-a aprins martorul in bord. am refacut presiunea in pneuri si totul e din nou perfect.
            Computer, did we bring batteries?... Computer?...

            Comment


            • Originally posted by Fanez View Post
              Cand am luat eu masina aveam 3,2 bar in roti
              Care-i presiunea ideala Fane?! 3.0 pe toate?
              Keep walking...

              Comment


              • Ideal este cum recomanda Dacia, 2,2 pe fata, 2,1 pe spate in cazul meu.
                Scrie pe usa din fata a masinii .
                Last edited by Fanez; 17 August 2016, 17:03.

                Comment


                • sezor presiune roti

                  Ma poate lamuri si pe mine cineva? sotia are logan 2015 varianta acces are sezori in roti am cumparat jante,anvelope, sezori pentru iarna le-am schimbat au trebuit scrisi sezorii la o reprezentanta etc. Eu detin mcv 2016 laureat cu jante de aliaj de origine. am taiat o anvelopa, si surpriza nu am senzor in roata dar becul la bord s-a aprins la fel ca a sotiei cand pierde presiune.
                  Intrebare jantele de aliaj unde au sezori sau cum citeste masina lipsa presiunii in anvelope?

                  Comment


                  • S-a mai scris, tu nu ai senzori, se verifica presiubea prin senzorii de abs. Masoara viteza de rotatie...si face diferente

                    Comment


                    • La sandero este 2,2 pe fata si 2,0 pe spate. De obiei le umflu cu 0,1 atm mai mult la fiecare roata.

                      Comment


                      • scrie si pe usa cat trebuiesc umflate

                        Comment


                        • @iri_rares27

                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Originally posted by bolovan View Post
                            S-a mai scris, tu nu ai senzori, se verifica presiubea prin senzorii de abs. Masoara viteza de rotatie...si face diferente
                            multumesc. nu am citit toate discutiile.

                            Comment


                            • Salut, detin Logan Presige din 2016, si as dori sa stiu daca am senzori la presiunea din roti.
                              Astazi am fost la reprezentata sa intreb daca am, iar acolo mi s-a spus ca masina nu e dotata cu asa ceva, dar, m-am uitat si eu pe ''lista'' de pe stalpul portierei, iar acolo arata ca este senzori de presiune, cel putin asa cred eu. http://imgur.com/1hoHKTi
                              Voi ce parere aveti, masina mea este sau nu dotata cu acesti senzori ?

                              Comment


                              • Stie cineva daca se poate anula functia TPMS? Am intrebat pe cineva la reprezentanta si mi-a spus ca nu merge...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google