Probleme Injectoare 1.5 DCI Plus Injector Blocat In Chiuloasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    daca e prea multa apa ti-o opreste filtrul, blocheaza...teoretic, sa u ajunga in injectoare...doar nu curge dunarea pe acolo...hai totusi sa vedem ce zice omul dupa diagnoza si schimbat filtre

    Comment


    • #32
      acelasi lucru l-am patit si eu ... am schimbat de 3 ori para...ultima fiind cu supapa uni-sens ...si-a revenit a mers ce a mers... si surpriza.... in dupa amiaza asta masina refuza sa porneasca ... :| nici cu spray nu mai porneste ...da sa porneasca cat are spary ...si dupa, e gata ....


      si din propia experienta .... NU MAI IMPINGETI DIESEL-UL !!! e doar un sfat... fiecare face ce vrea
      sigpic
      "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
      Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

      Comment


      • #33
        Demultiplicarea inversa(cuplu transmis de la roti catre motor) e de fapt multiplicare ceea ce duce la sarire de la punct dar...nu e neaparat sa se intample...eu unul sincer m-as risca in anumite conditii. E cam aceeasi chestie cand din tr.5 la 3200n/min. schimbi a 3-a ca sa faci o depasire in conditii de siguranta...
        Last edited by Cromatic; 28 February 2012, 23:28.

        Comment


        • #34
          Eu iti garantez ca nu e pentru ca am impins masina , am ajuns sa schimb ax came , supape , kit distributie , role intinzatoare , fulie ax came si credema ca folosesc mult frana de motor , si am 140 000 !!! Dar dupa cum am spus ... era doar un sfat... fiecare face ce vrea
          sigpic
          "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
          Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

          Comment


          • #35
            Salut, imi cer scuze ca nu am mai postat, dar nu am nonstop acces la internet.
            Va multumesc foarte mult pentru mesaje si sfaturi.
            Sa va spun cum am rezolvat problema... am ridicat capota si am avut inspiratia de a ma uita pe conducta de tur..am observat ca exista bule de aer pe aceasta conducta. am verificat para aia din cauciuc care bineinteles ca nu avea nici pic de motorina in ea, si era fisurata si franjurata. Am schimbat obicetul cu pricina si de atunci nu am mai avut problema cu pornitul etc etc..

            PS.. Si cum niciodata o problema nu vine singura... acum 2 zile am facut plinul de motorina..si cand zic plin, ma refer la dinala fortat. Termina domnul de acolo de bagat motorina si aud un jet.. curgea motorina ca in codru..cred ca au curs vreo 3 litri pe loc si dupa aceea pret de inca 50 km a mai picurat..

            Comment


            • #36
              Originally posted by Mitza26 View Post
              Eu iti garantez ca nu e pentru ca am impins masina , am ajuns sa schimb ax came , supape , kit distributie , role intinzatoare , fulie ax came si credema ca folosesc mult frana de motor , si am 140 000 !!! Dar dupa cum am spus ... era doar un sfat... fiecare face ce vrea

              Eu nu sunt cu totul deacord cu tine,eu am tras multe masini sa porneasca si la nici una nu a sarit cureaua,nu spun ca e un lucru sanatos dar in ultima instanta eu zic ca se poate trage numai soferul masinii trase sa lase usor ambreajul si sa nu o bruscheze,cu a doua sau a treia chiar.O data am fost si eu pus in aceasi situatie si nu s-a intamplat nimic.

              Comment


              • #37
                Salut!
                La orice masina cu motor diesel, in Romania e foarte posibil sa ai probleme cu injectoarele daca sunt incalcate anumite reguli(uneori din vina prop masinii alteori pentru simplu fapt ca traiesti in Romania):
                1.Motorina din Romania este foarte proasta.O mica impuritate, in cel mai scurt timp, va dauna motorului masinii.Este o solutie care se pare ca in ultimii ani este tot mai adoptata de posesorii masinilor cu motoare diesel.Este vorba despre o sita foarte fina menita sa retina APA sau alte substante care NU ar trebui sa exista intr-un combustibil.
                Comform unor studii stiintifice 1 ml apa per 5 litri motorina, alimentat in mod regulat, va aduce in mai putin de 1 an defectiuni majore asupra motorului(injectoare, turbina etc)
                Multi au ca argument suprem ca o anumita companie de distribuire a combustibilului furnizeaza un combustibil mai bun...Eu nu am incredere in nicio companie.Prefer sa fac eu ceva in acest sens, nu sa astept sa faca altii pentru mine, mai ales ca de ff multe ori, mi-am luat teapa crezand ca cineva vrea sa-mi fie bine mie.GRESIT!Este o iluzie!Nu stiu daca v-ati dat seama, dar traim in ROMANIAA.ROMANIAA!Cine a fost catusi de putin pe-afara si-a dat seama ca, desi au si ei ipocriziile si probleme lor, noi suntem macar cu un 50 de ani in urma.Combustibilul nu e combustibil, sosele nu avem sau daca avem sunt pline de gauri desi platim taxe si impozite etc.
                2.Modul de utilizare complet eronat al unui motor diesel va duce la distrugerea lui.
                Ce sa vezi, motoarele diesel sunt motoare care functioneaza cu ajutorul unei TURBINE.Aceasta TURBINA are un anumit regim de functionare in turatii.Nerespectarea acestui regim de functionare va duce, in mod logic si absolut corect, la distrugerea turbinei si a injectoarelor.
                Principial, turbina unui motor diesel incepe sa functioneze undeva in jurul a 2000 rpm.Functionarea in mod repetat a unui motor diesel, deci cu turbina, sub acest regim de turatii , ghice ce?, va duce la nefunctionarea turbinei si primul semn manifestat este CADEREA INJECTOARELOR!
                Deci dragi soferi, pentru binele vostru, va rog sa utilizati CORECT motorul diesel de pe masinile dvs! Turbina va roaga sa o folositi!Se plictiseste de moarte cand trebuie sa stea nemiscata o lunga perioada de timp!
                3.Nu lasati masina pe ultima linie de combustibil.Incercati sa folositi cat se poate de rar rezerva de combustibil a masinii.Ultima cantitate este de foarte multe ori cea care contine cele mai multe impuritati deci...NASOL!
                Ma rog, ar mai fi cateva idei de expus privind mentalitatea romanului care-si cumpara masina diesel "pt ca si anume consuma putin" el neanalizand in niciun fel anumite riscuri, anumite cheltuieli, anumite reguli de functionare, de ce si cum un motor diesel?! etc etc...in fine.(m-am referit in alte topic-uri, mai detaliat, la aceste concepte ce guverneaza mintea plina de intelepciune a romanului)
                Eu am foarte multi prieteni, care au inteles intr-un mod foarte corect ce presupune acest motor diesel, ce vrea el de la tine si de aceea toate afirmatiile sunt fondate.De la diesel de pe logan si renault, pana la diesel de pe vw-audi, NICIUNUL nu a avut probleme de asemenea natura.
                Numai bine!

                Comment


                • #38
                  Salut ! O recomandare pentru un service mai ieftin sau chiar un mecanic care lucreaza si acasa ? Problema ... injectorul 4 a iesit doar jumate ... am batut cu extractorul 3 zile si nimik ...deci chiuloasa jos ...
                  :popa:

                  Comment


                  • #39
                    Am rezolvat-o ... fara chiuloasa jos, cu o freza niste tarozi si in sfarsit a iesit. Acum ramane pompa ... ceva preturi sub 600 ron sa mi-o repare oi gasi ? . (caut forum)
                    :popa:

                    Comment


                    • #40
                      Da si la mine a iesit cu spirale de 16 3 bucati basca 2 tarozi plus 2 zile de munca

                      fara demontare chiuloasa suflat cu aer dat la automat fara injector montat
                      Last edited by dan_mec30; 11 January 2013, 10:36.

                      Comment


                      • #41
                        Depinde de noroc, ca sa zic asa. Ai sanse sa iasa fara sa strici chiuloasa fiind din aluminiu risti foarte mut, insa cu atentie si , multa, multa rabdare ai sanse de reusita sa scoti afara bucata de injector ramasa acolo.

                        Comment


                        • #42
                          sanse de 50.sunt service-uri care numai cu asta se ocupa.daca tie frica mai bine nu incerci .cati nu au rupt injectoare in chiulasa?destui de multi si pe urma au incepurt sa umble cu chiulasa in brate de colo colo.
                          Last edited by margelatu; 17 January 2014, 18:27.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #43
                            la mine cand au incercat in service sa scoata injectorul 4 s-a rupt si fara sa fie data chiulasa jos a fost scos in 2 ore dar n-am intrebat cum... Am inteles ca undeva la 15-20 de masini se intampla asta, acum ma gandesc sa obturez cumva sa nu mai curga apa de pe capota prin gaura duzei spalare parbriz spre injector

                            Comment


                            • #44
                              Treaba e destul de simpla, se poate rezolva prin scoaterea acelei supape sau cum io zice, pus putin silicon pe langa din acela transparent (care rezista la apa) si se baga inapoi fortat. Daca se usuca garantat nu mai ai probleme.

                              Comment


                              • #45
                                un o-ring pe injector in partea de sus cu chiuloasa n-ar fi mai bun?

                                pe linga faptul ca trebuie saiba noua, gaura unde intra injectorul facuta oglinda, injectorul curat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google