sfaturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sfaturi

    Salutare tuturor!
    De ceva timp sunt posesorul unui Logan de 1.4 benzina si sunt sofer incepator. Asadar, nu ma pricep prea bine, inca, la aprtea tehnica. Masina am luat-o la 12.000 km, iar acum are 15.000. Fostul proprietar i-a facut o revizie la 6.000 km. Eu tb sa-i fac acum, la 15.000 o noua revizie?Masina a implinit doi ani in luna mai, cand i-am si facut ITP-ul. Cum procedez? Inca ceva, martorul dintre cel al franei de mana si al bateriei sta uneori aprins cu orele, iar de sub capota se aud eun huruit. O fi ceva infundat? S-ar putea rezolva tot la revizie cand se schimba filtrul de ulei si de aer? Mersi!

  • #2
    masina mai este in garantie?

    Comment


    • #3
      Originally posted by sorin_pss
      masina mai este in garantie?
      nu, nu mai este

      Comment


      • #4
        Atunci...reviziile tin intocmai de garantie. Daca nu mi ai garantie nu [COLOR="red"]m[/COLOR ai nici o obligatie fata de service-urile agreate de Dacia. Iti poti schimba uleiul,filtrele,placutele etc si-n fata blocului .pt problemele pe parte electrica mergi mai bine la "doctor"

        La urmatoarea abatere ai warn-ul asigurat.
        Last edited by andrei; 6 August 2007, 15:05.

        Comment


        • #5
          Originally posted by sorin_pss
          Atunci...reviziile Tin Intocmai De Garantie.daca Nu Mai Ai Garantie Nu Mai Ai Nici O Obligatie Fata De Service-urile Agreate De Dacia.iti Poti Schimba Uleiul,filtrele,placutele Etc Si-n Fata Blocului .pt Problemele Pe Parte Electrica Mergi Mai Bine La "doctor"
          Pai tocmai astama intereseaza. ce schimb acum, la 15.000, in afara de ulei? cum am zis mai sus, are o revizie facuta la 6.000 km. mersi!

          Comment


          • #6
            uita-te in caietul de service daca a schimbat pe langa ulei si filtrele, daca nu schimba tu uleiul,filtrul de ulei, filtrul de aer si verifica placutele de frana.Cam atat la kilometrii astia putini pe care-i are masina. E bine ca la 6-7 mii sa schimbi uleiul si filtrele Si pune ELF 5-40

            Comment


            • #7
              Originally posted by sorin_pss
              uita-te in caietul de service daca a schimbat pe langa ulei si filtrele, daca nu schimba tu uleiul,filtrul de ulei, filtrul de aer si verifica placutele de frana.Cam atat la kilometrii astia putini pe care-i are masina. E bine ca la 6-7 mii sa schimbi uleiul si filtrele Si pune ELF 5-40
              ulei am luat deja, insa , sincer nu mai stiu exact de care. iti las un mesaj mai tarziu si iti spun ce ulei e, sa stiu daca e ok. cum am precizat, nu prea am habar inca de astea, dar le invat eu

              Comment


              • #8
                pune si tu niste poze cu masinuta ta la "my ride"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sorin_pss
                  pune si tu niste poze cu masinuta ta la "my ride"
                  ok, o sa pun. mai spune-mi ceva, te rog. eu mi-am cumparat uleiul singur, dupa ce am cerut mai multe sfaturi. si la fel vreau sa fac si cu filtrele, iar la revizie s aplatesc doar manopera. e mai bine asa? eu stiu ca se reduc si din costuri cateva sute de mii sau chiar un milion

                  Comment


                  • #10
                    iesi mai ieftin cumparandu-te tu .Intereseaza-te doar de ora de manopera( cam 400 mii)
                    Inca un sfat : pt a scrie nu mai folosi "quote" ci "Quick Reply" din josul paginii
                    Last edited by sorin_pss; 6 August 2007, 14:12.

                    Comment


                    • #11
                      ok, mersi de sfat. sunt nou pe acest forum. ok, o sa caut si filtre si apoi merg pt revizie.te anunt ce ulei am luat, sa stiu daca e ok.mersi.a, insa ceva, era sa uit:uneori martorul dintre cel al franei de mana si al bateriei sta aprins ore intregi in mers. ce s eintampla? o fi din cauza ca tb schimbate filtrele?
                      Last edited by theone_vm; 6 August 2007, 14:50.

                      Comment


                      • #12
                        Martorul ala din bord care sta aprins la tine e de la catalizator. E stricat mai mult ca sigur. N-ai toba sport, nu?
                        Iar despre revizie, eu zic ca e bine sa o faci la un service Dacia cu uleiul si filtrele tale. Uleiul te sfatuiesc sa iei Elf Excellium, filtrele sa fie de origine.
                        Si te mai sfatuiesc sa citesti si manualul masinii, poate asa mia aflii cate ceva dspre masina ta.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          pai cu siguranta o sa-l citesc. uff, hai ca mai pus pe ganduri cu catalizatorul ala. pai si ce sa fac? pot merge cu ea asa 2-3 zile pana ajung la service la revizie si cand o sa-i pun pe aia sa se uite si la catalizator?

                          Comment


                          • #14
                            Lasa asa catalizatorul, in fond nu se poate intampla nimic, doar ca polueaza putin mai mult, un catalizator e scump, mai bine nu-l schimba. Oricum asa are si masina un demaraj mai bun.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              esti sigur? uitandu-ma fugitiv prin carticia tehinca, am vazut ca acolo se specifica ca trebuie mers de urgenta la service in caz ca acel martos sta aprins mai mult timp

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google