Probleme La Relanti 1.5 Dci 85 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    turatia iti creste la inceput pentru ca motorul e rece iar cand se incalzeste nu iti scade la normal turatia.mie asa imi face cand e rece imi sta cam la 900 apio imi scade la 600.e ceva normal.

    Comment


    • #32
      BC03ETH:

      Buna seara

      Multumesc mult de sfat. Am facut operatiunea acum 1 saptamina si nu mai face figura cu inecatul la relanti. A mai avut asa o mica tremurare , doua in turatii dar incomparabil cu "sforaiturile" dinainte. Inca o data, multumesc si ramin dator. Cu stima, Gabriel Gheorghe

      Citat:
      Original a fost postat de adicata2003
      Citat:
      Original a fost postat de BC03ETH
      Ai probleme la supapa de dozaj de pe pompa de inalta presiune. Demonteaz-o desfa sita din capat, curat-o si sufl-o cu aer comprimat, apoi monteaz-o. Ai sanse 90% sa se rezolve problema. Daca nu, solutia este inlocuirea supapei de dozaj.

      daca, da, multumesc, o sa incerc.
      Cu stima
      Gabriel Gheorghe


      Si inca o chestie. Sa nu dai cu aer comprimat direct pe sita aia, ca o poti deteriora.
      Spor la treaba.
      Anunta-ma si pe mine daca rezolvi ceva.









      Daca va loviti de o asemenea problema procedati ca
      BC03ETH. A facut cum i-am zis si a rezolvat problema.
      Last edited by adicata2003; 3 December 2011, 01:49.

      Comment


      • #33
        Ziua buna! Am si eu o problema asemanatoare, la relanti si la turatii de pana in 2000 de ture masina intrerupe, se simte parca nu ii vine motorina, in rest merge bine, porneste..
        In urma cu 1 saptamana am facut revizia la 70000 km, am schimbat filtrul de motorina si se vedeau bule de aer pe furtune. acum nu se vede nimic si merge intrerupt. Idei..sugestii?

        Comment


        • #34
          Ai doua variante: ori din cauza mersului subturat egr'ul nu functioneaza in parametrii sau imv'ul (regulatorul de presiune) face ceva figuri.

          Comment


          • #35
            si? sfatuieste-ma ceva? ce sa zic la service? ca , aici daca nu le zici tu ce s afaca, astai desfac toata maisna si zicca nu are nimic...

            Comment


            • #36
              Singura chestiune plauzibila pe care o vad la ora actuala este sa o pui pe tester si sa vezi cum funtioneaza cele mentionate mai sus.

              Comment


              • #37
                Salutari tuturor...
                Nu am mai fost de ceva vreme pe forum. Anul trecut masinuta mea a avut nevoie de o segmentare (consuma mult ulei), dar acum e bine. Din timpul iernii am observat ca zgomotul de relanti al motorului este puternic si turatia nu creste peste 600 rpm, chiar si dupa ce se incalzea. Acum ca a venit primavara si se mentine problema. Motorul merge continuu, neintrerupt, dar nici dupa ceva km parcursi turatia de relanti nu trece de 600 rpm. Pe langa zgomotul evident mai e si problema vibratiilor, care sunt evidente pentru o asa turatie. Stiu ca la Dacia veche, cu carburatie, reglam usor relantiu; la asta ce e de facut? Cam cat ar trebui sa fie turatia normala?

                Comment


                • #38
                  De unde sti ca turatia de mers in gol este de 600 rot/min?

                  Comment


                  • #39
                    la cati km ai segmentat motorul.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by adicata2003 View Post
                      De unde sti ca turatia de mers in gol este de 600 rot/min?
                      Atat arata turometru

                      Originally posted by cosmin83 View Post
                      la cati km ai segmentat motorul.
                      E poveste lunga cu masina...
                      Pe scurt: am luat-o SH si mai tarziu am aflat ca probabil nu s-a schimbat uleiul la timp si s-a accentuat uzura motorului. Cand am facut segmentarea avea cam 80k
                      Last edited by 6diablo; 6 April 2012, 08:44. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #41
                        Nu stiu cum sta la 600 la tine, cand consemnul de relanti este undeva spre 850 ro/min.
                        Poti face o poza, te rog?

                        Comment


                        • #42
                          Mi-e greu sa fac acum o poza, dar e simplu de explicat. La relanti acul este cam la 1/2 distantei dintre punctul 0 si 10 => aproximez 500-600 rpm. Principala problema era ca turatia de relanti genereaza un zgomot exagerat de tractor (mai pronuntat decat la alte loganuri diesel) si bineinteles vibratii evidente.

                          Cred ca am inteles ce vrei sa spui. Punctul 0 de la turometru = 500rpm? Atunci ramane problema cu zgomotul si vibratiile exagerate. M-au pacalit astia de la Dacia
                          Last edited by 6diablo; 6 April 2012, 21:41. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #43
                            Cam asta am vrut sa spun.


                            Prima linie din cadran nu e 0, ci este 500 rot/min
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              am patit sh eu asta iarna asa...knd era frig rau masina avea intentia sa se opreasca dar doar p anotimpul rece...am fost la cineva care lucreaza la Dacia Constanta sh mi-a zs k este regulatorul de relanti ... sh ala era... vreo 400 lei park am dat pe piesa de origine...(de curiozitate am fost si pe la dezmembrari. am gasit cateva dar sub 200 de lei nu le gaseam)

                              Comment


                              • #45
                                Si a meritat sa schimbi regulatorul de presiune?
                                Sau acum ca vine iarna tot asa o sa faca ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google