Sfaturi Pentru Evacuare Custom 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Imi sta in cap sa iau evacuarea catback borla din inox cu tobe free flow. Sa fie 45mm sa fie 50mm. Momentan am doar admisie de megane cu clapeta stock, catalizatorul va ramane la locul lui. Pe viitor probabil galeria de evacuare stock va fi inlocuita cu serpi, si un catalizator sport. Clapeta marita, si vom mai vedea. Ca idee ce sa aleg? Sa nici nu iau diametru prea mare si sa pierd pana la alte modificari pe viitor. Sau as putea alege stelco din teava aluminizata.

    Comment


    • #17
      diferenta mare e din serpi, nu din restul traseului. asculta de Melc, stie ce spune..

      Comment


      • #18
        am priceput. pe serpi vom pune prioritate.

        Comment


        • #19
          salutare , a mai patit cineva sa dea jos catalizatorul si sa traga mai slab ?

          Comment


          • #20
            e normal, nu mai ai cuplu la fel de mare pe ture mici si medii
            doar sus in ture ajuta
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #21
              da,da la mine, nu mai urca mai sus de 160,zici ca i limitata, inainte mergea fara probleme 180. de ce ?

              Comment


              • #22
                Ca sa citez un forumist serios de aici :

                " io zic ca nare cai suficienti, indifferent ce iai face"


                Indiferent ca e 1.4 sau 1.6, la 8V cam asa e.....si la 16V pe aproape, dar se mai simte acolo ceva....

                Comment


                • #23
                  gogu, ai pus cumva roti mai mari si mai late? daca da, de acolo e buba.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Pai a zis ca ii face asa doar dupa ce a dat jos catalizatorul....inainte cu aceleasi roti ii prindea 180- zice el

                    Comment


                    • #25
                      dar asta o fi singura modificare a masinii? ca daca mai are nu stiu ce filtru (tubulatura schimbata) sau evacuare modificata, eliminarea catalizatorului poate i-a dat totul peste cap. sau n-a facut corecta de lambda2 si atunci normal ca motorul merge cu amestec aiurea si avans "default".
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        nu, deci am dat catalizatorul jos ca nu mergea cum trebuie, am schimbat ambreajul ca era uzat, e ok acum, dar catalizatorul nu e pus si vad ca nu trage cum tragea cu el, asta ma mir, oare o fii diferenta de 20 de km/h din catalizator ? mentionez ca inainte sa dau catalizatorul jos cu ambrajul uzat tot urca la 180, acum parca de la 160 e limitata

                        si toba finala am schimbat o cu una bosal
                        Last edited by goguspan; 22 September 2016, 12:03. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          parerea mea e ca ori ai pierdut la eficienta volumetrica a motorului, avand evacuarea prea "libera" ( presupusul castig ori e undeva la o turatie pe care motorul n-o atinge, ca nu-i construit sa mearga 7-8000rpm si ca nici n-are putere sa faca macar 6000rpm in tr5, adica ai pierdut unde-ti trebuie si ai castigat unde nu ai cum sa ajungi), ori nerefacand softul pentru lipsa catalizatorului., motorul merge in parametrii ce nu-i permit sa traga cum ar trebui.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            cred ca ultima varianta e mai reala, revin cu pareri, maine pun catalizatorul inapoi

                            Comment


                            • #29
                              am observat ca mi incetineste la vale, se pare ca franeaza ceva la rotile din spate

                              Comment


                              • #30
                                io cred ca motorul iti franeaza rotile din fata si la deal si la vale i-ai pus catalizatorul inapoi si tot asa aiurea merge?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google