SHORT-SHIFTER / QUICK-SHIFTER By Brabus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SHORT-SHIFTER / QUICK-SHIFTER By Brabus

    multumiri lui Matheo in primul rand !!!

    1. se urca masina pe cric.
    2. se dau jos tablele de protectie termica din dreptul tobei intermediare
    3. se desface cu o cheie de 13 bucasa din partea de jos a levierului. este un surub care prinde levierul schimbator de tija selectoare
    4 se sudeaza bucsile custom LA DREPT !!!! de bucsa original
    5 se pune levierul la loc pe sus prin habitaclu
    6 mare atentie la aranjarea tablelor de protectie termica sa nu atinga in traseul de evacuare sau in tijele schimbatorului ( Matheo s a chinuit ceva )
    7 succes !
    Attached Files

  • #2
    da da... cu placere marx...mai trebuiesc reglate tablele putin si dupa aia...meseriee

    ghinion cu furtuna
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • #3
      Bun,bun acest thread!
      Multumim baieti!

      matheo66c - Te astep si pe la mine colegu' ;)
      Last edited by katalin_89; 31 May 2010, 20:30. Reason: Automerged Doublepost
      sigpic

      Comment


      • #4
        cu mare placere. mai inventam si altele.

        Comment


        • #5
          Si cu ce ajuta chestia ca asta nu am facut?

          Comment


          • #6
            cand schimbi din a 3 a intr a 4 a maciulia schimbatorului parcurge o distande de sa zicem 20 cm de exemplu

            dupa operatie va parcurge o distanta de doar 10 cm de exemplu.
            maneta va fi mult mai ferma si distanta intre trepte mai scurta. va intra si mai greu un pic in viteze (nu este nici o problema), ceva de genul ca si cum amesteci cu o lingura in cratita cu gem de mere a bunici. va fi un pic mai vascos

            Comment


            • #7
              Originally posted by marx View Post
              cu mare placere. mai inventam si altele.
              Foarte tare faza asta , eu zic sa mai intrebi cine ce inventeaza ca sa nu faci confuzii si sa reinventezi roata spitata. In rest spor la short-stifter.
              Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

              Comment


              • #8
                eu am uneori probleme de a baga in R. din cate am inteles e o problema generala la logan. daca as face aceasta modificare ar ajuta cu ceva sau mai rau ar face? cand spun ca sunt probleme ma refer ca nu cupleaza marsarierul desi maneta pare in viteza. ca sofer iti dai seama imediat ca nu a cuplat si trebuie sa apesi din nou ambreiajul sau sa o dai prin alte trepte inainte de marsarier. s-a mai intamplat desi stateam pe loc sa caraie cand intra in R.

                Comment


                • #9
                  intradevar o chestie interesanta.....dar oare era nevoie,musai modificarea aceasta.salutare

                  Comment


                  • #10
                    si cand ma gandeam ca nu mai am nimic de modificat la mine ...
                    iar trebe sa ma pun pe treaba )
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #11
                      marx eu joi vin la intalnire la kiss si daca ai veni as vrea sa vad care e diferenta live sa stiu daca ma incanta. mateo te rog sa imi dai si mie un PM cu un pret pentru aceasta modificare daca as vrea sa o fac si sa ma ajuti. Multumesc

                      Comment


                      • #12
                        Da da...e o lucrare care merita...e mai comod la schimbat vitezele...si la liniute..eu am deja la fel si ma gandesc sa ii mai pun o bucsa ..dar atinge in catalizator fiind tija de la cutie la schimbator prea inclinata..cand fac traseul si dau jos catalizatorul...o fac si mai short

                        Cozzmyn...vorbim la intalnire
                        sigpic
                        "BRABUS" STYLE

                        Comment


                        • #13
                          cristi..la dci e altfel tija...nimic nu stii ))

                          e bine ca in sfarsit am aflat ce diametru are bucsa pe interior acum pot sa ma apuc de cautat...de vreo 4 luni ma chimui sa imi fac timp sa dau jos ca sa masor..acum am aflat

                          De specificat ca modificarea poate fi facuta doar pe 1.4 si 1.6 !
                          0.9 tce SL plus

                          Comment


                          • #14
                            la DCI...poate sa fie si pe cablu daca nu ma insel..dar nu au toate....mai mult nu cunosc asa ca nu vorbesc in nestire de cauza...eu am facut doar la benzinare (toata gama)

                            Masina lui Skandal e DCI si nu are pe cabluri...e ca la benzinare...vazuta de ochiometrele mele....urmeaza sa-i fac si lui si o sa postez ce si cum
                            sigpic
                            "BRABUS" STYLE

                            Comment


                            • #15
                              nici eu nu am cabluri, e tot pe tije. nimic nu sti iooon
                              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google