Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Din Iulie anu trecut pana acum a murit de 3 ori. In general se ridica la valoare normala. Atunci cand s-a oprit facusem un drum pe niste dealuri la distanta de iasi. La mers prin oras se ridica inapoi. Ideea e ca las motor-ul oprit 10 min, dupa care la prima cheie cade. La a 2 incepe sa nu mai faca. Daca las din nou 5-10 minute cade iar.

    Comment


    • #32
      e din cauza ca se raceste un pic masina si vede alta temperatura la apa si din cauza ca harta de injectie o fi facuta cu picioarele , are niste valori de relanti aiurea pentru temperatura respectiva.Eu la clio aveam in harta de injectie configurat pentru temperaturi peste 0 grade un relanti de 1152 rpm , iar pentru temperaturi de sub 0-10-20 grade relanti de 850 rpm si toata iarna la prima pornire murea motorul,doar la temperaturi sub -5 grade.Am modificat in harta valorile respective si am pus o valoare de 1216 rpm pentru pornire sub 0 grade si toata iarna asta n-am avut nicio treaba,asa era configurata geniile de la renault.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Luk View Post
        Din Iulie anu trecut pana acum a murit de 3 ori. In general se ridica la valoare normala. Atunci cand s-a oprit facusem un drum pe niste dealuri la distanta de iasi. La mers prin oras se ridica inapoi. Ideea e ca las motor-ul oprit 10 min, dupa care la prima cheie cade. La a 2 incepe sa nu mai faca. Daca las din nou 5-10 minute cade iar.
        Si nu te-ai dus la service, mai e in garantie? WTF...eu nici nu o mai luam din service pana nu o faceau.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Cristi_Xp View Post
          e din cauza ca se raceste un pic masina si vede alta temperatura la apa si din cauza ca harta de injectie o fi facuta cu picioarele , are niste valori de relanti aiurea pentru temperatura respectiva.Eu la clio aveam in harta de injectie configurat pentru temperaturi peste 0 grade un relanti de 1152 rpm , iar pentru temperaturi de sub 0-10-20 grade relanti de 850 rpm si toata iarna la prima pornire murea motorul,doar la temperaturi sub -5 grade.Am modificat in harta valorile respective si am pus o valoare de 1216 rpm pentru pornire sub 0 grade si toata iarna asta n-am avut nicio treaba,asa era configurata geniile de la renault.
          Pai cei din Iasi au tot reinitializeaza paramertrii de injectie. Saptamana asta m-au anuntat ca vor sa curete motorasu pas cu pas. Oricum au filmat ceea ce am filmat si eu de mult si e deja postat si au trimis la Pitesti. Desigur ca se intampla dupa ce am trimis email la vocea clientului cu tot cu link-uri de pe youtube.
          Last edited by Luk; 4 April 2012, 20:52.

          Comment


          • #35
            problema de reinitializare n-ar trebui sa fie , ca abia la cateva secunde dupa pornire ar trebui sa intre in corectii ,nu in momentul pornirii,iar adaptivii aia nu au de ce sa ii dea peste cap asa de la sine.1.6 16v cu euro 5 are clapeta electronica,sa ma anunti si pe mine cand o sa ii gaseasca motorasul pas cu pas
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #36
              Originally posted by Cristi_Xp View Post
              problema de reinitializare n-ar trebui sa fie , ca abia la cateva secunde dupa pornire ar trebui sa intre in corectii ,nu in momentul pornirii,iar adaptivii aia nu au de ce sa ii dea peste cap asa de la sine.1.6 16v cu euro 5 are clapeta electronica,sa ma anunti si pe mine cand o sa ii gaseasca motorasul pas cu pas
              Niste neseriosi, au curatat clapeta si acum m-am intors de unde am inceput. Fluctuatii la relanti si un led aprins in bord. Desi Caremil nu uita sa treaca ca totu este in regula. (http://www.youtube.com/watch?v=Pj2Xkiriu1k) (http://www.youtube.com/watch?v=BeY_fTw8Fw8)
              Attached Files

              Comment


              • #37
                fluctuatia aia nu cred ca e ceva foarte trist,cat despre bec , poate au pus contactul cu clapeta scoasa... cine stie
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #38
                  Nu Cristi, becu s-a aprins in mers, de fapt la semafor.
                  Last edited by Cristi_Xp; 5 April 2012, 20:49.

                  Comment


                  • #39
                    atunci ori ai celebra problema cu unul din senzori si trebuie resoftata masina,din cate am inteles au resoftat o gramada,ori dorel a n-a strans vreo mufa cum trebuie.Becul ala inseamna orice eroare pe partea de injectie a masinii de natura electronica,incoerenta trackuri pedala acceleratie cu clapeta acceleratie,map sensor defect,senzor detonatii defect,clapeta defecta,pedala defecta etc.Mergi inapoi sa citeasca codul de oroare.
                    oricum cresterea aia mica de relanti nu mi se pare cine stie si nici defect nu cred ca ar fi,cresterea aia o poti avea si cand apesi pedala de frana,cand misti un pic de volan etc...
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #40
                      Cresterea de relanti e exact la relanti, fara sa apsa pedala sau ceva. Insa mai scriu o data la vocea clientului, iar maine ma duc inapoi la ei sa vada ce e.

                      nu mai cita postul anterior

                      Comment


                      • #41
                        asa am pati si eu tot la semafor mi sa aprins si mie martorul ala,si am fost la servis si mi-a bagat softul al nou plus doua buji arse.

                        Comment


                        • #42
                          tu ai diesel,e alta poveste.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #43
                            Mie mi s-a aprins martorul ala, de bujii incandescente, conform manualului, desi nu am diesel, a doua zi dupa ce am cumparat-o. Ceasurile sunt standard atat pe diesel cat si pe benzina si s-a aprins aiurea. M-am dus la service si in jumatate de ora eram gata de plecare. Au resoftat computerul.

                            Legat de fluctuatia la relanti aia nu e problema. Orice miscare a volanului, dai drumul la AC, caldura, atingi frana turatia fluctueaza foarte putin. Eu nu vad o problema in asta. De fapt nici nu cred ca e o problema.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Sir Andrew View Post
                              Mie mi s-a aprins martorul ala, de bujii incandescente, conform manualului, desi nu am diesel, a doua zi dupa ce am cumparat-o. Ceasurile sunt standard atat pe diesel cat si pe benzina si s-a aprins aiurea. M-am dus la service si in jumatate de ora eram gata de plecare. Au resoftat computerul.

                              Legat de fluctuatia la relanti aia nu e problema. Orice miscare a volanului, dai drumul la AC, caldura, atingi frana turatia fluctueaza foarte putin. Eu nu vad o problema in asta. De fapt nici nu cred ca e o problema.
                              Gresit, fluctuatia e fara sa ating nimic. Doar frana de mana trasa.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Sir Andrew View Post
                                Mie mi s-a aprins martorul ala, de bujii incandescente, conform manualului, desi nu am diesel, a doua zi dupa ce am cumparat-o. Ceasurile sunt standard atat pe diesel cat si pe benzina si s-a aprins aiurea. M-am dus la service si in jumatate de ora eram gata de plecare. Au resoftat computerul.

                                Legat de fluctuatia la relanti aia nu e problema. Orice miscare a volanului, dai drumul la AC, caldura, atingi frana turatia fluctueaza foarte putin. Eu nu vad o problema in asta. De fapt nici nu cred ca e o problema.
                                din cauza ca 16vul euro 5 are clapeta electronica,iar defectiunile la injectie din punct de vedere electronic se semnaleaza prin martorul respectiv , nu prin check engine cum se facea la loganele mai vechi si clapeta mecanica,insa nu are nicio treaba motivele pentru care becul respectiv se aprinde la diesel cu motivele pentru care se aprinde la benzinar, cum ar fi la diesel...bujiile incandescente
                                Becul ala se aprindea din cauza unui senzor de detonatie sau de presiune, nu mai tin minte , la euro 5 1.6 16v si s-a rezolvat printr-o resoftare facuta de reprezentanta,era un defect de fabricatie din soft.Acu daca nu l-ai resoftat niciodata pentru update,e posibil sa fie problema respectiva,daca a fost resoftat e posibil sa fi aparut alta.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google