Probleme Cu Alimentarea pompa Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se poate schimba doar motorasul.Eu(mecanicul) am schimbat doar motorasul, restul sita ,ce mai e pe acolo doar le-a suflat.Motoras Bosch de Dacie SN,pret 280 lei, 20 000km, pana acum fara probleme.

    Comment


    • #17
      Originally posted by mady View Post
      Se poate schimba doar motorasul.Eu(mecanicul) am schimbat doar motorasul, restul sita ,ce mai e pe acolo doar le-a suflat.Motoras Bosch de Dacie SN,pret 280 lei, 20 000km, pana acum fara probleme.
      Si furtunasul ala care venea "atasat" la "motoras" l ai putut scoate din cel vechi?
      Mentionez ca si eu am putut schimba motorasul...doar ca a trebuit sa improvizez ceva cu privire la respectivul 'furtunas" la care am facut referire mai devreme.am pus unul cu insertie..dar a cedat dupa cativa km(cica sunt presiuni foarte mari acolo).Intrebare..."ce tip de furtun sa folosesc ptr a nu mai ceda"?
      Last edited by Cristi_Xp; 9 August 2011, 13:12.

      Comment


      • #18
        furtun cu insertie,dar pentru benzina,nu orice furtun e bun,pompa de benzina baga pana la 6 atm. ca sa fie 3-3,5atm la injector,este un regulator mecanic montat in filtru de benzina(cel care,,,imbraca,,,pompa de benzina

        Comment


        • #19
          La mine a incalzit furtunasul si la scos apoi la noul motoras pe acelasi furtun a pus un colier si la strans.

          Comment


          • #20
            Pffff...spre norocul tau mecanicul a fost mai priceput.Eu n am gasit inca un furtun sa reziste la benzina si presiune ....e a treia oara cand desfac pompa sa montez alt furtun.Pana la urma cred k ptr saracia aia de furtunas...imi cumpar alta noua k m a disperat

            Comment


            • #21
              Concluzia e ca mai bine alta pompa cum ziceam in posturile anterioare.
              Fuarte Nervos !!!

              Comment


              • #22
                Am uitat sa spun ca prima data m-am dus cu o pompa noua de Logan facuta la Iasi(pret cam 250lei) si mecanicul a refuzat sa o monteze , pe motiv ca nu tine mai mult de 2 saptamani.Deci atentie la producator.

                Comment


                • #23
                  A refuzat s-o monteze ca n-ai luat-o de la el....sa fim seriosi , piesele facute de alti producatori decat cel agreat de fabrica, in general, au o viata mai scurta de cele mai multe ori, dar sunt si piese care pot sa te tina mai mult decat una de origine. Din pacate mi-e cam lene sa scriu ca sa explic ce inseamna piesa de origine care e la magazin si ce inseamna piesa de fabrica.
                  Cel mai simplu exemplu este ambreiajul, cel de fabrica, exp[loatat corespunzator, te tine cca 150.000 -200.000 < trafic de bucuresti> , si ia unul de origine si o vei constata ca mai mult de 100.000 < aici sunt eu indulgent> nu te tine.

                  Intre timp mi-a venit cheful de scris.
                  Ai idee de ce 2 masini ale aceluiasi producator, una facuta in germania si una facuta in turcia nu-s la fel de fiabile?
                  Raspuns :
                  Pentru ca piesele care se monteaza pe ele sunt de mai multe categorii, si anume:
                  -piese de prim montaj- se pun in fabricile din germania pe masina respectiva, MASINA CARE DE OBICEI SE VA VINDE IN GERMNAIA SI IN TARILE IN CARE CURGE APA CALDA.
                  - piese categoria 2 < calitativ> - se pun pe masina in fabricile din alte tari< in cazul de fata turcia>
                  - piesele categ 3 - sunt peisele pe care fabricantul le schimba pe garantie
                  - piese categoria 4 - sunt piesele care se vand ca fiind de origine.
                  De aia o masina facuta in germania si vanduta acolo e mai fiabila decat cea facuta in turcia si vanduta in romania.
                  De aia un ambreiaj original te va tine mai mult decat unul original schimbat cand si-a dat cel original duhul
                  in functie de producator categoriile la piese sunt diferite, la unii sunt 4 la altii sunt 3 la altii sunt 5, in sensul ca cele de categoria a 2-a ei le utilizeaza la garantii si abia cele de categoria a 3-a le folosesc la uzinele din europa. Sper ca am fost destul de explicit.
                  Last edited by NerviiMei; 17 August 2011, 07:34. Reason: Automerged Doublepost
                  Fuarte Nervos !!!

                  Comment


                  • #24
                    Nu ci ptr. ca piesele facute de <Asim sau Isim > Iasi nu stiu sigur, nu sunt bune de nimic,toate piesele.
                    Mecanicului iar fi fost mult mai usor sa monteze o pompa cu totul decat sa se complice cu motorasul ,pe care nu l-am luat de la el, si ar mai fi luat un ban in plus la doua saptamani cand veneam iarasi sa schimb pompa.Asta este....am prins Monstrul!

                    Comment


                    • #25
                      cand auziti de ASAM (iasi),va rog eu sa fugiti in treapta a 5-a !
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #26
                        Sub capacul negru care acopera compartimentul releelor si a calculatorului de injectie (din jurul bateriei) este o siguranta de 25 A. Avand aceeasi problema, am schimbat siguranta (care era arsa) si pompa de benzina a functionat normal si deasemenea motorul a pornit la sfert de tura.

                        Comment


                        • #27
                          --------------------------------------------------------------------------------
                          trebiue verificat daca vine current la mufa de la pompa,caci altfel sunt probleme cu mufa electrica situata pe pragul stang in dreptul stalpului stg,jos aceasta mufa prinde oarece umezeala si imediat se taie curentul ce alimenteaza pompa sau alteori alimenteaza pompa si dupa ce iei cheia din contact.In acest caz scoti cat mai repede posibil borna de la acumulator.Se remediaza problema si dupa aceia sanatate ,se gaseste si numai motoras in cazul ca cel de pe pompa s-a dus. Drumuri libere

                          Comment


                          • #28
                            probleme cu pompa de benzina

                            vedeti ca pe pragul stang in dreptul stlpului sub mocheta exista o mufa a instalatiei electrice care oxideaza si apar astfel de probleme ba mai mult puteti sa luati foc la masina.se executa lipituri fir cu fir ,se foloseste tub termocontractabil,fludor se scoate un fir dintr-o mufa si acelasi fir de la aceiasi pozitiesi se lipesc.mult suces.

                            vedeti ca pe pragul stang in dreptul stlpului sub mocheta exista o mufa a instalatiei electrice care oxideaza si apar astfel de probleme ba mai mult puteti sa luati foc la masina.se executa lipituri fir cu fir ,se foloseste tub termocontractabil,fludor se scoate un fir dintr-o mufa si acelasi fir de la aceiasi pozitiesi se lipesc.mult suces.
                            Last edited by tomitzareli; 10 April 2012, 19:25. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #29
                              de o vreme tot am problema cu pompa de benzina (LOGAN laureate 1.4 MPI + GPL - an 2005). Am schimbat o gramade de motorase , cel mai mult m-a tinut 3 luni...cel mai putin 2 ore. Intr-un an cred ca am schimbat 10 motorase.
                              Nu stiu ce sa mai fac, am luat aproape toate marcile posibile (mai putin original ), am spalat si rezervorul masinii; in continuare mi se arde motorasul de la pompa de benzina.

                              E posibil sa fie si altceva electric de se tot arde pompa ?
                              Electricianul a spus ca masina nu are nicio problema atata vreme pompa se alimenteaza .

                              Comment


                              • #30
                                la mne face figuri...cand merge struna...cand nu porneste deloc...iar atunci cand nu porneste ridic bancheta ii dau 2 pumni in tabla de langa gaura cu pompa si o ia...cel putin pana acum........nu inteleg dc cateodata merge dara probleme si cateodata nu o ia

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google