-Sfat Kit Ambreiaj Pentru Motor 1.4 8v Mpi Detalii despre piese auto si accesorii Logan Piese Dacia Logan : placa si disc ambreiaj , curea si role distributie , radiator apa , compresor ac , condensor ac , disc frana , caseta directie , pompa inject ,pompa apa , geam oglinda brat bascula fata , bieleta directie , bieleta antiruliu , electro ventilator , far logan , lampa stop , bara protectie Sfat Kit Ambreiaj Pentru Motor 1.4 8v Mpi - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Detalii despre piese auto si accesorii Logan

Detalii despre piese auto si accesorii Logan Piese Dacia Logan : placa si disc ambreiaj , curea si role distributie , radiator apa , compresor ac , condensor ac , disc frana , caseta directie , pompa inject ,pompa apa , geam oglinda brat bascula fata , bieleta directie , bieleta antiruliu , electro ventilator , far logan , lampa stop , bara protectie

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

piesenet.ro

Sfat Kit Ambreiaj Pentru Motor 1.4 8v Mpi

Detalii despre piese auto si accesorii Logan


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 27th June 2013   #1
TazMan
Loganist de 5 stele
 
TazMan's Avatar
 
Data inscrierii: 18-05-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 257
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit Sfat Kit Ambreiaj Pentru Motor 1.4 8v Mpi

Dupa cum am scris sunt in cautarea unui kit de ambreiaj.

Am mai multe intrebari...pe diferite site-uri exista diferite tipuri de dimensiune la disc 180, 200, 215


Ce dimensine sa comand ? La discurile de frana am patit sa mi se comande gresit, nu vreau sa o patesc si la ambreiaj.

O sa merg pe Sachs,din ce am citit par a fi cei mai buni.

Astept pe cineva care ma poate ajuta cu niste sfaturi utile sa nu o dau in bara.

Masina este din 2007, motor 1.4 8v MPI.
TazMan e offline   Reply With Quote
Vechi 27th June 2013   #2
Cromatic
Loganist de 5 stele
 
Cromatic's Avatar
 
Data inscrierii: 08-05-2008
Locatie: Constanta
Motorizare : 1,4 MPI Kiss Fm Limited Edition
Posturi: 2,596
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Cea mai buna varianta pentru 1,4mpi este LUK, ambreiajul SACHS pentru 1,4 este "refurbished" Made in SLOVACIA.
Cromatic e offline   Reply With Quote
Vechi 27th June 2013   #3
TazMan
Loganist de 5 stele
 
TazMan's Avatar
 
Data inscrierii: 18-05-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 257
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Asta nu stiam, ce dimensiune atunci ?
TazMan e offline   Reply With Quote
Vechi 27th June 2013   #4
Cromatic
Loganist de 5 stele
 
Cromatic's Avatar
 
Data inscrierii: 08-05-2008
Locatie: Constanta
Motorizare : 1,4 MPI Kiss Fm Limited Edition
Posturi: 2,596
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

http://www.loganclub.ro/forum/kit_am...ambreiaj+sachs

180.

Ambreiajul se mai comanda si dupa VIN - asta ca sa fii sigur ca nu gresesti.

Last edited by Cromatic; 27th June 2013 at 23:57.
Cromatic e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2013   #5
o8MeLC
Loganist de 5 stele
 
o8MeLC's Avatar
 
Data inscrierii: 13-09-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 impiedicat
Posturi: 2,279
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

loganul 1.4 are ambreiaj de 180, am auzit ca cica unele(destul de putine) au de 200, adica volanta de 1.6 8v. Eu unul am marit putin puterea si am zis sa incerc exedy care cica e mai sport si ma gandeam ca voi scapa si de sunetul tehnologic de la relanti. Ambreiajul se descurca foarte bine doar ca zgomotul de la relanti exista in continuare si esti mai intens. Pedala de ambreiaj merge cum nu am simtit la nicio masina (foarte foarte usor). O alta problema e ca se cam regleaza aiurea, adica cea mai ridicata pozitie a pedalei este aproape cat este de fabrica. Stiu ca un coleg a reusit sa ajunga cu exedy la 90 000 km si inca nu plange. Nu zic ca e cel mai tare dar avand in vedere pretul de achizitie este de luat in seama.
o8MeLC e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2013   #6
TazMan
Loganist de 5 stele
 
TazMan's Avatar
 
Data inscrierii: 18-05-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 257
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Tot dupa VIN a comandat discurile de frana si mi-a dat de 238 mm si nu de 259..

In fine, am citit despre Sachs, chiar toate sunt refrubrished ? Adica nimeni nu se sesizeaza ca pune ceva reconditionat ?

E ca si cum ti-ai pune cauciucuri reesapate..

In fine, multumesc pentru link si sfat, o sa merg pe Luke atunci.
Daca mai are cineva ceva de adaugat mai dureaza la mine cate zile, pana intru in posesia banilor.
Sfaturile utile sunt bine venite.

Aaaa si BTW, masina mea are 97 de mii, kitul de fabrica inca pe masina...

Last edited by TazMan; 28th June 2013 at 00:06.
TazMan e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2013   #7
ady_p
Loganist de 5 stele
 
ady_p's Avatar
 
Data inscrierii: 13-04-2008
Locatie: Domnesti
Motorizare : 1.4
Varsta: 39
Posturi: 951
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de o8MeLC Vezi Post
Stiu ca un coleg a reusit sa ajunga cu exedy la 90 000 km si inca nu plange. Nu zic ca e cel mai tare dar avand in vedere pretul de achizitie este de luat in seama.
Cred ca te referi la mine . Ambreiajul asta refuza, efectiv, sa se predea. Chiar mi-am propus sa-l tin pana nu mai pleaca masina de pe loc sa vad cat tine. Nu am chiar 90.000 facuti cu el, dar pe acolo si nu l-am menajat deloc.
Chiar il recomand.
ady_p e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2013   #8
rudy_grf
Loganist de 5 stele
 
rudy_grf's Avatar
 
Data inscrierii: 28-11-2009
Locatie: Deva
Motorizare : 1.6 16v Twinport, 2.0 TDI
Varsta: 31
Posturi: 1,791
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Deva]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de TazMan Vezi Post

refrubrished ? Adica nimeni nu se sesizeaza ca pune ceva reconditionat ?

E ca si cum ti-ai pune cauciucuri reesapate..


Vezi ca nu este rectificat, Refurbished inseamna resigilat. Ce sa mai rectifici la un ambreiaj nenea? ( ma refer acum la generatiile noi de masini).
rudy_grf e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2013   #9
ionutz.nit
Loganist de 5 stele
 
ionutz.nit's Avatar
 
Data inscrierii: 05-05-2009
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.4 MPI remapat, 1.4 16v 115 "armasari agitati"
Posturi: 387
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Daca tot il schimbi dai o fuga la dezmembrari si ia-ti o volanta de 1.6 8v si pui un kit de 1.6 8v de 200, crede-ma o sa simti diferenta...Chestia cu SACHS e in felul urmator, nu e refurbished, reconditionat sau mai stiu eu ce...in cele mai multe situatii in cutiile de SACHS au venit kit-uri de LUK, ciudat dar cu cine sa te certi, oricum mergi pe LUK e foarte ok..Bafta!
__________________
..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..
ionutz.nit e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2013   #10
o8MeLC
Loganist de 5 stele
 
o8MeLC's Avatar
 
Data inscrierii: 13-09-2009
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 impiedicat
Posturi: 2,279
Membru :
[Loganist de 5 stele]
[LoganClub Bucuresti]
Implicit

da se va simti ce? vrei sa zici ca cel de 180 pe 1.4 nu cupleaza bine? cu ambreiaj de 200 sivolanta aferenta va trage masina mai greu.
o8MeLC e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2013   #11
ionutz.nit
Loganist de 5 stele
 
ionutz.nit's Avatar
 
Data inscrierii: 05-05-2009
Locatie: Calarasi
Motorizare : 1.4 MPI remapat, 1.4 16v 115 "armasari agitati"
Posturi: 387
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

La mine cu volanta de 1.6 si kit + softul facut de DOC tragea mult mai bine, nu inteleg de ce spui tu ca va trage mai greu...cupleaza bine si cel de 180 nu despre asta era vorba..stima!
__________________
..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..
ionutz.nit e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2013   #12
The Godfather
Incepator
 
Data inscrierii: 09-06-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16V
Varsta: 39
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

Parerea mea este sa mergi la service sa iti demonteze ..vezi ce ai pe masina si stii ce sa comanzi. Cat despre LUK sau SACHS....parerea mea e ca nu e nici o diferenta. Ambele merci sunt proprietatea ZF. Deseori in cutie de Sachs gasesti piese Luk si viceversa.
The Godfather e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2013   #13
TazMan
Loganist de 5 stele
 
TazMan's Avatar
 
Data inscrierii: 18-05-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 257
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Multumesc frumos inca o data pentru sfaturi in legatura cu ambreiajul.

Acum daca tot dau jos ambreiajul nu ar fi cazul sa schimb si uleiul din cutie ? Tinand cont ca are 97000 de km.

Am tot citit aici pe forum si m-am gandit sa bag ELF 75w80, sau merge alt producator ?
TazMan e offline   Reply With Quote
Vechi 28th June 2013   #14
The Godfather
Incepator
 
Data inscrierii: 09-06-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.6 16V
Varsta: 39
Posturi: 10
Membru :
[Incepator]
Implicit

Uleiul la cutie era bine sa il schimbi de la 60.000km. 75w80 e recomandat de ei..nu conteaza marca. eu unul folosesc 75w90 de la Motul si e ok, dar il schimb la fiecare 60.000
The Godfather e offline   Reply With Quote
Vechi 29th June 2013   #15
TazMan
Loganist de 5 stele
 
TazMan's Avatar
 
Data inscrierii: 18-05-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 257
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Din ce am citit despre 75w90 ar fi probleme cu schimbarea treptelor 1 si 2 iarna.

Eu am intrat in posesia masinii pe la 85000 de km si de atunci trag sa ii schimb una alta.
TazMan e offline   Reply With Quote
Vechi 30th June 2013   #16
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 38
Posturi: 13,181
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Uleiu daca te strange acum la buzunar lasa-l, il poti schimbata mai tarziu si baga 75W80, nu alti indici.
Ambreaju e uzat/patineaza? nu am vazut daca ai spus ce are.
Octavian e offline   Reply With Quote
Vechi 30th June 2013   #17
TazMan
Loganist de 5 stele
 
TazMan's Avatar
 
Data inscrierii: 18-05-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 257
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Exact 75w80 o sa bag, il schimb o data cu ambreiajul.

La mine huruie rulmentul la relanti cand nu tin pedala apasata si mai si patineaza uneori cand o turez.

Daca eu cumpar 3 litri de ulei, ajunge ? Am citit pe undeva ca ar intra 3,3 litri in cutie... Ce naiba fac ? Mai cumpar inca un litru ?
TazMan e offline   Reply With Quote
Vechi 30th June 2013   #18
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 38
Posturi: 13,181
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

3 litri sunt arhisuficienti si la cutie.

Harait rulmentu la ralanti e la toata lumea (nu e rulmentu, dar asta e alta discutie), nu e defect.

Cum patineaza, sa zicem ca dai blana tr I si schimbi tr II si dai blana, patineaza?
Ai reglat pana acum cursa la pedala de ambreaj? Cam pe unde iti "prinde" la pedala?
Daca iti prinde sus, mai destrunge 2 spire la cablu de ambreaj si gata, nu mai patineaza.

Sunt banii tai, dar nu te scarpina musai daca nu te mananca.
Octavian e offline   Reply With Quote
Vechi 30th June 2013   #19
Cromatic
Loganist de 5 stele
 
Cromatic's Avatar
 
Data inscrierii: 08-05-2008
Locatie: Constanta
Motorizare : 1,4 MPI Kiss Fm Limited Edition
Posturi: 2,596
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Vad ca vrei sa le afli pe toate intr-un singur topic.
Daca_cauti bine o sa gasesti raspunsuri la toate problemele tale.

In cutie intra 3,1 litri de ulei - asta la prima umplere, pentru schimb sunt suficienti 3 litri.
Cromatic e offline   Reply With Quote
Vechi 30th June 2013   #20
TazMan
Loganist de 5 stele
 
TazMan's Avatar
 
Data inscrierii: 18-05-2013
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.4 MPI
Posturi: 257
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Pai nu intreb de amortizoare, ulei de motor etc. Intreb strict ce este legat de cutie. Vrei sa intreb in 10 locuri diferite pentru ceva ce tine doar de un singur lucru si anume, cutia ?
TazMan e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
ambreiaj, kit, motor, mpi, pentru, sfat

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 08:06.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google