Sfaturi Vopsire Logan Cu 1000 Lei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am luat o teapa cu o vopsire la reprezentanta ca dupa ce au vopsit bara fata a inceput sa se cojeasca in 10 zile. Cind i-am intrebat de calitatea lucrarii au zis ca e devina plasticul de la bara ca nu sta vopseaua pe el

    Bara pare ca a fost curatata inainte de vopsirea lor profi ca daca jupesc vopseaua ramane curata bara.

    De ce credeti ca sa jupit asa de repede. Eu ma gindesc ca nu au folosit primier pt plastic si au dat direct vopsea.

    Comment


    • #17
      Clar asta e problema, n.au dat cu primer.

      Comment


      • #18
        Originally posted by usr1 View Post
        Eu am luat o teapa cu o vopsire la reprezentanta ca dupa ce au vopsit bara fata a inceput sa se cojeasca in 10 zile. Cind i-am intrebat de calitatea lucrarii au zis ca e devina plasticul de la bara ca nu sta vopseaua pe el

        Bara pare ca a fost curatata inainte de vopsirea lor profi ca daca jupesc vopseaua ramane curata bara.

        De ce credeti ca sa jupit asa de repede. Eu ma gindesc ca nu au folosit primier pt plastic si au dat direct vopsea.
        Chiar dacă nu ar fi dat cu primer ,tot nu avea voie să se cojească în 10 zile. Eu am mai vopsit la vechea dacie bara fără să mai dau cu primer (făceam economie ) și tot nu se cojea în primii 2 ani.
        Cel mai probabil nu au pregătit deloc suprafața și în plus au aplicat direct vopseaua fără primer.(trebuia să se vadă ceva gri sau ceva asemănător dacă ar fi aplicat primer)
        Last edited by dacia1981; 6 August 2016, 21:26.

        Comment


        • #19
          Nu se vede nimic gri sub stratul de vopsea care se ia in fasii.....e doar vopseaua si atat. Inseamna ca au dat direct pe bara vopsea. Tin sa precizez ca in astea 10 zile cit a tinut nu am spalat deloc masina....cred ca daca o spal fac bara neagra complet

          Comment


          • #20
            Si totusi, din poze masina pare matuita. Reflectia copacilor sau a altora din jur nu este una clara.
            La mine si dupa 5 ani se vede foarte ok si clar. Vedeti poza.
            Attached Files

            Comment


            • #21
              @Arhanghel 80 Dar ce comparăm aici ? Vopsea nouă din fabrică(chiar dacă are 5 ani ) ,cu experiența unui AMATOR și condițiile de "garaj" și am zis și unde am întâmpinat probleme dacă citeai de la început. Sunt ceva diferențe ,asta am spus-o deja însă cu un polish cred că s-ar rezolva .
              Însă ,ceea ce contează ,mie IMI PLACE cum a ieșit și am mai zis ,la vârsta pe care o are mașina și compărând cu cele din anii ,ei abia una din zece arată mai bine. Și culmea, au mai zis unii prieteni să le vopsesc și lor mașinile(mai vechi și alte mărci) iar alții (mai paraleli)au zis că am cumpărat mașina nouă.
              În schimb ,folosiți voi polish cât mai des (de 3 ori pe an cum citeam pe aici) și fel de fel de tratamente chimice (excepție ceara) pe mașinile voastre că nu are nimic doar să lucească mașina dar să nu vă mai plângeți apoi că vă ruginesc mașinile după câțiva ani și dați vina pe constructor.
              Și nu în ultimul rând ,cum Loganul nu-l comparăm cu Passat-ul ,așa nici 4500 lei(vopsire pro în condiții speciale) nu comparăm cu 700 cât m-a costat toată distracția .
              Last edited by dacia1981; 8 August 2016, 14:11.

              Comment


              • #22
                Poate ca ii mai trebuia un strat de lac, dar pentru o manopera 'home made' rezultatul este destul de bun.

                Multumim colegului si pentru detaliile pe care le-a oferit.
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • #23
                  De acord cu tine dacia 1981.
                  Oricum apreciez ce ai facut. Keep up the good work.

                  Legat de polish, am auzit si eu chestia cu 2-3 ori pe an. Holy shit. Nu as face asa ceva. Poate cand face 10 ani masina, daca o mai am sau daca o sa fie intreaga.
                  Last edited by Archangel80; 8 August 2016, 14:14.

                  Comment


                  • #24
                    Mulțumesc pentru aprecieri.Apropo Archanghel,mașina ta arată foarte bine. Adevărul e că satisfacția e maximă când meșterești la mașina proprie .
                    Legat de vopseaua originală am rămas surprins cât de subțire este. Cu un șmirghel de 180 ,care nu e nici prea abraziv nici prea fin,e suficient să freci de 5-6 ori pe vopsea și ajungi la tablă ,așa de subțire e vopseaua. Din păcate Dacia a făcut economie și la vopsea.Totuși la mine nu e cazul,vopseaua e cel puțin dublă ca grosime după revopsire
                    @Stolniceanu Am dat 2 straturi de lac ,poate dacă insistam mai mult dar era pericolul de apariție de scurgeri plus acea "gazare" care apare ,dai un element se depune pe celălalt.
                    Last edited by dacia1981; 8 August 2016, 14:54.

                    Comment


                    • #25
                      Foarte multa munca depusa ...tot respectul. si eu am un asemenea treaba de facut doar ca difera tipul de masina...in speta un iveco daily cabina dubla si sasiu...eu ma gandisem sa inchiriez o camera de vopsire profesionala unde sa o pot feri de praf si umiditate. sunt ateliere specializate multe ,dar nu pre vor sa le inchirieze ..decat cu tot cu vopsitor ceea ce ridica pretul lucrari.

                      Comment


                      • #26
                        O idee bună cu închiriatul, ar fi ceva la un nivel superior. Sunt curios dacă o să și găsești o astfel de cameră de închiriat și la ce preț .Să ne ții la curent cu ce rezolvi și mult succes în proiectul tău.

                        Comment


                        • #27
                          Masina e vopsita corect, cel mult inca un strat de lac si polish, polish-ul final lipseste si iese ca noua. Daca nu il face rezista mai bine in timp insa.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google