Probleme Ambreiaj 1.5 Dci 85cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Ambreiaj 1.5 Dci 85cp

    sunt nou pe acest forum,am un dci de 85cp cu 95000km. masina merge perfect si sunt foarte multumit de ea,exceptie ambreajul care tine foarte sus. uneori dupa ce stationeaza 4 5 zile cand o pornesc cu ambreajul calcat si ea fiind in treapta 1 tinde sa plece cu mine in fata. am facut 5 6 curse de italia cu remorca dupa mine,la ultima cursa a inceput sa smunceasca la plecare dupa loc,asta numai in treapta 1,dupa treapta 1 totul este normal.am ajuns acasa,am decuplat remorca si a inceput sa functioneze normal,dar ambreajul tine tot sus. uneori dupa ce merg mult prin oras am iarasi trepidatie la plecarea dupa loc. mentionez ca la rece merge perfect. mi se mai intampla umeori cand schimb de la trapta 1 la treapta2 sa nu iasa din viteza si sunt nevoit sa-i mai fac o pedala.va rog ajutatima cu sfaturi. multumesc

  • #2
    In primul rand mergi la service sa dea scutul jos si sa vada daca aia pierdut lichid de frana pe la cilindru receptor ( rulment presiune ).

    La tine ambreiajul este hidraulic. Asta se vede daca ai urme de lichid intre motor si cutie.

    Oricum recomandat de fabricanr este sa schimbi discul de ambreiaj, placa de presiune si acest cilindru receptor.

    Ca nu iti mai iese uneori din treapta 1 asta e o problema mai delicata. In cutia de viteze exista niste sigurante pe acolo pe la sincroane care in timp se mai uzeaza si trebuiesc inlocuite.

    Problema este urmatoarea: trebuie data cutia jos si desfacuta la banc pentru inlocuirea lor.

    Sfatul meu este ca atunci cand schimbi ambreiajul sa inlocuiesti si acele sigurante pentru ca tot o sa platesti manopera pentru dem/rem cutie si e pacat sa mai platesti alta data aceeasi manopera.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #3
      am intrebat la mai multe servisuri si mi s-a spus ca este exclus sa fie vorba de cilindru pentru ca daca nu ar face presiune trpidatia ar avea-o in toate treptele de viteza ,nu doar in trapta 1. in plus lichidul din vas este complet,nu a pierdut nici o picatura.

      Comment


      • #4
        Este o uzura excesiva a discului de ambreiaj. Inlocuie discul de ambreiaj, sau de ce nu tot kitul si o sa se rezolve problema. Modelele mai pricopsite au placi de presiune cu reglaj automat in functie de uzure discului de ambreiaj (touareg, Passat, Audi)

        Comment


        • #5
          Orice ambreiaj hidraulic are autoregraj asa cum este Loganul DCI
          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

          Comment


          • #6
            la 95000 de km discul are uzura?am un amic care are 400.000km cu loganul si nu ia schimbat discul inseamna ca loganul meu e serie limitata.

            daca schimb kitul o sa tina ambreiajul mai jos?
            Last edited by cta; 21 October 2011, 01:31. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Eu iti zic sa nu schimbi nimic,e prea devreme sa iti pice ambreajul. Mie de vreo 30.000km a inceput sa trepideze putin la pornirea de pe loc iar mecanicul a spus ca e un rulment ci ceva arcuri la disc sau placa de presiune (nu mai stiu exact)care au uzura si sa nu le schimb puna nu patineaza,dar acel moment cred ca se apropie,acum cateva zile mi-a patinat putin. La 95.000 km poti sta linistit,eu zic ca nu ar trebui sa fie schimbate,chiar si cu remorca ai mers mult pe autostrada si nu ai ce uzura sa bagi la ambreaj.

              Comment


              • #8
                da dar problema lui e ca circula si cu remorca si poate ca asta afecteaza putin ambreajul,si la mine prinde cam la mijloc poate o ideie mai sus si eu fac italia fara remorca si am deja 91.000 km fara problema,sper sa nu am nici eu probleme,bafta la rezolvarea problemei.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by B-53-SDP View Post
                  Orice ambreiaj hidraulic are autoregraj asa cum este Loganul DCI

                  Cum poti spune asemenea prostie. Sunt unii aici pe forum ce nu stiu despre ce e vorba si te cred. Loganul nu are placa de presiune cu auto reglaj, si nici vreun sistem de autoreglare in functie de uzura placii de presiune.

                  Citeste aici, ( http://www.zf.com/na/content/media/a...02_2007_de.pdf ) ca sa te documentezi si tu. Te rog ca pe viitor sa te documentezi bine inainte de a posta ceva.

                  Originally posted by lenard View Post
                  Eu iti zic sa nu schimbi nimic,e prea devreme sa iti pice ambreajul. Mie de vreo 30.000km a inceput sa trepideze putin la pornirea de pe loc iar mecanicul a spus ca e un rulment ci ceva arcuri la disc sau placa de presiune (nu mai stiu exact)care au uzura si sa nu le schimb puna nu patineaza,dar acel moment cred ca se apropie,acum cateva zile mi-a patinat putin. La 95.000 km poti sta linistit,eu zic ca nu ar trebui sa fie schimbate,chiar si cu remorca ai mers mult pe autostrada si nu ai ce uzura sa bagi la ambreaj.

                  Ambreiajul nu se schimba in functie de timp sau km parcursi. Oricine si fara sa plece de pe loc poate 'arde" un ambreiaj in cateva secunde. Viata unui ambreiaj depinde foarte mult de stilul de mers.

                  Originally posted by cta View Post
                  la 95000 de km discul are uzura?am un amic care are 400.000km cu loganul si nu ia schimbat discul inseamna ca loganul meu e serie limitata.

                  daca schimb kitul o sa tina ambreiajul mai jos?

                  Daca schimbi ambreiajul, pedala o sa "tina normal"
                  Last edited by adicata2003; 21 October 2011, 23:28. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Ok am inteles poate m-am exprimat eu gresit.

                    Te rog sa imi spui si mie cum regrezi tu o pedala de ambreiaj sa tina mai jos, mai la mijloc sau sus daca nu are cablu ?

                    Eu am vrut sa spun ca nu se poate regla ca la masinile care au cablu de ambreiaj.
                    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                    Comment


                    • #11
                      Te rog sa imi spui si mie cum regrezi tu o pedala de ambreiaj sa tina mai jos, mai la mijloc sau sus daca nu are cablu ?
                      Daca are surub/piulita de reglaj pe tija de atac a cilindrului emitor de la pedala se paote regla inaltimea pedalei de ambreiaj care este determinata de lungimea pistonasului de la instalatia hidraulica .
                      Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cta View Post
                        la 95000 de km discul are uzura?am un amic care are 400.000km cu loganul si nu ia schimbat discul inseamna ca loganul meu e serie limitata.

                        daca schimb kitul o sa tina ambreiajul mai jos?
                        Ma faci sa rad,adica ai 400.000 kmla bord sinu iai schimbat discul>??????

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by B-53-SDP View Post
                          Ok am inteles poate m-am exprimat eu gresit.

                          Te rog sa imi spui si mie cum regrezi tu o pedala de ambreiaj sa tina mai jos, mai la mijloc sau sus daca nu are cablu ?

                          Eu am vrut sa spun ca nu se poate regla ca la masinile care au cablu de ambreiaj.


                          La modelele cu ambreiajul hidraulic, nu se poate regla cursa pedalei.

                          Originally posted by adyta View Post
                          Daca are surub/piulita de reglaj pe tija de atac a cilindrului emitor de la pedala se paote regla inaltimea pedalei de ambreiaj care este determinata de lungimea pistonasului de la instalatia hidraulica .

                          Intre pedala si tija pistonului de la pompa hidraulica nu are niciun fel de reglaj. Este o simpla articulatie. Deci nu se poate regla cursa pedalei.
                          Last edited by adicata2003; 22 October 2011, 14:37. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            SAL.Uitate la tutoriale logan sa vezi tija de ambreiaj modificata.Asa se regleaza cursa.

                            http://http://www.tutorialelogan.ro/...breiaj_31.html

                            Poate merge.

                            http://http://www.tutorialelogan.ro/...breiaj_31.html Aici am poze cum am facut eu tija reglabila sa las pedala mai jos sprepodea.

                            Am pus poza sus.



                            Nu stiu sa urc pozele.
                            Last edited by petronel; 27 October 2011, 12:51. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              Cred ca am reusit.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google