Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

    Vazand cat de popular e topicul cu bateria am zis sa incepem si unul cu durata de viata a ambreiajului (mai bine zis kilometrii parcursi). Mie unul mi se pare destul de util.
    Stiu ca depinde de multi factori dar ar fi bine de stiut concret, cateva date.
    Eventual sa zica doar cei care l-au schimbat, concret, la x km si eventual cei care nu au schimbat dar sunt trecuti de 100.000 km cu el.
    Propun sa dati date de motorizare (daca nu cumva scrie la username) si daca cumva masina e taxi, scoala sau "de familie".
    Am citit cate ceva despre ambreiaj pe forum dar nu am gasit un astfel de topic.
    Eu nu am schimbat inca, stiu doar de un logan care culmea a fost pe scoala si cu toate astea a fost schimbat pe la 120.000 km ceea ce mi se pare foarte onorabil, atata doar ca a fost la instructor particular cu masina lui personala si era foarte atent si se implica foarte mult in asta.
    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

  • #2
    masina unui coleg, mcv 1,6 250.000 km si e cam pe duca
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • #3
      Instructorul meu avea 243000 km si nu il schimbase inca si nici nu dadea semne de oboseala. Precizez ca era grijuliu cu masina. 1.4 gpl

      Comment


      • #4
        1.4 mpi ,170000 km, in afara de zgomotul specific se prezinta bine.

        Comment


        • #5
          depinde de utilizator.eu stiu unul de pe forum care in 120 mii a schimbat doua bucati ambreiaj si al doilea e pe duca.daca ati vedea cum merge cu masina..stiu si un mos care afacut 30 mii cu loganul si patineaza deja.am vazut si care aveau peste 100 mii km fara nici un fel de buba la ambreiaj.e stric legata de "pesa" aia numita sofer.in cazuri exceptionale mai depinde si de cati saci de ciment a dus masina
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #6
            Media la un ambreaj de 1.4 in regim de taxi este cam de 180.000km,iar la 1.6-250.000km.Exceptii o sa existe tot timpul,in functie de modul de exploatare.Am vazut ambreaj de 1.4 schimbat la 280.000(in regim de taxi) si ambreaj de 1.6 morcovit inainte de 50.000Km.
            Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

            Comment


            • #7
              Eu am schimbat ambreajul la 70 000( daca sunt reali).Masina a fost condusa de o femeie.

              Comment


              • #8
                as vrea sa atrag atentia asupra unui lucru.
                cursa de la ambreiaj la logan(cele pe cablu) din fabrica e cam mare si ambreiajul prinde sus.

                asta inseamna ca se arcuieste mai mult placa de presiune si o poti distruge mai usor.

                se poate miscora cursa la ambreiaj..adica ambreiajul sa tina mai jos..si vor avea viata mai lunga.

                Comment


                • #9
                  da, dar intra mai greu in marsarier sau agata cateodata in ture mari, la schimbarile rapide.
                  ontopic, eu am 40000km si cred ca la 60-70000 il dau schimb, nu-l vad in stare sa mai tina inca o data pe-atat. vorbesc de mine, nu de marea majoritate a cunoscutilor, care il au de 100000+ km si inca n-a obosit.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    1.5 dci la mine 52.000 km si se prezinta perfect desi plecarea din rampa o fac intotdeauna fara frana de mana iar asteptarea in coloana in rampa o fac doar din ambreiaj. Loganurile de la munca unu de 1.4 mpi, 3 de 1.5 dci 65, 6 MCV dci de 70 si 2 VAN 1.5 dci 85 nu au schimbat ambreiajul niciodata si au trecut toate de 150.000km.
                    offtopic - la servici am un director care la skoda octavia a reusit sa schimbe ambreiajul de 4 ori in 130.000 km (prima data la 8.000 si ultima data la 120.000 de s-au ingrozit cei de la service)
                    In concluzie totul e din "piesa" dintre volan si pedale
                    sigpic
                    Ambition 1.5 dc

                    Comment


                    • #11
                      55000 pe 1.6 16V am eu dar cred ca undeva pana la 100000 o sa trebuiasca schimbat. Depinde si cum e utilizat

                      Comment


                      • #12
                        101000km , e încă cel original , pe la 60.000 dădea semne de oboseală adică trepida foarte rău după ce se incingea , dar acum şi a revenit. Mai duce încă 50.000 sigur

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          eu am 180.000km(in regim de taxi) si nu am schimbat ambreiajul ...
                          Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                          Comment


                          • #14
                            1.4 mp3' 112000 km mere brici + cloncanitul specific
                            Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                            Comment


                            • #15
                              eu l-am schimbat la 202.000 dar din cauza zgomotului de la rulment care imi facea pe creier. Discul si placa mai mergeau vreo 50000:P

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google