Sfat Kit Ambreiaj Pentru Motor 1.4 8v Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    nu inteleg d c tot vb de luk ?
    ati avut probleme cu cel de origine valeo ?

    Comment


    • #32
      Vorbim de Luk pt ca Luk si-a luat ca si kit de schimb, a facut ceva rau ca a luat Luk si nu Valeo?

      Comment


      • #33
        ...

        s-a inteleg ca este mai bun kitul luk decat kitul original valeo ?

        Comment


        • #34
          din poze se vede ca si cel vechi mai mergea ceva nu era foarte uzat.cati kilometri avea cel vechi?

          Comment


          • #35
            La 98 de mii de km eu zic ca nu mai mergea decat vreo 50 de km daca ma dadeam la ea si ma lasa in drum

            IMG_0676.jpg

            Comment


            • #36
              Sa te bucuri de el cat mai multi kilometri. Si eu tot Luk am de 35.000Km.

              Prima data am schimbat kit-ul de ambreiaj de fabrica la 80.000Km din cauza placii de presiune. Discul de ambreiaj era ok. Pedala era reglata sa tina sus.

              Acum dupa 35.000Km cu Luk se pare ca imi cedeaza dinou placa de presiune: incepe sa agate in 1-a si a 2-a cand se incalzeste. La rece e ok. De patinat nu patineaza nici la cald, deci banuesc placa.

              Cum naiba se decalesc la mine placile de presiune? Ce naiba le fac de se strica? Nu imi dau seama...

              Cum trebuie reglata pedala sa tina ca sa protejez cat mai mult kit-ul de ambreiaj de pe masina (placa+disc+rulment): sus sau jos?

              Comment


              • #37
                La mine l-am reglat sa plece cam de la 1 sfert din pedala de jos. Eu intotdeauna reglez pedalele sa fie la aceeasi linie. Nu sa fie una mai jos si alta mai sus...

                In principiu, daca pui pedala la aceeasi linie cu frana o sa iti plece la un sfert din pedala, ceea ce zic ca este cel mai ok pentru ambreiaj si durata lui de viata. Pana la urma, asa vin masinile din fabrica cu ele reglate.

                Daca tie iti place sa ii dai scart, atunci il lasi cat mai jos...in rest, cat mai multi km iti doresc.

                Comment


                • #38
                  Salutare. Colegu cum este cu noul kit pus pe masina, cred ca ai facut ceva km pana acu!? Urmeaza sa il schimb si eu , dar sunt la fel ca tine la inceput , nu stiu ce sa aleg ( original sau LUK ) Se poate sa ma ajutati cu cateva sfaturi pentru "bondar"

                  Comment


                  • #39
                    pai crezi ca iti va da cineva alt sfat? citeste pagina din urma si vei vedea parerile pro si contra. Decizia iti apartine

                    Comment


                    • #40
                      ....

                      nici eu nu am primit nici un raspuns legat de calitate.
                      revin cu intrebarea . este mai bun kitul de ambreiaj luk decat cel de origine valeo .
                      pt ca au cam aceiasi pret.

                      Comment


                      • #41
                        La luk nu zdrangane arculetele la relanti. La valeo da.

                        Comment


                        • #42
                          Atata timp cat exista kituri de fabrica Valeo care au picat aiurea la 30-40000 km (placa de presiune in cele mai multe cazuri) si altele care au mers fara stres 150000 km, greu sa spui care e mai bun, si la Luk e la fel (uite caz real aici cateva posturi mai sus) la 35000km probleme...tot asa de bine putea sa nimereasca unul care sa il tina 200000 km...
                          Nu stiu, cred ca e treaba si de nimereala din pacate.

                          Pt mine zgomotul de arcuri nu e un criteriu de alegere, dar e binevenita absenta zgomotului daca se poate )

                          Comment


                          • #43
                            .....

                            multumesc pt raspuns octavian.
                            indraznesc sa completez prin a spune ca, mai depinde si cat stai cu piciorul pe ambreiaj .
                            si recomand piesele de origine, si nu numai la ambreiaje
                            am vandut sute de ambreiaje de origine si nu am avut nici un retur si nici o reclamatie.
                            mai departe alegerea va apartine.

                            Comment


                            • #44
                              Valeo 826577 made turkey m-a tinut 140 000 in regim de oras. Luck a avut mai demult probleme cu rulmentul din kit si dupa ce m-am ars am pus valeo. Atentie exista Valeo facatura made in france ce tine 10.000

                              Comment


                              • #45
                                Nu inteleg diferenta mare de pret, caz concret la baietii de la daciashop, kit Valeo Franta 470 lei, kit Valeo Turcia 298 lei (ma uit la kit pt 1.4 mpi)
                                In ce consta diferenta, banuiesc a vorbim aici si de calitate/fiabilitate nu?

                                Ca si o parnateza capetii de bara Lemforder (cei mai buni as spune) sunt Made in Turkey.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google