Caseta De Directie Mecanica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caseta De Directie Mecanica

    Intrucat am mare joc la cremaliera casetei de directie mecanica la loganul AMBIANCE pe care-l posed, vreau personal sa inlocuiesc aceasta caseta cu alta noua cumparata{tot mecanica). In acest sens v-as ruga sa ma ajutati cu citeva indrumari prvind aceasta operatiune. Mentionez ca in trecut am mai inlocuit o caseta la 1310 pe care am avut-o. In speranta ca imi ve-ti fi de ajutor, va multumesc anticipat!

  • #2
    La cati kilometrii s-a dus caseta? Nu de alta dar am vazut ca sunt prost facute si majoritatea au probleme cu aceste casete de directie si eu am un joc, o vibratie in volan dar sper sa fie de la capetii de bara si bielete! Oricum una noua am inteles ca e de la 1700 lei in sus!

    Comment


    • #3
      Nu cred ca ai sa gasesti vreun user care si-a schimbat caseta de directie in regie proprie, fie si numai pentru faptul ca aceasta operatiune nu se face atat de des.
      Sfatul meu e sa faci intr-un service asa ceva, dar daca vrei ceva inedit, pe propria raspundere o faci.
      Din ce am vazut, am furat mai bine zis, de la mecanicii de la firma, se desfac capurile de bara de pe fuzeta si se scot din caseta impreuna cu bieleta-tirant axial.
      Dupa aceasta operatuine de desfac suruburile de la cupla din compartimentul motor, dupa care se blocheaza volanul(risc de rupere a panglicii ABS), apoi se desfac suruburile de fixare a casetei.
      Caseta se scoate pe sub masina ,aceasta fiind pe elevator si este nevoie si de un ajutor care la scoaterea casetei face o parghie cu un levier; mai multe nu am putut sa vad.
      In mare cam astia ar fi pasii; e posibil sa-mi fi scapat ceva, oricum poate unii colegi vor veni cu completari, iar nu cu critici ca am omis ceva.
      Dupa aceasta operatiune obligatoriu geometrie
      Last edited by IancuMIC; 24 April 2012, 21:42.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Nu vei reusi aceasta operatiune decat cu un elevator pt este nevoie sa slabesti suruburile de la jug pt a scoate cutia. Nu este nevoie sa refaci geometria rotilor pt ca vei desuruba doar bucsele capetelor de bara partea dinspre caseta de directie.
        Insa iti dau un sfat mai bun nu schimba caseta de directie-trebe doar sa stringi melcul (surubul alb de plastic) pe care-l gasesti exact dedesuptul axului coloanei de directie si trebe punctat in minim 3 puncte. Pt a reusi sa-l punctezi trebe sa ai acces la el insa e bine acoperit de jug. deci strangi melcul pana simti ca merge mai greoi nu-l forta si dai macar un punct garantez ca nu vei mai avea probleme cu caseta un timp cam 30-40 000 km cand revine problema reiei procedura de punctare

        Comment


        • #5
          Acum loganul are 13000 km, am strins melcul de doua ori pina acum si nu mai am ce-i face asa ca din aceasta cauza am luat aceasta hotarire . Sper sa ma descurc cu sfaturile dvs. Referitor la caseta noua , cum se imparte pt a vira egal st. si dr.?

          Comment


          • #6
            Nici sa nu te gandesti sa nu faci geometrie dupa inlocuirea casetei.
            Scoti caseta cu rotile perfect directionate spre inainte si masori iesirea levierului din stanga casetei; sau numeri rotatiile inainte de montare si dupa aceea dai jumatate inapoi si in acest fel o ai impartita; la remontare se vor pupa cele 2 cuplaje, cea de pe axul volanului cu cea a casetei.
            Last edited by IancuMIC; 24 April 2012, 23:01.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru ajutor mai ales d-lui Iancu MIC ,si simbata o sa inlocuiesc caseta,urmind sa va sciu cum a reusit operatia.( Nu am inteles de ce la impartirea casetei trebuie sa dau inapoi jumatate)

              Comment


              • #8
                Nu m-am exprimat corect; invarti maxim intr-un sens;rotesti inapoi maxim, in celalalalt sens si numeri rotatiile dupa care dai jumatate inapoi; e posibil sa aiba pe cupla casetei un marcaj. Inca odata atentie la volan;!
                Last edited by IancuMIC; 25 April 2012, 14:37.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Am de facut o corectie , am 130000 km parcursi pina sa se produca acest joc al casetei.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am patit asta pe la 150 000 km.
                    Coloana de directie nu ai avut probleme cu ea???

                    Comment


                    • #11
                      Referitor la coloana de directie mai ales pe drum pietruit si pe macadam trepideaza foarte tare si cred ca tot din cauza jocului din caseta, care se transmite pina la volan .

                      Comment


                      • #12
                        Am reusit sa scot caseta cu un pic de dificultate, intradevar trebuie putina perspicacitate ca altfel nu iese usor de la locul unde este amplasata pe traversa.A fost necesar sa scot bieleta inferioara care leaga ansamblul cutie de viteze-motor si traversa {prin defiletarea si scoaterea celor doua suruburi lungi care o fixeaza)apoi impingind acest ansamblu in fata putin , am facut loc ca sa strecoare caseta din locasul sau, si apoi prin partea stinga am scos-o impreuna cu bieletele axiale si capetele de bara. in menghina le-am demontat si apoi montat pe caseta noua care am remontat-o urmind pasii inapoi. As dori sa-mi spuna cineva dintre dvs. cum arata sau unde se gaseste dispozitivul de blocare a cremalierei casetei pentru a putea inlocui corect bieletele axiale fara a forta aceasta cremaliera atit la demontare cit si la montare . In urma acestei operatiuni volanul nu mai este la locul lui orizontal insa am deplina incredere ca dupa efectuarea geometriei totul va reveni la normal.

                        Comment


                        • #13
                          Deci te-ai descurcat; nu cred ca e nevoie sa ai caseta blocata, atunci cand schimbi bieleta de directie.
                          Ai vrut sa spui probabil ca nu ai volanul prefect orientat, cand ai rotile pe directia inainte; deci nu tine faza cu numaratul filetelor, cum ti-am spus iti trebuie musai geometrie.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            Astazi mi-a facut geometria rotilor( reglat unghiurile de convergenta si verificat impartirea casetei) si acum masina este in parametri normali si multumesc userilor care m-au ajutat.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by IancuMIC View Post
                              Nu cred ca ai sa gasesti vreun user care si-a schimbat caseta de directie in regie proprie, fie si numai pentru faptul ca aceasta operatiune nu se face atat de des.
                              Sfatul meu e sa faci intr-un service asa ceva, dar daca vrei ceva inedit, pe propria raspundere o faci.
                              Din ce am vazut, am furat mai bine zis, de la mecanicii de la firma, se desfac capurile de bara de pe fuzeta si se scot din caseta impreuna cu bieleta-tirant axial.
                              Dupa aceasta operatuine de desfac suruburile de la cupla din compartimentul motor, dupa care se blocheaza volanul(risc de rupere a panglicii ABS), apoi se desfac suruburile de fixare a casetei.
                              Caseta se scoate pe sub masina ,aceasta fiind pe elevator si este nevoie si de un ajutor care la scoaterea casetei face o parghie cu un levier; mai multe nu am putut sa vad.
                              In mare cam astia ar fi pasii; e posibil sa-mi fi scapat ceva, oricum poate unii colegi vor veni cu completari, iar nu cu critici ca am omis ceva.
                              Dupa aceasta operatiune obligatoriu geometrie
                              Nu ai ce sa rupi la ABS deoarece nu are legatura caseta cu ABS-ul.

                              Panglica la care se refera Iancu este aceea de airbag.

                              Deci blocheaza volanul pe drept si incearca sa aduci in aceeasi poziie noua caseta de directie, dupa care sus pe masina , si nu uita sa o ungi bine cu vaselina, adica sa ii desfaci burdufele si sa ii bagi vaselina bine.
                              real power..... diesel power by

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google