Probleme Injectoare 1.5 DCI Plus Injector Blocat In Chiuloasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Asta e domnu" YLYE!!! Iar scula pe care ai descris-o seamana foarte bine cu cea care a fost folosita la scoaterea injectorului la masina mea!!!

    Comment


    • #17
      Am si eu aceeasi problema, nu pot scoate injectorul numarul 4, imi puteti spune cum il scot fara sa dau chiuloasa jos ?
      eu am folosit doua spreiuri CARBURATOR CLEANNER produs de MAGIC.sunt galbene, scrisul e cu rosu, capacul e albastru si au o teava rosie, foarte subtire de plastic prinsa cu scoci pe sprei.
      bagam usor pe linga inj, o lasam sa sfiriie, mai riciiam si cu un ac de seriga si cu una din cele doua lamele metalice de la stergatoarea de parbriz clasica, dupa care suflam cu compresorul si iar sprei, si iar riciiala, si iar compresor, pina se misca lejer.
      in final, dupa vre-o ora de chin si o investitie de 20ron, iesea injectorul, fara sa demontez chiuloasa.

      Comment


      • #18
        Voi cei care postati aici cu probleme la injectoare aveti motorul de 85 cai? Sa inteleg ca sunt si din astea cu probleme?

        Comment


        • #19
          majoritatea au 70 sau chiar benzina...
          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

          Comment


          • #20
            Am Vazut postat la motorizarea de 85, pe care o detin. Eu singura problema la motor pana acuma(se repeta in fiecare iarna) cand e frig sub -10 grade la relanti parca intrerupe, cateodata chiar se opreste motorul(am patit de 2 ori). Pornesc din nou si gata, cei de la service nu au gasit de unde e problema, culmea cand merg la ei nu intrerupe de loc(probabil in interiorul serviceului e cald si nu mai apare problema). In rest porneste brici la frig(am avut zile repetate sub -20 chiar si -25) la sfert de cheie doar ca motorul e cam zgomotos, trage ca atunci cand era noua parca chiar mai bine, nu mai consuma ulei (in primele 30000Km a trebuit sa completez de la un schimb la altul),acuma scade 2 romburi din alea pe joja de la un schimb la altul. Per total destul de multumit, sper sa nu ma dezamageasca, si sa ma mai tina macar atata(acuma am 124000Km)

            Comment


            • #21
              si eu am de 85 de cai diesel si nici un fel de problema,la 97.000km am schimbat doar doua buji,si la 70,000 si ceva ambi capeti de bara si atat pana acuma,in rest talpa si motorina din poma.

              Comment


              • #22
                Problema

                Salut
                Nu stiu daca postez chiar unde trebuie..
                Sa va povestesc problema mea, si va rog daca aveti idee, sa imi dati un raspuns cat mai apropiat de realitate.. am un logan 1.5 dci din 2007 82500km care prezinta urmatoarele simptome:
                - acum cateva zile nu a pornit la prima cheie ci abia la a doua( lucru care nu mi s-a mai intamplat pana acum).
                - ieri a refuzat sa mai porneasca sub orice forma, am incercat sa o pornesc dar cred ca am reusit sa omor bateria, deoarece mi s-a resetat ceasul din bord si s-a auzit un zgomot destul de ciudat venind dinspre bord.
                - am reusit intrun final sa o pornesc impins de niste baieti, dar am observat ca motorul mergea intrerupt.
                - se aprinde becul de la apa dar nu sta aprins decat maxim 30 de secunde.
                - acum am incercat din nou sa o pornesc, fara succes evident; am ridicat capota si am observat ca para aceea din cauciuc nu avea motorina in ea.

                Mentionez ca motorina am bagat numai de la Petrom si consumabilele au fost schimbate la timpul potrivit.
                Multumesc

                Comment


                • #23
                  daca impinsa a pornit usor se pare ca ai probleme cu injectoarele. totusi pe tester te vei convinge mai bine de defectiune.
                  Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                  Comment


                  • #24
                    Masina nu a pornit foarte usor impinsa.
                    Acum o ora am reusit sa o pornesc si cu spray si cu cabluri. Am mers vreo 20 de km in afara localitati, am depasit si 100 kmph si nu mi s-a mai aprins apa in bord.
                    Ma duc sa vad daca mai porneste

                    Comment


                    • #25
                      Din ce spui cu siguranta este vorba de unul sau mai multe injectoare care dau pre amult pe retur. Mergi si fa o diagnoza plus un test de retur lainjectoare si iti dai seama imediat care este cel cu probleme.

                      Comment


                      • #26
                        Daca se aprinde martorul la temperatura apa si se stinge dupa 30sec dupa cum zici tu, cu siguranta ai probleme la cel putin unul din injectoare, am patit si eu asa, ady24 are dreptate...fa un test de retur la injectoare... la mine se mai aprindea uneori acel martor la urcarea in rampa cand o turam mai tare(cand aveam probleme cu unul din injectoare, nr2)...
                        Last edited by radutu; 25 February 2012, 17:37.

                        Comment


                        • #27
                          cel mai bine o pui pe test si vezi ce problema ai,sper sa fie ceva minor,bafta.

                          Comment


                          • #28
                            Aceesi problema am avut-o si eu. La diagnoza s-a gasit o eroare de genul " presiune scazuta in rampa injectoarelor" si s-a remediat prin inlocuirea filtrului de motorina.

                            Comment


                            • #29
                              filtru de motorina, bujii..p-aici trebuie sa fie problema...nu speriati omul imediat cu injectoarele..poate a prins motorina cu apa

                              Comment


                              • #30
                                Pai bun, si apa nu dauneaza la supapele de retur din injectoare ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google