sfaturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sfaturi

    Salutare tuturor!
    De ceva timp sunt posesorul unui Logan de 1.4 benzina si sunt sofer incepator. Asadar, nu ma pricep prea bine, inca, la aprtea tehnica. Masina am luat-o la 12.000 km, iar acum are 15.000. Fostul proprietar i-a facut o revizie la 6.000 km. Eu tb sa-i fac acum, la 15.000 o noua revizie?Masina a implinit doi ani in luna mai, cand i-am si facut ITP-ul. Cum procedez? Inca ceva, martorul dintre cel al franei de mana si al bateriei sta uneori aprins cu orele, iar de sub capota se aud eun huruit. O fi ceva infundat? S-ar putea rezolva tot la revizie cand se schimba filtrul de ulei si de aer? Mersi!

  • #2
    masina mai este in garantie?

    Comment


    • #3
      Originally posted by sorin_pss
      masina mai este in garantie?
      nu, nu mai este

      Comment


      • #4
        Atunci...reviziile tin intocmai de garantie. Daca nu mi ai garantie nu [COLOR="red"]m[/COLOR ai nici o obligatie fata de service-urile agreate de Dacia. Iti poti schimba uleiul,filtrele,placutele etc si-n fata blocului .pt problemele pe parte electrica mergi mai bine la "doctor"

        La urmatoarea abatere ai warn-ul asigurat.
        Last edited by andrei; 6 August 2007, 15:05.

        Comment


        • #5
          Originally posted by sorin_pss
          Atunci...reviziile Tin Intocmai De Garantie.daca Nu Mai Ai Garantie Nu Mai Ai Nici O Obligatie Fata De Service-urile Agreate De Dacia.iti Poti Schimba Uleiul,filtrele,placutele Etc Si-n Fata Blocului .pt Problemele Pe Parte Electrica Mergi Mai Bine La "doctor"
          Pai tocmai astama intereseaza. ce schimb acum, la 15.000, in afara de ulei? cum am zis mai sus, are o revizie facuta la 6.000 km. mersi!

          Comment


          • #6