Sfat Achizitie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat Achizitie

    Salutare,

    Am ~1900 de euro.
    Am urmarit anunturile, in banii acestia gasesc Logan ph1, euro3, de prin 2005-2006.
    Am posibilitatea sa iau un astfel de Logan de la cineva cunoscut (destul de bine intretinuta masina ), motor 1.6, de la finalul lui 2005, ~130k km. (masina are toate dotarile: abs, 2 airbag, 4 geamuri electrice, oglinzi electice, servo, AC, inchidere centralizata + alarma)
    Ce ziceti, se merita un astfel de Logan sau sa mai stang niste bani si sa cumpar masina in primavara? iar atunci sa fie ceva de dupa 2007, euro4, dar la care nu stiu ce s-a schimbat si cand.

    De cele DCI m-as cam feri, ca in principiu lumea merge subturat cu ele si nu e ok.
    Altceva: la ce ar trebui sa fiu atent, pe unde ar putea aparea rugina la ele? (in afara de aripi/oale spate)

    Problema se pune asa:
    -Se merita un Logan ph1? (cred ca este varianta dinainte de facelift, pt ca are ceasurile acelea albe, consola aceea gri cu model)
    Masina nu o voi trece pe numele meu, taxa fiind enorma.
    Last edited by mariod; 31 October 2014, 12:10. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Daca nu trebuie sa platesti taxa la ala de 2005 ia-l si plimbate cu el. Cu rugina ai grija ca in rest sunt masini bune. Altfel mergi cu tramvaiu iarna si mai strangi bani pana la 2500-3000 cat ar fi un euro 4.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #3
      "Se merita" NU EXISTA! Merita, da!
      Legat de topic: merita masina! Probleme cu rugina si cam atat.
      Ar mai fi o problema cu taxa.

      Comment


      • #4
        @Cezar - (off)
        ---------------------------
        Am gasit si Loganuri de dupa 2007 (motor euro4), dar la suma aceasta (1800-2300) ori au foarte multi km, ori nu au un istoric cu piesele schimbate, ori "trebuie sa mai schimbi tu uleiul si filtrele ca nu am mai avut timp".
        De asemenea am mai gasit o masina care are probleme cu ambreiajul.

        Cred totusi ca ar fi investitia prea mare. Desi as cheltui ceva mai putin cu asigurarea + ca as inscrie masina pe numele cuiva din familie, ar trebui sa bag bagi in piese + manopera. Si deja cheltuiala ar fi prea mare.

        Voi merge si voi verifica masina in service, iar daca e ok si nu trebuie sa investesc bani in piese probabil voi ramane la cea de mai sus.

        Comment


        • #5
          Originally posted by mariod View Post
          Am posibilitatea sa iau un astfel de Logan de la cineva cunoscut (destul de bine intretinuta masina ), motor 1.6, de la finalul lui 2005, ~130k km. (masina are toate dotarile: abs, 2 airbag, 4 geamuri electrice, oglinzi electice, servo, AC, inchidere centralizata + alarma)
          Este cea mai bună recomandare.

          Comment


          • #6
            La 1900 euro ia ce poti, ca doar cazane gasesti.
            Din ce povestesti, loganul acela este excelent. Plus ca, el chiar daca are probleme, sunt foarte mici costurile de reparatie.

            Comment


            • #7
              In general, Loganurile din 2005-2006 au fost rechemate in service, pentru problemele cu tabla. Eu am avut un Logan 1.4 din 2006 si am fost chemat de 2 ori. Am vandut masina in 2011, la 33000 km, iar noul proprietar e foarte multumit de masina si in prezent.

              Comment


              • #8
                In weekend vad masina, ma uit si pe sub ea.
                Revin aici cu 'decizia' sau cu noi intrebari.
                Multumesc

                Comment


                • #9
                  Pentru rugina trebuie sa te uiti in urmatoarele locuri:

                  -sub baghetele de cauciuc de la baza geamurilor din exteriorul portierelor

                  - in partea de jos a portierelor in partea din interiorul masinii

                  - la aripile spate acolo unde vin in contact cu bara spate

                  - la oalele portbagajului sub mocheta
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • #10
                    Recomandati alti masini/alte marci?

                    Comment


                    • #11
                      Cea mai bună recomandare este să îţi găseşti o maşină de la un cunoscut.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mariod View Post
                        Recomandati alti masini/alte marci?
                        Renault Symbol 1.4 - 2004-2006
                        Opel Corsa 1.2 - 2002-2004
                        If it ain't broke, don't fix it!

                        Comment


                        • #13
                          Din punctul meu de vedere varianta ideala este: Logan cu motor de 1.4, cumparata de la o cunostinta, cu norma de poluare euro 4, kilometrii putini si foarte bine intretinuta (eventual tinuta in garaj si fara anvelope de iarna).

                          Comment


                          • #14
                            Chestiunea cu tinutul in garaj, e cu doua taisuri; asa ca...
                            Depinde foarte mult de proprietar.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              Am fost azi sa vad masini care erau in marja mea cu pretul : cazane, cazane, cazane si una buna, dar avea doar servo si un airbag. Atat.
                              Maine vad Loganul de care ziceam. Daca nu e lovit/zgariat/ruginit o iau si gata.

                              Am vazut si Corsa C- prea mica. Seat Ibiza - destul de varza masinile la banii acestia.
                              Clio/Symbol ... Logan mai bine, imi place mai mult.

                              Va multumesc pt raspunsuri.

                              Originally posted by stolniceanulucian View Post
                              Pentru rugina trebuie sa te uiti in urmatoarele locuri:
                              -sub baghetele de cauciuc de la baza geamurilor din exteriorul portierelor
                              - in partea de jos a portierelor in partea din interiorul masinii
                              - la aripile spate acolo unde vin in contact cu bara spate
                              - la oalele portbagajului sub mocheta
                              Singura zona ruginita : pasajele spate, pe ambele parti (5cm x 1cm).
                              In rest e ok.
                              Piese schimbate: articulatie, frane, amortizoare, distributie etc, dovedite cu facturi.
                              Alte probleme: mici zgarieturi specifice Bucurestiului.
                              Daca saptamana viitoare iese ok si la un test in reprezentanta cred ca va ramane masina.
                              Last edited by mariod; 2 November 2014, 19:05. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google