Sfat Achizitie Dci Second Hand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    stai linistit ca nici cu gpl nu faci mare branza, daca ar fii sa schimbi la fiecare 15.000 km filtrele de stare gazoasa si lichida cum zice manualul - costa vreo 400 lei parca cele 2 filtre plus 100 lei manopera - si din cand in cand cate un T-eu de apa , ba un "plaman" la regulator , ba un furtun ca e imbatranit, ba nu stiu ce supapa ca scapa gaz , ba un set de injectoare ca si alea se infunda si decalibreaza la un momnet dat si e 100 euro bucata etc, ajungi la conclusia ca n-ai facut mare branza. Legenda asta cu 85-ul nu pica nu stiu de unde a rasarit ca pompa de injectie si injectoarele sunt identice cu cel de 70 Euro 4 , toata puterea vine din turbina si calculator . In concluzie iti recomand un DCI din 2008 incoace aflat inca in garantie, istoricul lui se poate verifica in service-ul unde s-au facut reviziile iar o testare completa a masinii si a sistemului de injectie nu sare de 100 - 150 de lei . Daca esti serios in privinta alimentarii cu motorina si schimbi filtrele de motorina la timp si piese originale nu ai de ce sa-ti faci griji.
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #17
      Fa-ti in primul rand o socoteala: cam cati km faci pe an? Macar 20000?

      Comment


      • #18
        Originally posted by ParuLuScorilo View Post
        Fa-ti in primul rand o socoteala: cam cati km faci pe an? Macar 20000?
        nu cred ca fac 20000 pe an. in jur de 10 mii

        Comment


        • #19
          pai si atunci nu se merita sa iti iei dci daca nu faci cel putin 20.000 pe an. eu daca as fi in locul tau as lua un 1.6 16v

          Comment


          • #20
            Serios acum cand aud cu alimentare motorina nu vei avea probleme imi vine sa rad singur.pai eu am alimentat numai de la petro si tot au aparut probleme.
            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

            Comment


            • #21
              In general la sh orice tip de masina ar fi mai gasesti cate una ala de facut,dar toata treaba e sa nu fie la injectie sau turbo.Iti recomand sa cauti la cunostiinte sau cineva care sti ca a stiut cum sa mearga cu un dci si de unde sa bage motorina.Si inca ceva daca tot vrei neaparat dci fereste-te de euro 3.Incearca un dci de 85 sau chiar si de 70 dar cele euro 4 care au acelasi motor ,cutie si ambreiaj ca cel de 85.
              Last edited by costin158; 1 June 2010, 17:14.

              Comment


              • #22
                Originally posted by cipriaaan2003 View Post
                nu cred ca fac 20000 pe an. in jur de 10 mii
                benzinar e pt tine !!! incearca sa-l gasesti cu ac si abs ! 5 ani nu vei ridica capota !
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • #23
                  si la 20000 pe an am mari dubii ca ar merita diesel. La mai putin, in nici un caz.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by andy_x3m View Post
                    Daca nu te deranjeaza arunca un ochi AICI. Merci!
                    Chiar merita masina ! e super ingrijita ! mai ales daca faci cam 10 mii pe an

                    Revenind la topic. .. cunosc cazuri cu 154 de mii de km ( euro 4 70 cp ) si 133 de mii ( euro 3 65 cp ) in care nu le-a picat nici un injector . Cea de 70 cp face regim scoala de la 2 mii de km ..

                    Comment


                    • #25
                      Eu am riscat si mi-am luat un DCI fabricat in feb 2006, 65 Cai, la 80.000 Km din octombrie 2009 (cand am batut palma) pana in ziua de azi am facut 10.000 km, fostul proprietar a spus ca a bagat motorina numai din peco OMV. Nu a avut injectoare schimbate... nimic care pica de obicei. Fum nu scoate nici daca o turez la 5000-6000 rpm. Sper ca am luat biletul norocos la loteria SH LOGAN DCI 65 Cai ;)) ENJOI!
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Cum s-a spus si mai sus putin,daca nu faci macar 20000 pe an nu iti lua diesel,orice marca ar fi el,ca iesi in pierdere la greu.Si cu benzina este loterie...dar ai mai multe sanse de castig.Incearca sa o iei de la un cunoscut sau o preluare de leasing(chiar daca o achiti integral)ca la alea nu s-a jucat nimeni cu km.Si vezi ca in ziua de azi cam greu iti mai dai seama cu privirea daca au fost lovite si tencuite,un test specializat te scapa de multe dureri de cap pe viitor.

                        Comment


                        • #27
                          Fum nu scoate nici daca o turez la 5000-6000 rpm.
                          la 4900 ai limitarea , 6000 de rpm ?
                          Un logan de scoala cu 155 de mii de km , mers subturat mai tot timpu .. ca de .. euro 3 , 65 de cp ... nici un injector schimbat pana acuma... depinde cum ai norocu .. baiatu e vecin cu mine ..

                          Comment


                          • #28
                            Tinere ce spui tu acolo e "vis" diesel la turatia aia ... "mai taie" si de 65hp... Sunt si benzinare care nu mai ajung acolo da' dci... As putea spune ca am un unchi (1.5 dci-65hp) care baga doar motorina de belaz si nu are nimic la 87.000 sau mai mult ca nu mai stiu cat are in bord ...
                            Eu unul am masina de 1 an si 5-6 luni 47107km si este ok... depinde cum mergi cu ea... ca un sfat pe care cred ca la-ti mai auzit: nu mergeti subturat, eu unul schimb peste 2400- max 3000.
                            Last edited by s.catalin; 4 June 2010, 22:30.

                            Comment


                            • #29
                              auzi domnule turatie de 5000 6000 pe DCI asta da treabacand la 4900 se taie alimentarea la DCI..ce sa zic spor la turatii..iar treaba cu sh ia un benzinar daca nu faci cel putin 20.000 pe an..sau ia un dci de 85:x ca nu ti pare rau..bafta
                              http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                              Comment


                              • #30
                                Eu am achizitionat SH Logan 1,5 Dci 85CP CU 30000 Km, nu am avut nici o problema cu el, l-am luat anul trecut in luna mai si acum am 60000 Km ,trebuie sa-i fac distributia ::
                                Daca faci in jur de 10000 km pe an merita sa-ti cumperi 1,6 16v, revizii mai ieftine,scapi de grija injectoarelor (cei cu dci stiu ), iarna nu ai probleme cu pornirea etc., si la consum se compenseaza cu costul reviziilor..... depinde de tine..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google