Sfat Achizitie Logan Buget <2000 EUR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La 2000 de euro poti gasi si alte masini, dar avantajul Loganului e motorul foarte fiabil (cele pe benzina).
    Mai poti gasi la aceeasi bani Ford Fiesta si Opel Agila.
    La Opel motoarele sunt mai problematice, iar Fiesta este foarte mica la interior.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #17
      Multumesc mult pentru raspusuri!!! Am ajuns la concluzia ca daca vrei o masina fiabila si relativ la un an bun de fabricatie , dar sa fie si intr-un buget relativ mic Loganul e cam cel mai potrivit. Un logan de prin 2007 1.4 benzina il gasesti lejer la 2000 de euro, iar din ce m-am interesat zilele acestea motorul e aproape indestructibil )). Sper sa le fie si altora de ajutor la fel de mult ca si mie aceasta discutie. Imediat ce am facut noua achizitie revin cu poze si detali. D

      Comment


      • #18
        Ca posesor de 1.4 8v de 11 ani, te sfatuiesc sa alegi 1.6 8v, exclus din 2004 - 2006 ( mari probleme cu rugina).
        Alege de la 2007 încolo. Km nu contează dacă mașină a fost întreținută corect.
        Last edited by Kojak; 5 April 2017, 19:43.

        Comment


        • #19
          si daca in urmatorii ani nu te vezi mergand prea des prin strainatate, poti sa-ti iei euro3 sau euro4. altfel, cauta euro5, dar alea nu cred ca le vei gasi la 2000 de euro. problema cu repartiroul d efranare a fost la trotinetele fara abs, roabele cu abs n-au treaba la frane, decat reglaj ocazional la sabotii spate din cauza uzurii neuniforme (eu mi-am reglat sabotii dupa 100000km). 1.6_16v e mai gurmand decat 1.4mpi in afara orasului, in oras, bea la fel, daca mergi la fel. as indrazni sa spun ca bea chiar o idee mai putin decat 1.4 in oras, daca e sa ma iau dupa nevasta-mea. dupa 130-140km/h, la 16v mai accelerezi, la 1.4 nu. iar consumul la 140km/h e 8% la 16v, 7.5% la 1.4
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Seba View Post
            1.6_16v e mai gurmand decat 1.4mpi in afara orasului, in oras, bea la fel, daca mergi la fel. as indrazni sa spun ca bea chiar o idee mai putin decat 1.4 in oras, daca e sa ma iau dupa nevasta-mea.
            Subscriu.
            De altfel, mai toti detinatorii pot observa acest lucru.
            Last edited by IancuMIC; 6 April 2017, 11:57.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #21
              In dilema asta am fost si eu cand a trebuit sa-i cumpar sotiei,o masina mica,in 4 usi,benzina,cu care sa mearga 4 km dus si 4 km intors(munca-servici).Am cautat ford fiesta,ford Ka,logan,Kia picanto,Fiat punto,etc..Ce am gasit si mi-a placut foarte mult,a fost un VW polo ,6n2 din 2002,motor 1.4 60cp,AC,4 airbag-uri,abs,etc.Vreau sa spun ca interiorul este impecabil,iar ca tabla si vopsea,este excelenta.Masina are 200000 km.Consuma cam 6,7 litri(mers batraneste,maxim 50 km/h)...Eu chiar am ramas placut surprins de masina..singurul incovenient este ca are motor AUD,care suna ca un diesel,dimineata.. )

              Comment


              • #22
                De curand am achizitionat pentru doamna un Renault Clio hatchbatck 5 usi din 2005, 1.4 16v cu 68 000 km. Am dat 7000 lei pe el dar era nemiscat de aprox 2 ani (cat a fost valabil ITO-ul a mai miscat-o o data pe luna cred)

                Arata infect, cu multe frunze putrezite intrate prin toate grilele si chederele, cu clei de la castan curs si uscat pe el. Spunea doamna care o vindea ca nu s-a uitat nimeni la masina tocmai din cauza ca era foarte murdara pe afara.
                Nici unul dintre potentialii cumparatori nu a fost interesat de interior si de starea mecanica. Ajutata de un pic de curent de la o alta masina, a pornit impecabil.

                Doamna mea deja avea un Clio, tot hatchback, dar cu 3 usi si 1.2 8v, fara AC. Desi ii place mult cum arata cea cu 3 usi, a zis sa ii iau o masina mai practica, dar cu AC. Am ales Clio pentru ca are o mecanica simpla, pe care o cunoastem.

                Diferenta de bani pana la 2000e o vom cheltui pe mici reparatii - care tin de faptul ca masina a stationat multa vreme - inmatriculare, reparat diverse defecte ale vopselei.
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • #23
                  7000 lei am dat si eu pe masina..plus inmatricularea+rovinieta+asigurare,inca 400 lei..dar e ok masina..

                  Comment


                  • #24
                    Anul trecut am facut schimb cu un coleg de munca. I-am dat Solenza pentru rabla iar el mi-a dat Logan 1.6 Laureate din 2005. Am platit 1000 euro taxa plus 200 euro proprietarului (asa ne-am inteles).
                    Nu regret deloc! Merge super si cel mai important pt mine: este spatios.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by animax20000 View Post
                      .....singurul incovenient este ca are motor AUD,care suna ca un diesel,dimineata.. )
                      Pune-i un ulei mai bun.

                      Comment


                      • #26
                        i-am pus castrol 5w30..cica asta e recomandat la acest motor(200 lei 4 litri)

                        Comment


                        • #27
                          Am achizitionat un 1.5 dci, 65 CP inainte de Paste.
                          E varianta Preferance. Airbag-uri ( 2 ), directie si geamuri electrice fata.
                          KM: ~75.000
                          AN: 2006

                          Masina a fost tinuta in garaj, cea mai mare parte a timpului. Are zgarieturi si zone de tabla infundata in vreo 2-3 locuri. Nimic grav. Nu are rugina decat undeva in zona usii spate de la sofer. Vorbim de un deget de rugina. Altfel arata mai mult decat decent.

                          Pret: 7500 ron.

                          Ce ziceti, e ok?

                          Mie mi s-a parut foarte foarte ok si, desi nu sunt fan DCI, am luat-o.

                          Comment


                          • #28
                            Dac ai luat.o acum bucura.te de ea! Întrebrile astea nu si mai au rostul dpmdv.Pacat ca nu are AC.
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • #29
                              Daca nu-i cunosti istoricul ai riscat foarte mult.Nu cred ca ai vrea sa stii cat costa un injector la DCI !!
                              Cele din 2006 sunt euro 3 daca nu ma insel nu ? span produs de la pompa de motorina la greu !! si faza cu tinutul in garaj e pentru copii !

                              In opinia mea ai facut o alegere foarte riscanta.
                              Last edited by prometheus; 19 April 2017, 10:02.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #30
                                DCi-urile E3 au fost un mare fiasco pe Logan; pentru ca s-a dorit a fi o masina ieftina, in mod inevitabil au pus un sistem de injectie dintre cele mai ieftine de la Delphi.
                                Si eu spun ca ti-ai asumat un mare risc, chiar daca in mod inconstient; nu conteaza cat ai dat pe ea, din moment ce nu ai furat acesti bani.
                                De acum, jocurile sunt facute. Poate ai o zodie norocoasa.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google