Probleme La Relanti 1.5 Dci 85 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am avut si eu astfel de probleme...pana se incalzeste...dar n-are nimica (tester minutios facut), merge fff bine si au trecut de atunci minim 20.000 km

    Comment


    • #17
      Originally posted by daniel cta View Post
      am un logan 15 dci 85cp iar acum de cind ainceput frigulimi itrerupe la relanti si se mai aude si un tacanit m-am uitat la turometru si se vede cum se misca acul usor spre 1000 ce este de facut sau ce naiba are ca deja sunt speriat astept si eu un raspuns
      Fa un experiment: cand e rece nu porni ventilatorul si n-o sa mai oscileze. Tacanitul se aude de la un releu care controleaza incalzirea aditionala, acea rezistenta din calorifer. Consumul acelei rezistente e foarte mare, de acolo si variatiile de turatie.
      Fa asa cum am scris mai sus, apoi revino si spune-ne ce s-a intamplat.
      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

      Comment


      • #18
        Asa face cateodata si asta doar in sezonul rece, sper sa nu fie probleme, am 118.000Km si 3 ierni(in fiecare iarna mi-a facut asa).

        Comment


        • #19
          da...cum zice fane...ventilatorul e cauza...consumator f mare...am avut si eu problema asta...acum m am linistit bafta
          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

          Comment


          • #20
            Daca si atunci cand se incalzeste tot are fluctuatii turatia motorului este de la regulatorul de presiune.

            Comment


            • #21
              Acea rezistenta de la incalzire intradevar consuma si in consecinta calculatorul mareste turatia motorului ca alternatorul sa poata alimenta cu suficient curent.Insa atunci cand acea rezistenta e pornita turatia creste si ramane la un nivel constant puna cand decupleaza,fara fluactuatii la interval de cateva secunde. Fluctuatile astea se pot datora mai multor piese de pe masina care ori nu mai functioneaza corect ori deloc. La mine a fost un debitmetru de aer si se poate verifica cu testerul sau daca nu se poate scoate mufa din spatele capacului de la motor,daca motorul nu mai are fluctuatii aproape sigur e acel debitmetru.Dar cel mai sigur e testerul si acolo aflii tot ce trebuie.

              Comment


              • #22
                asa face si la mine cand pornesc ventilatorul,asa ca stati linistiti ca nu au nimik masinile.asa trebuie sa faca e ceva normal.

                Comment


                • #23
                  fluctuatii la relanti

                  Multumesc tuturor pentru sfaturi ,am fost la reprezentanta si in sfirsit au gasit defectiunea regulator de presiune combustibil, dupa ce am fost de 6 ori pentru aceiasi problema. Masina e in garantie si au schimbat regulatorul dupa ce mi-au tocat toti nervi masina facea asa de la 8000 km debia la 49000 km au gasit in sfirsit. Acum masina merge perfect.

                  Comment


                  • #24
                    s-a mai discutat despre aceasta problema pe forum http://www.loganclub.ro/forum/pompa_...une-t6211.html pentru cei ce nu au reusit sa gaseasca. in cazul in care in service nu vi se depisteaza problema (nu vor sau sunt prea ingramaditi sa foloseasca un laptop) va recomand sa schimbati service-ul respectiv sa sunati la vocea clientului daca mai aveti garantie. in cazul meu a functionat :P . tot regulatorul de presiune picase si la mine cu aceleasi simptome.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by meggeo82 View Post
                      curata-i partea de admisie
                      Originally posted by Think before you tune View Post
                      cosmindan

                      nu intelegi mai multe lucruri, nu numai chestia cu cauciucurile sau cu visele si mai si scrii aiurea. in fine...
                      totusi,
                      pe forum sunt persoane care nu au posibilitatile tale cu masinute evoluate.
                      cei care expun aici o fac din mai multe motive pe care n-are rost sa ti le spun ca n-o sa intelegi.
                      dar si cei care raspund o fac tot din niste motive pe care la fel, nu o sa le intelegi.
                      probabil ca la nivelul tau de evolutie nu ai trecut prin servce-uri,sau daca da , aunci nu pe banii tai, ca sa realizezi care este diferenta dintre un sfat bun de pe forum si un incompetent sau un jepcar din service.
                      sper sa intelegi asta:
                      cind intram pe forum cautam un sfat sa reparam masina mai ieftin si daca se poate chiar mai bine decit in service, sau sa ajutam cu un sfat, nu cu expresii de genul:"du-te in service!".
                      hai sa incercam pe viitor sa gindim ceva mai mult, si sa ne bagam doar daca avem macar un minim de bagaj de cunostinte despre motoare, daca nu-ti cer imposibilul!
                      cu drag!
                      Deci domnule meggeo82 sfatul de a schimba service-ul a fost bun.
                      Ai mai dat un sfat pe alt thred de trebuia sa se desfaca jumatate de motor la un DCI si sa se curete ''n'' senzori si de fapt au fost 2 bujii incandescente amarate.

                      Si eu am avut probleme cu pornirea la un DCI si am cautat in forum dar nimic inafara de'' probabil injectoarele'' nu prea am gasit, si am verificat singur siguranetele/ mufele etc si nimic, si tot la service a ajuns.

                      Masinutele de azi fie ele si Logan au ceva tehnologie si nu mai sunt ca vechea Dacie pe care o reparai in camp, si ii frecai platina de bordura cand se impusca.
                      La Logan daca se duce senzorul esti PA...nu mai porneste, si te duci acasa si cauti pe forum probeleme DCI si primesti un sfat de cuarat admisia si de verificat piesa X, si stai 2-3 zile in fata blocului , cand cu timpul pierdut te duci la service si gata.
                      Si cum spuneai mai sus legat de nivelul meu de evolutie...eu ma duc la service cunoscut de mine si recomandat de altii , fie ei si colegi de forum.
                      Si daca tot sunt off topic - masinuta asta mai evoluata a costat cat Loganul tau.
                      real power..... diesel power by

                      Comment


                      • #26
                        1-multumesc pentru atentie!
                        2-1,5dci nu inseamna ca am Logan.think before you tune!
                        3-aici e un thread cu probleme la relanti, nu cu probleme personale.
                        4-daca mai ai ceva pe suflet varsa-le pe pm.
                        5-daca te deranjeaza ca poate stiu ceva mai multe decit tine la capitolul 1,5dci, atunci imi cer scuze, dar...asta e.

                        Comment


                        • #27
                          inseamna ca ai tractor cu sigla DCi
                          real power..... diesel power by

                          Comment


                          • #28
                            aceiasi problema alta descriere

                            Masina merge absolut perfect, pornire, consum demaraj, 115,000 asta e a 3 a iarna. Problema apare doar iarna si toamna tarziu, cind e rece afara, cind motorul este cald, la relanti, neregulat, parca s-ar poticni, scade turatia, apoi creste spre 1000 pt. o secunda. Poate sa nu faca deloc la un stop de 80 de scunde poate sa faca si de 5 ori. Repet, doar iarna. Dusa la service autorizat de 2 ori, pusa pe calculator "n-are seefu nimic" plus un raspuns halucinant de parca as fi fost de gradinita: "Sefu, la relanti calculatorul isi face reglaje ca sa nu va deranjeze in timpul mersului" Au umor, nu ? In prima iarna nu se regla la relanti, vara nu ca e in concediu, doar iarna il apuca harnicia. Vreo sugestie ?

                            Comment


                            • #29
                              Ai probleme la supapa de dozaj de pe pompa de inalta presiune. Demonteaz-o desfa sita din capat, curat-o si sufl-o cu aer comprimat, apoi monteaz-o. Ai sanse 90% sa se rezolve problema. Daca nu, solutia este inlocuirea supapei de dozaj.

                              Comment


                              • #30
                                al meu cand vine frigul turatia creste deoarece fie este pornita caldura etc.. in rest nu am vazut sa aiba vreo problema masina are 31000 km...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google